Ik vond haar ook wel leuk. Ideale koeienboerin. Niet te snugger en van aanpakken weten. Het lijkt me voor de relatie alleen wel lastig worden als die vent straks gewoon oud en uitgeblust is en zij nog vol energie in het leven staat. Misschien gaat ze dan gewoon met die zoon verder..quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:01 schreef Anne het volgende:
Ik heb blijkbaar weer een andere mening (net zoals de vorige keer) als de rest; ik vond de vrouw leukHoe dom of naïef ze ook is, ze kwam wel erg lief over.
En dat ondanks zijn gezeur over alle regeltjes in Nederland.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer want op zich prima situatie, rond de 50 anderhalf miljoen op de bank
Volgens mij is iedereen het daar wel over eens hoor. Ik kan me niet voorstellen dat mensen haar onsympathiek vonden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:01 schreef Anne het volgende:
Ik heb blijkbaar weer een andere mening (net zoals de vorige keer) als de rest; ik vond de vrouw leukHoe dom of naïef ze ook is, ze kwam wel erg lief over.
Dom, maar wel sympathiek. Dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:34 schreef arjan1112 het volgende:
Er werd 2 delen lang gescholden dat het een dom wijf was
Ben jij familie van haar?quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:34 schreef arjan1112 het volgende:
Er werd 2 delen lang gescholden dat het een dom wijf was
precies! Ik kon me niet aan haar ergeren en ik vond sommige opmerkingen hier echt veel te ver gaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:01 schreef Anne het volgende:
...alsof het een zero-sum-game is...quote:Op zondag 6 oktober 2013 07:41 schreef Ludd het volgende:
Ik heb liever te doen me simpele sympathiek mensen, dan met hoogintelligente nare mensen.
Ik ben liever rijk en gezond idd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
...alsof het een zero-sum-game is...
V.
Precies! Dan was hij net zo als V.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zeker maar zonder die instelling was hij nu een ambtenaar met een rijtjeshut een een zure vrouw ergens in Waddixveen of iets dergelijks..
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
...alsof het een zero-sum-game is...
V.
Die was ook te heftig inderdaad, maar editten kan niet meer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Anneke is inderdaad niet bijster intelligent, maar om haar een langzame en extreem pijnlijke dood toe te wensen vind ík dan weer van een bijzondere domheid getuigen.
Nee, jij zuigt volle zalen... Kusje erop?quote:Ik hoop dat je nog eens uit je klaaglijke leventje kunt ontsnappen V. D'r is met jou echt geen lol meer aan de laatste jaren.
Tuurlijk!quote:
Nou maak je net zo'n als een tang op een varken slaande opmerking als die Anneke met haar:quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen kindjes want die vervuilen alleen maar
Eten bij Jonnie en Therese, want dat is zo puur
Dat was toch gewoon een opmerking om haar eigen vliegangst onder de duim te houden?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou maak je net zo'n als een tang op een varken slaande opmerking als die Anneke met haar:
je kunt beter naar Australië verhuizen dan hier een auto-ongeluk krijgen
Denk dat het wicht ADHD heeft.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
"Moest je alleen maar denken en stilzitten".
Misschien is het ook wel hard werken om nog een beetje mannenpap uit die ouwe te krijgen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:03 schreef Amarantha het volgende:
Wtf ze bekijken de slaapkamer zegt die chick 'hier kan ik ook wel werken'
Sowieso dat ze voor haar ouders wou achterhouden dat ze zwanger was.. Ze heeft het wel verteld maar wou het pas eigenlijk bij 7 of 9 maanden. Sorry maar zou ik als ouders echt niet leuk vinden als je verder wel goed contact hebt. Dat je aan de andere kant van de wereld woont moet juist een reden zijn om het vroeg te vertellen.. Kunnen ze wellicht iets regelen om daarheen te komenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel hard werken om nog een beetje mannenpap uit die ouwe te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |