?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En hoeveel STD's heb je al gespaard?
Eentje. Die geniale.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En hoeveel STD's heb je al gespaard?
Mensen die zich niet laten testenquote:
Jij hebt het wel vaak over (jezelf laten) testen hier, valt me op. Ben je werkelijk zo'n sletquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mensen die zich niet laten testen
Neen, gewoon uitermate voorzichtig paranoide. Durf er zelfs een wedje om te leggen dat ik de minste partners heb gehad in deze SC.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaak over (jezelf laten) testen hier, valt me op. Ben je werkelijk zo'n slet?
hahaha oh snap son.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaak over (jezelf laten) testen hier, valt me op. Ben je werkelijk zo'n slet?
het is fok he, en je bent een vrouw, lijkt me sterk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen, gewoon uitermate voorzichtig paranoide. Durf er zelfs een wedje om te leggen dat ik de minste partners heb gehad in deze SC.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
het is fok he, en je bent een vrouw, lijkt me sterk.
x3 als ze lelijk zijn, anders x34quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
altijd x3 toch bij vrouwen? of was het 5?
Verloren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen, gewoon uitermate voorzichtig paranoide. Durf er zelfs een wedje om te leggen dat ik de minste partners heb gehad in deze SC.
0 x 3 is ook 0!quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef Salatrel het volgende:
altijd x3 toch bij vrouwen? of was het 5?
Gvdquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
1.
Of telde jij zoenen ook mee en liet je elke keer van tevoren op pfeiffer testen oid?
True thatquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:35 schreef Gridlok het volgende:
fok.rarnog nooit zoveel triestheid.jpeg bij elkaar gezien.
Partnerquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo heb je 'm eigenlijk weer verwijderd?quote:
quote:
Die make-upquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Partner. Dat is echt zo'n woord voor van die halve heksen.
[ afbeelding ]
Over Inez Weski gesproken, deze foto van Chai deed me aan haar denken.
[..]
Hoezo heb je 'm eigenlijk weer verwijderd?
Gaat werrekequote:
Huh werkt dat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
bitch please vandaag is rustdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt wat, deleten? Heeft altijd gewerkt voor zover ik weetquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh werkt dat?
Normaal werkte dat nooit bij mij bij imgur :s Of misschien na een jaar.
Gewoon wil niet dat zooi voor altijd blijft staan.
Jongen, wat had ik dan moeten zeggen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |