quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:39 schreef Fogel het volgende:
Zij die gaan sterven groeten U.
[ afbeelding ]
When in Rome, die like a Roman
Dat zou zomaar dezelfde kunnen zijn, ik kreeg ook verschillende soorten chocolade met dat vergif erinquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was het op een vliegveld bij Rome dat Takke me eenpaar weken geleden aanstootte en me wees op een limoncellostand.
Sync!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zou zomaar dezelfde kunnen zijn, ik kreeg ook verschillende soorten chocolade met dat vergif erin
En ze hadden ook een heel rek vol met verschillende types flessen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was het op een vliegveld bij Rome dat Takke me eenpaar weken geleden aanstootte en me wees op een limoncellostand.
Rome in 2 uurquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb in ieder geval een paar highlights van de stad gezien gister
Colosseum, de wolf, Trevi en nog wat dingen. Maar allemaal gewoon van afstand, geen tijd (of te laat) om in dingen te gaan of er lang te blijven.
Ga nog wel een keer terug, als ik die fles overleef
Uhu.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:46 schreef Fogel het volgende:
Waren toen jullie er waren ook idioot veel mensen overal?
Steeeeeeeeeve!quote:
Zou verboden moet worden, zo'n gekrioelquote:
Eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou verboden moet worden, zo'n gekrioel
quote:
In de weg staanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Al was het bij mij geen vakantie maar dat doet niks af aan het feit dat die mensen op moeten rotten ipv overal in de weg staan.
Ja dat!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de weg staan![]()
Haat aan deze mensen.Gelijk aan de haat die ik voel voor supermarktvolk wat middenin het gangpad gaat staan kletsen/zonder enige reden stoppen/karretje neerzet.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat!
Of mensen die het nodig vinden om aan het eind van een roltrap stil te gaan staan om welke reden dan ook ipv doorlopen.
Hij borrelt maar een eind wegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:46 schreef Fogel het volgende:
Sp3c lijkt over te borrelen van goede plannen
jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Laat je glas niet los, hij klokt het zo achterover.
Ja, die limoncello. Daar moet ik ook nog eens voor terug jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet die Limoncello gedronken! Volgende keer misschien. Een ook misschien, trek ik dan mijn mantelpakje aanMoest van sp3c.
De slijter is hier tegenwoordig ook op zondag open, heeeel misschien ga ik een fles kopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die limoncello. Daar moet ik ook nog eens voor terug ja.
En dat andere deel wat ze zei is irrelevant wil je beweren?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die limoncello. Daar moet ik ook nog eens voor terug ja.
Of mensen die na een wappersessie in de sauna na afloop (als je haast ontploft van de hitte) de sauna uit sloffen en in de deuropening hun badslippers gaan zoeken, terwijl jij alleen maar naar BUITEN wiltquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja dat!
Of mensen die het nodig vinden om aan het eind van een roltrap stil te gaan staan om welke reden dan ook ipv doorlopen.
Zeker nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat andere deel wat ze zei is irrelevant wil je beweren?
jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat andere deel wat ze zei is irrelevant wil je beweren?
Als die gesloten is kan je ook bij het benzinestation ruitenwisservloeistof met citroensmaak kopen als alternatiefquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
De slijter is hier tegenwoordig ook op zondag open, heeeel misschien ga ik een fles kopenBeetje voorproeven.
Plets water op dat volk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Of mensen die na een wappersessie in de sauna na afloop (als je haast ontploft van de hitte) de sauna uit sloffen en in de deuropening hun badslippers gaan zoeken, terwijl jij alleen maar naar BUITEN wilt
Is het ZO vies? Sowieso ga ik de deur niet uit vandaag, het regent hier keihard.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als die gesloten is kan je ook bij het benzinestation ruitenwisservloeistof met citroensmaak kopen als alternatief
Nee, valt wel meequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ZO vies? Sowieso ga ik de deur niet uit vandaag, het regent hier keihard.
stolli en 43 want die vind ik allebei te lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke drank heb jij nou niet standaard in huis....
lolquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stolli en 43 want die vind ik allebei te lekker![]()
Dat doen ze binnen al.quote:
daar is het eigenlijk wel leuk weer voor vandaag, de saunaquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Of mensen die na een wappersessie in de sauna na afloop (als je haast ontploft van de hitte) de sauna uit sloffen en in de deuropening hun badslippers gaan zoeken, terwijl jij alleen maar naar BUITEN wilt
Op elkaar ipv op de warmtebron!? Da's naar.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
top dat je er was vorige keer Fiets MPG
ik ben er sinds die maandag niet meer geweest. Morgen wel FIFA-en daar en maandag wellicht als er wat mensen komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:03 schreef MPG het volgende:
Toek zal er ook wel zijn, die woont daar zowat.
Ikkenie.quote:
Wat deze vogel zegt.quote:
wat deze kat zegtquote:
Wat dit kleine trommelmeisje zegtquote:
ja hallo.......quote:
of JIJ het antwoord niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:43 schreef sp3c het volgende:
volgens mij hebben jullie de vraag niet helemaal begrepen
Mietjequote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kom ook niet, het is herfstvakantie en ik moet maandag en dinsdag lange dagen werken dus ik denk niet dat ik er energie voor heb.
sorry mmmmmitquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas op he, niet zo'n grote muil tegen sp3c
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]woah timmmm hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
sp3c en ik schakelen gewoon de NWSknokploeg in als hij vervelend isquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]woah timmmm hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sp3c en ik schakelen gewoon de NWSknokploeg in als hij vervelend is
Ze bedoelt denkelijk hoe ik het voor elkaar gekregen heb dat je sociaal wenselijk gedrag vertoontquote:
nee het antwoord is duidelijk, heleboel mensen komen nietquote:
wat wilde je dan weten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het antwoord is duidelijk, heleboel mensen komen niet
maar dat was de vraag niet
zo ingewikkeld is de vraag toch niet broquote:
Eigenlijk best een beetje een opdringerige vraag.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie er komen, niet wie er niet komen. d'oh
linksom of rechtsom. Beide antwoorden geven sp3c het antwoord.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie er komen, niet wie er niet komen. d'oh
Tenzij iedereen die zich niet afmeldt komt, is het geen antwoord op de vraag natuurlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
linksom of rechtsom. Beide antwoorden geven sp3c het antwoord.
van de 'normale' groep alleen jij en Karina. Timmmmm, Murmeli en ik twijfelen. En wat Greys doet geen idee. Die is op vogeljacht nu.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:07 schreef sp3c het volgende:
er komen iedere keer een heleboel mensen niet, dat geeft niet maakt me niet uit en als ik daar op het terras zit dan zit ik niet te balen dat die of die er niet zijn
wat voor mij wel interessant is wie er wel op komt dagen
het is niet hetzelfde
Ik dacht inderdaad al een giraffeachtig gedaante in de sneeuw te zien vanmorgen. Is ze zwaar bewapend?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
van de 'normale' groep alleen jij en Karina. Timmmmm en ik twijfelen. En wat Greys doet geen idee. Die is op vogeljacht nu.
Ze is met Maes meer weet ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al een giraffeachtig gedaante in de sneeuw te zien vanmorgen. Is ze zwaar bewapend?
Ik twijfel geenszins. Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
van de 'normale' groep alleen jij en Karina. Timmmmm, Murmeli en ik twijfelen. En wat Greys doet geen idee. Die is op vogeljacht nu.
ok jij weet het niet zeker. Whatever.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik twijfel geenszins. Waar haal je dat vandaan?
Mantelpakje weet ik nog nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:26 schreef sp3c het volgende:
corrie kwam in dr mantepakje trouwens, hoge hakken erbij en dr leren rock&rolljas
topshow denk ik, ik draag een lange broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |