Locale cameraploeg met alleen een Nederlandse regiseur?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:36 schreef Loohcs het volgende:
Vraag me wel af hoe vaak zo'n cameraploeg er nu is om die aflevering van gisteren te maken. Lijkt me wel prijzig 2-3x keer met crew en spullen op en neer vliegen voor 45 minuutjes tv.
Ze waren zelf ook wel de reden dat er regels nodig zijn, hypocriet noem ik dat. Jezus, ze flikkerden echt alle meuk in het vuur. Zo heeft onze lieve heer het echt niet gewild.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Wellicht, maar als boer moet je echt van alles bijhouden en doorgeven op straffe van hoge boetes. Ik kan me wel voorstellen dat mensen er hier geen plezier meer in hebben daardoor.
Ja, maar ik zou het wel willen weten. Vinden ze het zelf ook niet spuuglelijk?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:06 schreef arjan1112 het volgende:
Ze woonden inderdaad in een soort Caravan; als die zoon een vriendin heeft en ze die schulden aan de bank een beetje afgelost hebben zouden ze wel een huis erbij bouwen
Klinkt een beetje als een dertien in een dozijn aflevering qua setting, maar wie weet.quote:Al jaren dromen Pierre (51) en Monique (49) van een leven in Oostenrijk, ver weg van het gehaaste leven in Nederland. In Oostenrijk voelen ze zich thuis en vinden ze de rust waar ze zo naar op zoek zijn. Omdat hun twee zoons, inmiddels 20 en 22, steeds te klein waren, besloten ze in Nederland te blijven. Maar nu is het tijd om de stap te gaan maken! Ze gaan een pension overnemen, dat jarenlang in bezit is geweest van een Oostenrijkse familie.
Twee maanden voordat het skiseizoen begint vertrekken ze. Vooral voor Monique is het lastig om haar geliefde familie, en dan vooral haar zoons, in Nederland achter te laten. Het afscheid valt dan ook zwaar. Vol goede moed start het stel in Oostenrijk om het typisch Oostenrijkse pension naar eigen smaak op te knappen.
Willen ze rondkomen, dan hebben ze een hoge bezettingsgraad nodig. Overwint Monique haar heimwee en vinden ze de rust waar ze naar op zoek waren? En, krijgen ze voldoende boekingen om financieel het hoofd boven water te houden?
Ja... ik denk niet dat het een Topshow gaat worden. Oostenrijk, pensionnetje, heimwee, komen er voldoende gasten? Dat hebben we inderdaad al vaker gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef Ludd het volgende:
Klinkt een beetje als een dertien in een dozijn aflevering qua setting, maar wie weet.
Dat is wel een andere manier van leven. Je kan keihard werken, lange dagen maken, zonder gehaast te leven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:48 schreef arjan1112 het volgende:
Pfff het gehaaste leven ontvluchten om 20 uur per dag te gaan werken in je eigen hotel .. whaha
Tuurlijk maakt dat wel uit. Je neemt een risico en die neem je dan ook voor je kinderen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
Dat maakt toch niet uit, op je 11de in Oostenrijk wonen lijkt mij nou juist geweldig
Doet mij denken aan dat stel dat in Zwitserland een hotel runt. Hij, een ex-leraar, dol enthousiast en zijn vrouw depressief, wilde liever terug omdat ze niets anders deed dan schoonmaken. Alleen gaat dat niet omdat ze het hotel niet zomaar konden verkopen ofzo, Zwitserse wet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat is wel een andere manier van leven. Je kan keihard werken, lange dagen maken, zonder gehaast te leven.
Zo gezellig schijnen die Oostenrijkers niet meer te zijn als je er tussen gaat wonen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
Dat maakt toch niet uit, op je 11de in Oostenrijk wonen lijkt mij nou juist geweldig
Helaas lijkt Nederland en Duits zo erg op elkaar dat het nooit zo hilarische situaties zal leiden als de Nederlanders in Frankrijk. Ik herinner me nog een aflevering van een stel Zeeuwen met kinderen in Frankrijk, die geen woord Frans spraken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
Vraag is natuurlijk: spreken ze Duits. Ik gok van niet
Ik weet niet of je CampingPowned kijkt maar de manier waarop Rene brood bestelde was ook hilarisch, Frankrijk ook overigens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Helaas lijkt Nederland en Duits zo erg op elkaar dat het nooit zo hilarische situaties zal leiden als de Nederlanders in Frankrijk. Ik herinner me nog een aflevering van een stel Zeeuwen met kinderen in Frankrijk, die geen woord Frans spraken.
Haha, dat stukje had ik toevallig gezien ja. Toen stond hij met zijn mond vol tanden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of je CampingPowned kijkt maar de manier waarop Rene brood bestelde was ook hilarisch, Frankrijk ook overigens.
En bergdorpjes vol mensen die eigenlijk in het geniep outsiders oprecht hatenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:13 schreef Ludd het volgende:
Oostenrijk, dan krijgen we vast weer van die typische humpa muziek als achtergrond tune.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef JochemP het volgende:
Even vorige week terugkijken. Mooie quote wel.
[ afbeelding ]
Daar was het alquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:13 schreef Ludd het volgende:
Oostenrijk, dan krijgen we vast weer van die typische humpa muziek als achtergrond tune.
Bedrijf zit in rotterdam.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:18 schreef Ludd het volgende:
Wat een accent hebben deze mensen.Is dat Rotterdams?
Hij zal het bamihapje van zijn werk wel gaan missen...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef OProg het volgende:
Een man van middelbare leeftijd met een sexloze vrouw.
Daar liepen wel wat lekkere hapjes rond volgens mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij zal het bamihapje van zijn werk wel gaan missen...
idd Kan iemand deze vrouw even een tip geven over een vrouwelijkere haardrachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef OProg het volgende:
Een man van middelbare leeftijd met een sexloze vrouw.
Henk's Fashion?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:21 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
idd Kan iemand deze vrouw even een tip geven over een vrouwelijkere haardracht
Er zijn mensen die dat echt geloven.quote:
Vroeger kon Jorg Haider nog ingrijpen daar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlandse makelaar
Nederlandse verkoper
Nederlandse gasten
Hoe voorspelbaar kan dit zijn?
Ghehequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Vroeger kon Jorg Haider nog ingrijpen daar.
Mijn favoriete gay na onze Pim, RIP homeyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Vroeger kon Jorg Haider nog ingrijpen daar.
Ik denk dat ze het samen heel gezellig gehad zouden hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn favoriete gay na onze Pim, RIP homey
Bijenkorf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Waar kan ik zo'n gestreepte polo krijgen?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Complete kringloopwinkel meegenomen ?
Bij de ANWB-winkel denk ik. Naast de unisex softshell.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad. Bestaand bed en breakfast overnemen is niet echt spannend, en de mensen zijn ook niet echt aansprekend.quote:
Bij de ANWB winkel. Ik zou er een unisex jas bij nemen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Bij de ANWB-winkel denk ik. Naast de unisex softshell.
HAHAH GMTAquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Bij de ANWB winkel. Ik zou er een unisex jas bij nemen.
De mensen denken groot, dat merk je.quote:
De Koepel, Bredaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |