Inderdaad, zeggen dat je met het minste aantal mensen seks hebt gehad klinkt ook nogal dubieus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen, wat had ik dan moeten zeggen?
Misschien niet het minste dan, jij spant de kroon. Maar ik blijf wel bij m'n punt, stiekem ben ik heel onschuldig enzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, zeggen dat je met het minste aantal mensen seks hebt gehad klinkt ook nogal dubieus.
Amant, beminde, eega, galant, geliefde, kloris, levensgezel, lief, lieverd, lieveling, lover, minnaar, verkering, verloofde, vriendje, vrijer, echtgenoot, gade, gemaal, levensgezel, levenspartner, vrijer, wederhelft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen, wat had ik dan moeten zeggen?
Maar ik ben het onschuldigst.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Misschien niet het minste dan, jij spant de kroon. Maar ik blijf wel bij m'n punt, stiekem ben ik heel onschuldig enzo![]()
Goed. Ik denk dat ik vergeleken met anderen hier weinig klorissen heb gehad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Amant, beminde, eega, galant, geliefde, kloris, levensgezel, lief, lieverd, lieveling, lover, minnaar, verkering, verloofde, vriendje, vrijer, echtgenoot, gade, gemaal, levensgezel, levenspartner, vrijer, wederhelft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, ik denk dat jij dat best compenseert met wat je met dat ene persoon uitspookt.quote:![]()
Gelukkig gebruikt hij niet dezelfde make-up als z'n mamaquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afschuwelijk inderdaad, en dit schijnt dan weer d'r zoon te zijn.
[ afbeelding ]
dWc moet hierdoor bijna hardop lachen door zijn mental image.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig gebruikt hij niet dezelfde make-up als z'n mama
Wow, dat iemand het aandurfde om met haar te krikken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afschuwelijk inderdaad, en dit schijnt dan weer d'r zoon te zijn.
[ afbeelding ]
haha, zou gevenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, dat iemand het aandurfde om met haar te krikken.
Afwezig, ze is op 30-jarige leeftijd geboren uit een soepje van parelmoer, vliegenzwam en een konijnenpoot.quote:
Jij hebt nog een fok.rar?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afwezig, ze is op 30-jarige leeftijd geboren uit een soepje van parelmoer, vliegenzwam en een konijnenpoot.
Got that Cyrus and that Gwen Stefaniquote:
Klopt. Alleen voor mensen wiens oude username ik ken thoughquote:
Haha, precies deze post nadat ik m'n vorige post edit met jouw quotequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:15 schreef changed.by.joy het volgende:
Geef me een fok.rar en ik zeg m'n eerdere account namen.
All is one.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, precies deze post nadat ik m'n vorige post edit met jouw quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |