Alleen voor de hoge versie van de Malm, en ja, ook ik heb een lage en heb al eens een aangeschafte lade moeten terugbrengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
dus ik was al blij dat ik laden voor malm zag.
wat stom dat dat dan alleen voor tweepersoons bestaat.
Toch was er al een hele hoop meer ruimte gegenereerd, dus ik dacht echt dat het een kwestie was van de boel herinrichten!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef Adelante het volgende:
De verbouwing van Utrecht moet nog beginnen joh
Het eerste deel van de parkeergarage is klaar, de hele winkel en het restaurant moeten nog op de schop.
Ik denk dat dat douchewandje gekocht is bij een bouwmarktquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik zag bij de ikea een mooi glazen douchewandje, maar ben met mijn warhoofd vergeten te kijken hoe die heette. Op de site kan ik alleen douchegordijnen vinden, heeft iemand een idee? Het was niet een wand van plafond tot vloer, met afgeronde hoeken
Maar ik wil hemquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat douchewandje gekocht is bij een bouwmarkt
Wellicht dat ze in de winkel wel aangegeven hebben waar zij het wandje gekocht hebben, maar dat wandje kan al jaren in de winkel staan.quote:
Op de foto zie ik niks, maar ik ben er de komende weken toch weer, dan zal ik eens goed kijkenquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wellicht dat ze in de winkel wel aangegeven hebben waar zij het wandje gekocht hebben, maar dat wandje kan al jaren in de winkel staan.
Daar staat ook een betonkleurige wand en er ligt ook een vloer. Worden ook niet verkochtquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb wel het idee dat het badkamerassortiment steeds uitgebreider wordt, en Ikea over een paar jaar net zo'n concurrent op de badkamermarkt is als ze al op de keukenmarkt zijn.
Hier staat al wel een glazen deur, maar geen artikelnummer te vinden.
Nouja IKEA verkocht ooit behang en daar zijn ze ook mee gestopt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
Dan zouden ze idd ook tegels moeten gaan verkopen, want een badkamer bestaat grotendeels uit tegels.
Aan de andere kant zou het me niets verbazen als ze dat uiteindelijk ook gaan doen....
Nja wordt een hele discussiequote:Op maandag 7 oktober 2013 23:11 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben ook al wastafels en kranen, een douchebak is niet zo'n drama, douchecabines zijn wel lastig, maar dat zijn ze sowieso.... je kunt ook prima badkamers verkopen zonder douchecabines te verkopen.
Badkuipen wordt wel grappig, dat zal dan wel weer internationaal gelijkgetrokken moeten worden, krijgen we badkuipen naar Chinese maten ofzo
Grootste afzetmarkt immers.
En ik maar zoeken naar die douchedeurquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:16 schreef Leandra het volgende:
Oh... over fraaie douchedeuren gesproken trouwens![]()
![]()
[ afbeelding ]
* Leandra heeft even de site van de Parijsvestiging bezocht en ging toen naar de Franse badkamerafdeling
Nah, aan de ene kant zit de wastafel ervoor en aan de andere kant de WC... zal wel meevallen met dat botsen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
En ik maar zoeken naar die douchedeur
Daar zou ik volgens mij zo 's ochtends een keer tegenop lopen
Oh wow! Op de 1e foto is die bank inderdaad prachtig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik blijf het zo intens jammer vinden dat die prachtige Stockholm bank zó wordt geafficheerd:
[ afbeelding ]
* waarvan ik dacht, jajajaj!!!![]()
totdat...
het er in de praktijk zó blijkt uit te zien:
[ afbeelding ]
Oftewel, van mooi klassiek mosgroen, naar een behoorlijk irritante trendy variant.![]()
Wat een gemiste kans. Damn.
Ik had die bank ŕ tempo gekocht, als-ie inderdaad zo mooi mosgroen was geweest zoals op de oorspronkelijke plaatjes.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:08 schreef Pvoesss het volgende:
En weet iemand of de kerst afdeling ondertussen ook open is in amsterdam?
quote:Proef de Zweedse kerstsfeer en kom langs, de kerstshop is in de meeste woonwarenhuizen open. In de volgende winkels is de kerstshop binnenkort open:
IKEA Amsterdam: 14 oktober
IKEA Barendrecht: 28 oktober
IKEA Haarlem: 18 oktober
IKEA Utrecht: 1 november
Wij overwegen al 2 maanden lang die bank te kopen, zijn er nog niet uit. Heb je hem in het echt wel gezien dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik blijf het zo intens jammer vinden dat die prachtige Stockholm bank zó wordt geafficheerd:
[ afbeelding ]
* waarvan ik dacht, jajajaj!!!![]()
totdat...
het er in de praktijk zó blijkt uit te zien:
[ afbeelding ]
Oftewel, van mooi klassiek mosgroen, naar een behoorlijk irritante trendy variant.![]()
Wat een gemiste kans. Damn.
Ik had die bank ŕ tempo gekocht, als-ie inderdaad zo mooi mosgroen was geweest zoals op de oorspronkelijke plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |