SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel eens eerder van die rare streken gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Die Higler.![]()
Zo'n vent moet je gewoon ontslaan.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 06:32 schreef Paul het volgende:
KLB / Niet kunnen slapen omdat we zo tegen Ajax moeten
Toptalentquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:29 schreef tompsv18 het volgende:
Toptalent Klaassen mag het zo laten zien
Serero of Schöne had eerder op die plek moeten spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:38 schreef Cavaliers het volgende:
Klaassen krijgt de voorkeur boven superwereldmega talent Andersen, wat is dit nou?
Tegen Vitesse en Kowet gebeurt dat ook niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:44 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord heeft nog niet één uitduel gewonnen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:46 schreef Cavaliers het volgende:
Uitbalans
Plaats Club Wedstrijden Winst Gelijk Verlies Punten Goals Tegengoals Doelsaldo
17 Feyenoord 3 0 1 2 1 5 7 -2
Lachwekkend ja. Die zijn geen titelkandidaat. Ook echt al 14 tegengoals.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:49 schreef HulkHeld het volgende:
Thuisbalans
2. Feyenoord 5 4 0 1 13:7 12
De gifbeker moet leeg.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:02 schreef Cavaliers het volgende:
Oi, zit nu de as van Ajax te bekijken: Van der Hoorn, Poulsen, de Jong, Klaassen, Sigthorsson.
Sterkte aan de Ajax-fans.
Ja, want Utrecht doet het zo geweldig dit seizoen.quote:
We spreken elkaar na de wedstrijd als er 0-2 op het scorebord staatquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, want Utrecht doet het zo geweldig dit seizoen.
Gewoon een gelijkspelletje. Maak je toch niet zo druk.
Ik vind het helemaal prima, maar dat gaat echt niet gebeuren. Dit is het slechtste Utrecht in jaren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We spreken elkaar na de wedstrijd als er 0-2 op het scorebord staat
Utrecht had in de Kuip ook punten verdiend. Dit is trouwens ook het slechtste Ajax in jaren, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima, maar dat gaat echt niet gebeuren. Dit is het slechtste Utrecht in jaren.
Utrecht hoeft helemaal niet in vorm te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal prima, maar dat gaat echt niet gebeuren. Dit is het slechtste Utrecht in jaren.
twitter:aad300 twitterde op zondag 06-10-2013 om 12:06:53Heerlijk om na 2 maanden weer terug te zijn op #tankbaan # achillespeesblessure
reageer retweet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 06-10-2013 om 12:06:53Heerlijk om na 2 maanden weer terug te zijn op #tankbaan # achillespeesblessure [ afbeelding ] reageer retweet
Nouja als Ajacied zou ik wel twijfelen jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt dat niemand vertrouwen heeft in een wedstrijd tegen Utrecht?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een debielen zitten er ook bij FOX.
Opdoeken die zender, uit dat licht.
Volgens Fox al 6 keer op rij niet gewonnenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja als Ajacied zou ik wel twijfelen ja
Fox weet dat soort dingenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Fox al 6 keer op rij niet gewonnen
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze weten het wel mooi te verkopen bij FOX hè.
Tyfusaids.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende week geen speelrondeKut interlands.
Ik had het over de promo van FC Twente-Ajax, wat heeft Utrecht daarmee te maken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:19 schreef Paul het volgende:
[..]speciaal voor de Utreg-fans, krijgen ze meer leden he
Die aids moeten ze echt eens afschaffen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:19 schreef Cavaliers het volgende:
Volgende week geen speelrondeKut interlands.
WK's en EK's zijn wel leuk. Maar deze bullshit tussendoor is niks.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Interlands moeten nooit meer gespeeld worden.
Zijn we ook van al dat carnavalvolk af.
Ik vond het afgelopen EK en WK niet om aan te gluren. WK 2006 was ook niks. Alleen EK 2008 was wel leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK's en EK's zijn wel leuk. Maar deze bullshit tussendoor is niks.
Het leukste zou zijn als ze alle kwalificatiewedstrijden gewoon in één maand stoppen. De competities zijn toch eerder klaar omdat ze niet steeds hinderlijk worden onderbroken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK's en EK's zijn wel leuk. Maar deze bullshit tussendoor is niks.
Met het vorige EK heb ik me prima kunnen vermaken hoor. En 2006 vond ik ook wel een leuk toernooi.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond het afgelopen EK en WK niet om aan te gluren. WK 2006 was ook niks. Alleen EK 2008 was wel leuk.
Je bedoelt het WK waar Nederland de finale haalde?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond het afgelopen EK en WK niet om aan te gluren. WK 2006 was ook niks. Alleen EK 2008 was wel leuk.
WK 1998 was de laatst bazigequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dat ze die landjes als Andorra en San Marino eerst een kwalificatiepoule laten doorlopen, zodat de grote landen minder kwalificatiewedstrijden hoeven te spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het leukste zou zijn als ze alle kwalificatiewedstrijden gewoon in één maand stoppen. De competities zijn toch eerder klaar omdat ze niet steeds hinderlijk worden onderbroken.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bedoelt het WK waar Nederland de finale haalde?
Dat is discriminatie!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat ze die landjes als Andorra en San Marino eerst een kwalificatiepoule laten doorlopen, zodat de grote landen minder kwalificatiewedstrijden hoeven te spelen.
Idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat ze die landjes als Andorra en San Marino eerst een kwalificatiepoule laten doorlopen, zodat de grote landen minder kwalificatiewedstrijden hoeven te spelen.
2010 alweer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bedoelt het WK waar Nederland de finale haalde?
Ik vind het wel raar... Perez deed net duidelijk wijzen op het feit dat Ajax al 3 jaar niet van Utrecht heeft gewonnen, maar zegt toch 3-0quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De analisten van FOX gaan het fout hebben vandaag.
Fancommentaar is toch best leuk?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Driessen.
Deze wedstrijd verdient een 'mute'.
Scoort alleen tegen Feyenoord.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zeau wat een pleurjood die van der Gun
Hoi Paul.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:34 schreef Paul het volgende:
ALLEMACHTIG WAT EEN KANS VAN VD GUN MAN MAN MAN MN HART
Het probleem zit hem dus bij Poulsen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:37 schreef Cavaliers het volgende:
Het voetbal van Ajax:
Van Rhijn: breed of terug
Van der Hoorn: breed of terug
Blind: breed of terug
Poulsen: terug of balverlies
Tja...
Schijnt ook dat de bal rond isquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:38 schreef Muto het volgende:
Ajax heeft fouten van de tegenstander nodig.
Je wordt er idd een beetje moe van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:37 schreef Cavaliers het volgende:
Het voetbal van Ajax:
Van Rhijn: breed of terug
Van der Hoorn: breed of terug
Blind: breed of terug
Poulsen: terug of balverlies
Tja...
Iedere ploeg. Voetbal is immers een spel van fouten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:38 schreef Muto het volgende:
Ajax heeft fouten van de tegenstander nodig.
Sigthorsson neemt de bal niet goed aan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Water is nat, Immers mist zijn kansen
Poulsen is een coole dude.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem dus bij Poulsen.
KNJBquote:
De vrije trap die op de lat ging twee weken geleden bij Feyenoord, had misschien licht in het eind van de tunnel kunnen brengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Toornstra is ook wel ver teruggevallen dit seizoen
Ayoub.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef ValHallen het volgende:
Vroeg geel voor Maarel, kan positief uitpakken.
Soms is het wel eens goed om een zware straf uit te delen.quote:
Dat zeker, het lijkt wel of ze nog half slapen. Het is echt niet om aan te zien.quote:
die 2 achterin zijn ook niet echte opbouwersquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, er zit heel weinig in, maar dat krijg je met zo'n middenveld.
De Jong heeft ook pas 3x de bal gehad en hem 3x verspeeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:52 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Klaassen al een bal geraakt eigenlijk (behalve met zijn handen bij een ingooi) ?
Klopt, maar die spelen naar hun mogelijkheden momenteel. Je kunt ook niks opbouwen als het voor je potdicht staat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 2 achterin zijn ook niet echte opbouwers
In dit tempo niet neequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar die spelen naar hun mogelijkheden momenteel. Je kunt ook niks opbouwen als het voor je potdicht staat.
Dat nog net nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht gewoon beter met dat matige elftal van ze
Dat was zelfs toen Ajax vertonghen en al die shit had.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Die kunnen er helemaal niks van een zijn thuis zelfs nog slechter dan een waardeloos Ajax.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Klaassen en De Jong is om het even momenteel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:56 schreef Pedroso het volgende:
Voetballend gezien prima dat Serero er bij is, jammer dat het niet voor Klaassen is.
De Jong geblesseerd?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klaassen en De Jong is om het even momenteel.
Louis kan beidequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die gaat naar Vitesse - Feyenoord lijkt me
Ik denk dat hij even snel naar THE UNITED STATES OF AMERICA is.quote:
Of gewoon geen zin meer.quote:
Nog een paar jaar doorbijtenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vroeger viel een talent in bij een normaal lopend team. Nu staan er alleen een paar mogelijke talenten met een enkele normale voetballerZo heeft cruijjf het niet bedoeld.
Met dat vreselijk wapperende blonde flapje op zijn hoofd dat meewappert met zijn tred, blegh...quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:00 schreef ValHallen het volgende:
Poulsen is niveau RKC. Het wordt pijnlijk om te zien zo.
14:30 is het echte werkquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:01 schreef AFCNiels het volgende:
De eredivisie is echt niet meer om aan te zien, wat een enorme zaadpartij is dit ook weer en dan ook nog dat bejaardentempo erbij
Zodat de talenten die doorbreken op hun 21e vertrekken, net als je de vruchten er van gaat plukkenquote:
Dijks is gekocht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
is die daar ook al weggestuurd ja?
gelukkig hebben ze klaassen en dijks gehouden
Ken hem verder niet hoor, maar heeft bij Ajax gezetenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
is die daar ook al weggestuurd ja?
gelukkig hebben ze klaassen en dijks gehouden
Jong Ajaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |