IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
Ik zit alleen nog een beetje met de afstand van de muur.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb hier geen enkele kast opgehangen met zo'n rail. Deels omdat bij een tweetal kasten de rails nog niet eens in het assortiment zaten, deels omdat ik het zonde van het geld vond omdat het zonder rail ook best goed kan.
Het voordeel van de rail bij de combinatie die je op de foto hebt staan is dat je eerst een hoge kast opbouwt, de plek van de rail afmeet, alle rails op kunt hangen en dan later relatief eenvoudig de kasten kunt ophangen/vast zetten.
Anders moet je eerst de hoge kasten ophangen, vast zetten. Dan de tussenkasten er tussen plaatsen, boorgaten aftekenen, gaten boren kasten ophangen. Kan net zo makkelijk en scheelt je 5.- per 60cm kast.
Die zie ik nergens in mijn Besta kasten....quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:57 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij maken ze bij Ikea gewoon een gaatje voor de kabels in de onder- of zijwand, zodat het kabeltje tussen de kast en de muur past.
Nee, ze zitten er ook niet, maar ik had het over hoe het in de showroom isquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:02 schreef BeeJee78 het volgende:
[..]
Die zie ik nergens in mijn Besta kasten....
Ja precies, dat zou goed kunnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze zitten er ook niet, maar ik had het over hoe het in de showroom is
Daar hebben ze immers legio Besta-kasten met lampen en andere stroomvragers erin.
Zonder goot en inderdaad kan ie niet strak tegen de muur door de plint.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:25 schreef Leandra het volgende:
Is dat die met die goot aan de achterkant of die andere?
Als je de ondersten op de vloer zet kun je ze door de plint toch al niet strak tegen de muur zetten.
Fijn!quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, vandaag ben ik weer bij de Ikea momenteelnadat ik gisteravond erachter kwam dat mijn VIKA LAGE poot wat beslag mistte.
Aangezien ik toch aan de counter stond, en ik deze keer wel een vriendelijke medewerkster had, probeerde ik weer de BESTA korting te scoren voor mijn aankoop van iets meer dan een maand geleden.
Resultaat: een leuk gesprek en 51 Eur cash
Moraal van het verhaal: flirt modus on en altijd proberen.
Niet eens zn telefoonnummer gescoord? Tsssssquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, vandaag ben ik weer bij de Ikea momenteelnadat ik gisteravond erachter kwam dat mijn VIKA LAGE poot wat beslag mistte.
Aangezien ik toch aan de counter stond, en ik deze keer wel een vriendelijke medewerkster had, probeerde ik weer de BESTA korting te scoren voor mijn aankoop van iets meer dan een maand geleden.
Resultaat: een leuk gesprek en 51 Eur cash
Moraal van het verhaal: flirt modus on en altijd proberen.
Haarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet eens zn telefoonnummer gescoord? Tsssss
Hij wou je wel helpen om uit de kast te komen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar
En ik had sjans met de gozert die mij hielp met de PAX planner. Ik heb gewoon een onweerstaanbare charme op IKEA-medewerkers.
Hij had zijn PAX al 5x uit elkaar gehaald vanwege een wispelturige partner die steeds een andere inrichting wilde, en hij vond mijn gedecideerdheid van hoe ik het in wilde richten een enorme verademingquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij wou je wel helpen om uit de kast te komen?
Ik heb met opzet maar 1 setje meegenomen, ik heb toch chocoladedruppelsquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef Bartjebart het volgende:
De eerste oefenpoging is gelukt!
Ben wel blij dat ik twee setjes heb gekocht. Want met 1 chocoladereep vul je met gemak 4 a 5 vormpjes.
[ afbeelding ]
ach de arme zielquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij had zijn PAX al 5x uit elkaar gehaald vanwege een wispelturige partner die steeds een andere inrichting wilde, en hij vond mijn gedecideerdheid van hoe ik het in wilde richten een enorme verademing
BILLY heeft volgens mij nooit eigen ladders gehad. Er was wel een BESTA/INREDA ladder, maar ik gok dat die uit het assortiment zijn ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:26 schreef Klare het volgende:
Mijn boekenkast (Billy's met opzetstuk) zijn eindelijk hoog genoeg om een trapje te rechtvaardigen! Alleen klopt het dat de trapjes die bij de Billy's horen uit het assortiment zijn? Ik kan ze niet meer vinden op de website...
Maar het is zoveel makkelijker om in 1x verschillende chocolaatjes te makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb met opzet maar 1 setje meegenomen, ik heb toch chocoladedruppelsDan maar wachten hoor
En pics!
Daar heb ik die andere dingen voor gehaaldquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BILLY heeft volgens mij nooit eigen ladders gehad. Er was wel een BESTA/INREDA ladder, maar ik gok dat die uit het assortiment zijn ja.
[..]
Maar het is zoveel makkelijker om in 1x verschillende chocolaatjes te maken
Jij gaat bonbons maken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Daar heb ik die andere dingen voor gehaald
Kind met notenallergie hequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij gaat bonbons maken?
Daar heb ik ook nog wel even over getwijfeld...
oh nooit geweten. Ergens wel logisch natuurlijk. En die druppels zijn natuurlijk nog niet zo verwerkt als repen omdat die bewust bedoeld zijn voor het zelf verwerken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Kind met notenallergie heGewone chocolade is allemaal besmet, dus ik moet ze wel zelf maken. Altijd gedaan met de siliconenijsblokjesvormen, maar dat worden joekelige bonbons voor een 5-jarige
ze waren er in amsterdam nog nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef Bartjebart het volgende:
De eerste oefenpoging is gelukt!
Ben wel blij dat ik twee setjes heb gekocht. Want met 1 chocoladereep vul je met gemak 4 a 5 vormpjes.
[ afbeelding ]
Hadden ze in Amsterdam de kerstafdeling al wel geopend?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze waren er in amsterdam nog niet
hoe kan dat nou? straks loop ik ze nog mis
nee. helaas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hadden ze in Amsterdam de kerstafdeling al wel geopend?
Dat denk ik ook. Dat durven wij niet te zeggen. Je zult echt gewoon even zelf met zo'n la moeten gaan slepen. Als de kerstafdeling open isquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat je even langs moet. Om het te vragen.
ik heb meer vertrouwen in bartjebart dan de eerste de beste ikeavakkenvullerquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat je even langs moet. Om het te vragen.
De MALM laden passen alleen onder het speciale hoge MALM bedframequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of je de laden voor onder een malmbed ook voor de eenpersoonsmalm kunt gebruiken?
Je zocht toch een smoesquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb meer vertrouwen in bartjebart dan de eerste de beste ikeavakkenvuller
gloeiendequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De MALM laden passen alleen onder het speciale hoge MALM bedframe
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gloeiende
maar zien jullie wel? bartjebart weet alles
De winkel bepaalt zelf op welk moment zij willen/kunnen starten met de seizoensverkoop zoals zomer en winter. Hengelo is altijd vroeg in oktober ivm een Duitse feestdag. Heerlen, Duiven en Groningen zullen om die reden de kerstafdeling ook al wel geopend hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee. helaas.
nu moet ik weer een andere smoes verzinnen om er te komen
hoe kan dat nou dat het elders wel zo is?
en weet iemand of haarlem die dingen dan wel heeft liggen?
dat is eventueel nog wel te treinen
Nee, die aan de binnenzijdequote:Op zondag 6 oktober 2013 11:33 schreef scrub_nurse het volgende:
daar kun je die grijze doppen met schroeven erin, in draaien zodat je je kast waterpas kunt zetten. Die 5 gaten horen dus aan de onderzijde te zitten
Die bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:38 schreef Leandra het volgende:
Aan de achterkant zitten zowel in de onderplaat als bovenplaat aan de binnenkant gaatjes.... geen idee waarvoor die zijn, om iets aan te bevestigen waarschijnlijk, maar dan nog geen benul wat er aan bevestigd zou moeten worden. Een achterwandje voor als je een lelijke muur hebt?
Als je bij deze inzoomt op de onderplaat zie je de gaatjes aan de achterkant ook zitten.
Ik denk dat die bedoeld zijn voor de UPPLEVA televisies en dergelijke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die aan de binnenzijde
[..]
Die bedoel ik inderdaad
Wow snelle reactiequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld zijn voor de UPPLEVA televisies en dergelijke.
Hij is vast voor het monteren van de zilverkleurige beugel die je hier achter de kast langs ziet lopenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow snelle reactie
Hmm dat zou wel eens kunnen ja, zoiets zag ik al in de montagehandleiding staan, echter ging dat over het middelste afdekkapje waar dan een plaatje bij stond met die UPPLEVA tv.
Daar zou ie best wel eens voor kunnen dienen ja, thanksquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij is vast voor het monteren van de zilverkleurige beugel die je hier achter de kast langs ziet lopen
[ afbeelding ]
Ja dat kan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:13 schreef ErkendFokker het volgende:
Weten jullie of van de Torsby ook alleen het frame te koop is? Vind het frame wel mooi maar wil er een houten blad bij..
Alleen voor de hoge versie van de Malm, en ja, ook ik heb een lage en heb al eens een aangeschafte lade moeten terugbrengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
dus ik was al blij dat ik laden voor malm zag.
wat stom dat dat dan alleen voor tweepersoons bestaat.
Toch was er al een hele hoop meer ruimte gegenereerd, dus ik dacht echt dat het een kwestie was van de boel herinrichten!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef Adelante het volgende:
De verbouwing van Utrecht moet nog beginnen joh
Het eerste deel van de parkeergarage is klaar, de hele winkel en het restaurant moeten nog op de schop.
Ik denk dat dat douchewandje gekocht is bij een bouwmarktquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag bij de ikea een mooi glazen douchewandje, maar ben met mijn warhoofd vergeten te kijken hoe die heette. Op de site kan ik alleen douchegordijnen vinden, heeft iemand een idee? Het was niet een wand van plafond tot vloer, met afgeronde hoeken
Maar ik wil hemquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat douchewandje gekocht is bij een bouwmarkt
Wellicht dat ze in de winkel wel aangegeven hebben waar zij het wandje gekocht hebben, maar dat wandje kan al jaren in de winkel staan.quote:
Op de foto zie ik niks, maar ik ben er de komende weken toch weer, dan zal ik eens goed kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wellicht dat ze in de winkel wel aangegeven hebben waar zij het wandje gekocht hebben, maar dat wandje kan al jaren in de winkel staan.
Daar staat ook een betonkleurige wand en er ligt ook een vloer. Worden ook niet verkochtquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb wel het idee dat het badkamerassortiment steeds uitgebreider wordt, en Ikea over een paar jaar net zo'n concurrent op de badkamermarkt is als ze al op de keukenmarkt zijn.
Hier staat al wel een glazen deur, maar geen artikelnummer te vinden.
Nouja IKEA verkocht ooit behang en daar zijn ze ook mee gestopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
Dan zouden ze idd ook tegels moeten gaan verkopen, want een badkamer bestaat grotendeels uit tegels.
Aan de andere kant zou het me niets verbazen als ze dat uiteindelijk ook gaan doen....
Nja wordt een hele discussiequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben ook al wastafels en kranen, een douchebak is niet zo'n drama, douchecabines zijn wel lastig, maar dat zijn ze sowieso.... je kunt ook prima badkamers verkopen zonder douchecabines te verkopen.
Badkuipen wordt wel grappig, dat zal dan wel weer internationaal gelijkgetrokken moeten worden, krijgen we badkuipen naar Chinese maten ofzo
Grootste afzetmarkt immers.
En ik maar zoeken naar die douchedeurquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
Oh... over fraaie douchedeuren gesproken trouwens![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Leandra heeft even de site van de Parijsvestiging bezocht en ging toen naar de Franse badkamerafdeling
Nah, aan de ene kant zit de wastafel ervoor en aan de andere kant de WC... zal wel meevallen met dat botsen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
En ik maar zoeken naar die douchedeur
Daar zou ik volgens mij zo 's ochtends een keer tegenop lopen
Oh wow! Op de 1e foto is die bank inderdaad prachtig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik blijf het zo intens jammer vinden dat die prachtige Stockholm bank zó wordt geafficheerd:
[ afbeelding ]
* waarvan ik dacht, jajajaj!!!![]()
totdat...
het er in de praktijk zó blijkt uit te zien:
[ afbeelding ]
Oftewel, van mooi klassiek mosgroen, naar een behoorlijk irritante trendy variant.![]()
Wat een gemiste kans. Damn.
Ik had die bank à tempo gekocht, als-ie inderdaad zo mooi mosgroen was geweest zoals op de oorspronkelijke plaatjes.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:08 schreef Pvoesss het volgende:
En weet iemand of de kerst afdeling ondertussen ook open is in amsterdam?
quote:Proef de Zweedse kerstsfeer en kom langs, de kerstshop is in de meeste woonwarenhuizen open. In de volgende winkels is de kerstshop binnenkort open:
IKEA Amsterdam: 14 oktober
IKEA Barendrecht: 28 oktober
IKEA Haarlem: 18 oktober
IKEA Utrecht: 1 november
Wij overwegen al 2 maanden lang die bank te kopen, zijn er nog niet uit. Heb je hem in het echt wel gezien dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik blijf het zo intens jammer vinden dat die prachtige Stockholm bank zó wordt geafficheerd:
[ afbeelding ]
* waarvan ik dacht, jajajaj!!!![]()
totdat...
het er in de praktijk zó blijkt uit te zien:
[ afbeelding ]
Oftewel, van mooi klassiek mosgroen, naar een behoorlijk irritante trendy variant.![]()
Wat een gemiste kans. Damn.
Ik had die bank à tempo gekocht, als-ie inderdaad zo mooi mosgroen was geweest zoals op de oorspronkelijke plaatjes.
Yep, hij staat in Utrecht gewoon in de showroom. Ik vind het een erg leuke bank, lekker zacht stofje ook, maar helaas is de kleur het voor mij nèt niet, dus... te blauwig-groen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij overwegen al 2 maanden lang die bank te kopen, zijn er nog niet uit. Heb je hem in het echt wel gezien dan?
bruingele leer is ook heel mooi, maar wij willen stof. Maar voor een ikea iets te duur, wij willen er 2, kom je rond de 2400 uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, hij staat in Utrecht gewoon in de showroom. Ik vind het een erg leuke bank, lekker zacht stofje ook, maar helaas is de kleur het voor mij nèt niet, dus... te blauwig-groen.
Hebben jullie je STOCKHOLM tafel etc al besteld?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
bruingele leer is ook heel mooi, maar wij willen stof. Maar voor een ikea iets te duur, wij willen er 2, kom je rond de 2400 uit.
Zullen we in Delft afspreken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef Pvoesss het volgende:
Grrrrr dan moeten we maar naar een andere locatie
En verder qua maatvoering?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:53 schreef xaban06 het volgende:
Laatst bij iemand (van afstand) een wandkast gezien, ik schat dat hij 20cm diep is, wit van kleur, deur bestaat uit vierkante (20 cm bij 20cm schat ik) raampjes. Totale hoogte en breedte weet ik niet.
Wat mis je aan IKEA Delft dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we in Delft afspreken?
Ik mis Ikea Delft wel trouwens.... ik overweeg serieus er binnenkort weer een keer heen te gaan
jaaaaaaaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we in Delft afspreken?
Ik mis Ikea Delft wel trouwens.... ik overweeg serieus er binnenkort weer een keer heen te gaan
Ik kan het niet uitleggen, Delft is gewoon net wat andere Ikea's in NL niet zijn....quote:
Leuk, dan vertel ik N wel dat we hem binnenkort een keer op het werk ophalen.... dat is dan op de terugweg, heb ik een goed excuus om naar Delft te gaanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
jaaaaaaaIk vind delft ook een stuk fijner dan amsterdam
Yes, heel het land doorgereden. Eettafel, salontafel, buffetkast en tv meubel. Iedere filiaal had wel ietsquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hebben jullie je STOCKHOLM tafel etc al besteld?
Top!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yes, heel het land doorgereden. Eettafel, salontafel, buffetkast en tv meubel. Iedere filiaal had wel iets
ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe Ik twijfel ook altijd of ik toch extra wil gaan rijden voor amersfoort..
Maar amsterdam vind ik echt heel onprettig winkelen
Haarlem, met die grote entreequote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook
ik vind haarlem veel gezelliger. er loopt ook leuker volk
Die van Utrecht vind ik dd minste van alle ikeas die ik heb gezien, ziet er buiten vies en rommelig uit, binnen was het (toen) ook een zooitje...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:07 schreef Leandra het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in Amsterdam geweest (hoewel ik daar in het verleden al wel eens een halve huisraad heb gehaald omdat Ikea Amsterdam toen het dichtstbij was), en Utrecht is sowieso de moeite niet, maar Amersfoort is idd een prettige Ikea.
Ze zijn nog bezig met de verbouwing en die was inderdaad hard nodig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die van Utrecht vind ik dd minste van alle ikeas die ik heb gezien, ziet er buiten vies en rommelig uit, binnen was het (toen) ook een zooitje...
3 december?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Limited edition CHALET collectie verkrijgbaar vanaf 3 oktober.
En toch is die parkeergarage alweer lastig.... leuk zo'n spiraalding, maar zorg dan wel dat bovenaan de spiraal de voorrangssituatie goed geregeld is.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig met de verbouwing en die was inderdaad hard nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |