Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zodra ik verhuis mag je dochter in de logeerkamer crashen en gaan we samen trainen en eten
Hoe lang is je ginger hubby?quote:
Fok blokkeert me als ik te snel post. Tyfus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:05 schreef CarbonC het volgende:
JMF:![]()
![]()
in 12 seconden een nieuw topic openen, voor de neus van McNulty weg.
Wel even die mascotte veranderen.
und du?quote:
1.70 is echt veeeeeeeelste klein voor een man..quote:
Inwonen bij Ircute en haar ginger hubby op de koop toe krijgen: is er iemand die niet geloofd dat Fanta nu niet nat^2 is?quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fok blokkeert me als ik te snel post. Tyfus.
Amerikanen zijn allemaal manlets.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
1.70 is echt veeeeeeeelste klein voor een man..
Post pic van je hubby. Ik ben wel nieuwsgierig geworden waarom je op een kortere ginger bent gevallen.quote:
true story, zit iemand bij mij in de klas bij geschiedenis die gewoon een kop kleiner is dan ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn allemaal manlets.
Maar over het algemeen wel vaak knapper.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn allemaal manlets.
mwah, valt tegen waar ik woon.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar over het algemeen wel vaak knapper.
Jij baseert dat op hollywood films?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik baseer dat op the U.S Army.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij baseert dat op hollywood films?
Niet echt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Srry vrnd!quote:
En natuurlijk petje achterstevoren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:13 schreef IrCute het volgende:
En er lopen ook veel kneusjes rond die zich echt niet kunnen kleden itt NL. Zie ze dagelijks lopen : Basketball shirt, basketball shorts, lange sokken en dan van die adidas slippers en een petje op. En blank he.
hier aziatische deerne voor je ivm het gebrek aan gymtjikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:14 schreef McNulty het volgende:
Nou, Carbon je mag blij zijn hoor met je Frikandellen OP.
Fantastisch. Echt.
Gaat om TT, jwz...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:14 schreef McNulty het volgende:
Nou, Carbon je mag blij zijn hoor met je Frikandellen OP.
Fantastisch. Echt.
Zeggen ze ook stiekem nigga tegen elkaar wanneer er geen negers in de buurt staan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:13 schreef IrCute het volgende:
En er lopen ook veel kneusjes rond die zich echt niet kunnen kleden itt NL. Zie ze dagelijks lopen : Basketball shirt, basketball shorts, lange sokken en dan van die adidas slippers en een petje op. En blank he.
Precies. En dan ook nog een diamantje. Beetje de amerikaanse versie van een blanke bontkraag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En natuurlijk petje achterstevoren.
met zulke tits kan het iig geen ladyboy zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
hier aziatische deerne voor je ivm het gebrek aan gymtjik
[ afbeelding ]
Wat is met dat kontgat in haar buik?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar BH is te klein.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
amerikaanse voeding hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met zulke tits kan het iig geen ladyboy zijn
Ik vind haar buik te dikjes voor een Asian.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is iig geen gymchick => een fail voor de OP.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind haar buik te dikjes voor een Asian.
He hypocriete lul. Ga eens melding van deze OP maken dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is iig geen gymchick => een fail voor de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |