Die motherfuckers worden door de huid geborenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Rare kikkertjes die in een ander soort beest zitten? wat?
Deze weekquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GAST.Dit is oprecht het goorste wat ik deze week gezien heb
![]()
![]()
En ik heb op de SEH gestaan met een vrouw die een hele nacht in dr eigen kots en ontlasting heb gestaan SO THAT'S SAYING SOMETHING
memoriesquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef Gridlok het volgende:
waarom zo graag die fokrar zien, niet echt zuuper spesijaal.
En uiteindelijk worden dat een grote soort kikkers? of wat voor dier is dat dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die motherfuckers worden door de huid geboren.
[..]
Deze week. Kende 'm al, en niet van een gifje maar van YouTube
.
En dan noemen sommigen mijn pussy als ik minutenlang kippenvel krijg van dit soort ranzige smeerzooi.
http://video.nationalgeog(...)-surinam-toad-birth/quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En uiteindelijk worden dat een grote soort kikkers? of wat voor dier is dat dan?
Ik kwam laatst ook zo'n foto tegen van die shit waar jij helemaal loco op gaat. Ik ga er minder loco op, maar ik snap je walging wel. Daar was toch ook zo'n Latijnse term voor ofzo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die motherfuckers worden door de huid geboren.
[..]
Deze week. Kende 'm al, en niet van een gifje maar van YouTube
.
En dan noemen sommigen mijn pussy als ik minutenlang kippenvel krijg van dit soort ranzige smeerzooi.
Ik ga momenteel helemaal loco omdat ik m'n eigen shit ging Googlen uit vorige postquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook zo'n foto tegen van die shit waar jij helemaal loco op gaat. Ik ga er minder loco op, maar ik snap je walging wel. Daar was toch ook zo'n Latijnse term voor ofzo?
Dit soort beesten zijn toch wel een reden om blij te zijn dat je hier woont en niet in Surinamequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga momenteel helemaal loco omdat ik m'n eigen shit ging Googlen uit vorige post.
Google Image op "Suriname sea toad" en noteer je walging op de welbekende schaal.
Trypophobia trouwens, wist nieteens dat ik het had, alleen maar door FOK!.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit soort beesten zijn toch wel een reden om blij te zijn dat je hier woont en niet in SurinameWaar ik overigens niet mee wil zeggen dat ik de slavernij goed praat ofzo
quote:Ga nu die shizzle googlen, ik zal zo mijn oordeel hier neer plempen.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:53 schreef CristinaYang het volgende:
DE IMAGES DIE JE KRIJGT ALS JE TRYPOPHOBIA GOOGLED![]()
![]()
Bweehhh m'n hele huid jeukt en ik ben misselijk en gatverdamme
En die ranzige toad is dat, alleen dan komen er ook nog eens beestjes uit![]()
Conclusie: er is een God en Moeder Natuur is een hoer.
Gedeelde smart is halve smart enzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]!
Dankje CY, dankje. Ik sta niet alleen in deze, de eerste keer had ik een half uur kippenvel en kriebels
.
Ik kan een haring met pindakaas opeten op de plee terwijl ik zit te schijten en op m'n mobiel naar de meest smerige theync/liveleak zooi kijk, maar deze shit trek ik nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart enzo
Er zijn ook gewoon 9gag plaatjes met die shit. "Trypophobia, now you have it."
Jij verwijdert vellen smegma uit de peniskoker van je paard, dus da's andersquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef Chai het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo ranzig eigenlijk.
Dat is wel de perfecte manier van iemand zo ver krijgen dat ie kotstquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan een haring met pindakaas opeten op de plee terwijl ik zit te schijten en op m'n mobiel naar de meest smerige theync/liveleak zooi kijk, maar deze shit trek ik niet![]()
![]()
.
Hahaha, door een soortgelijke situatie kom ik er ook aan iddquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is wel de perfecte manier van iemand zo ver krijgen dat ie kotstVriend van me eerst ook, bijna een alcoholvergiftiging, hing al boven de wc, maar ondertussen "mwehhh ik kan niet kotsen het lukt me niet mweehhhh". Gewoon in z'n oor gefluisterd "kroketten met slagroom" EN HOPPA
Maar haring en pindakaas is eigenlijk nog beter
idem, vind het eerder fascinerendquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:58 schreef Chai het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo ranzig eigenlijk.
Eigenlijk niet. Het is een ruin, dus dat ding wordt alleen uitgeschoven om te pissen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan een haring met pindakaas opeten op de plee terwijl ik zit te schijten en op m'n mobiel naar de meest smerige theync/liveleak zooi kijk, maar deze shit trek ik niet![]()
![]()
.
[..]
Jij verwijdert vellen smegma uit de peniskoker van je paard, dus da's anders.
Gvd, ook echt helemaal de ruin-pagina gelezenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Het is een ruin, dus dat ding wordt alleen uitgeschoven om te pissen.
Als het echt ernstig is zou ik een slang water erop moeten zetten, maar dat gaat hij ook niet aangenaam vinden en krijg ik een trap tegen mijn kop.![]()
Heb in mijn rechterbovenbeenspier nog steeds een deuk van een trap van mijn andere paard 4 jaar geleden.
Lol nog nooit gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, ook echt helemaal de ruin-pagina gelezen.
Soms zet ik zelf ook een straal water erop in plaats van de normale sproeistand van de douchekop.
En pics (voor krio hoor).
Weer een nieuw woord geleerd.quote:Een gecastreerde hengst is nog zo'n dertig dagen na de ingreep vruchtbaar. Er blijft gedurende die periode nog vruchtbaar materiaal in de 'pijplijn' zitten.
Nummer van ex van vriend?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vriend van me ook.. Zijn ex heeft zich tijdens hun relatie lekker laten gangbangen achter de lokale kroeg
Good lookin' out.quote:
Pijplijn. Beetje dubbelzinnig wel. Geef het 1 dag totdat deze in een artikel van Djeez opduiktquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol nog nooit gezien.
[..]
Weer een nieuw woord geleerd.
0900-HotSummerNightquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nummer van ex van vriend?
[..]
Good lookin' out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |