Wow.. kijk jij het wel helemaal?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:24 schreef t4rt4rus het volgende:
Huh wat heeft Berlin nou met Tom te maken? :S
-edit-
Ze liggen in een ziekenhuis zonder dat de FBI er iets van weet, de arts weet echter wel dat ze een agent is.
Vraagt het hoofd aan de telefoon hoe het gaat, zegt ze dat het goed gaat maar niet goed met die andere kerel.
Even later zegt het hoofd dat ze goede neurologen hebben daar. Hoe weet ie dat het om een hoofdtrauma gaat?
![]()
Ja dat stukje in het ziekenhuis klopt niet, hoewel de zaak wel een beetje veranderd een paar minuten erna.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Wow.. kijk jij het wel helemaal?
Trouwens niet verwacht dat die gast echt dood zou gaan.
Ja maar het was wel Red he?quote:Op woensdag 12 november 2014 08:02 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Het is wel slecht gescript dat die Berlin eerst een spook is, altijd one-step-ahead en dan ineens, met 2 man beveiliging die "even buiten gaan staan", in een koffietentje ontvoerd wordt.
Hangt ervanaf waar je zoekt denk ik, oldpiratebay heeft er nog wel een hoop.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef zeepjeh het volgende:
waarom kan ik seizoen 2 niet via torrents downloadener staat alleen iets van drie afleveringen op en dat zijn niet eens de eerste drie
Gebruik Popcorn time.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef zeepjeh het volgende:
waarom kan ik seizoen 2 niet via torrents downloadener staat alleen iets van drie afleveringen op en dat zijn niet eens de eerste drie
Je hebt DMquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:21 schreef zeepjeh het volgende:
Ok. ik zie nu dat de serie niet verder is dan aflevering acht. Maar vertel eens, om de tijd te doden tot februari te doden, wat bedoel je met simpelheid?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Shefkee het volgende:
Gisteren tot aan aflevering acht gekeken, nu wachten tot Februari dus? Ondanks de simpelheid toch wel een erg fijne serie.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ok. ik zie nu dat de serie niet verder is dan aflevering acht. Maar vertel eens, om de tijd te doden tot februari te doden, wat bedoel je met simpelheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Shefkee het volgende:
[..]Ja, het is best formulair nu je het zegt. Maar goed je kijkt natuurlijk geen James Spader-serie om hem te zien verliezen. Daar is de acteur te charmant voor. Ik kan het niet goed plaatsen wat ik niet leuk vind aan deze serie. Het houdt mijn aandacht gewoon niet vast om de een of andere reden behalve als de FBI dingen doet die waarvan de serie verwacht dat de kijker ze zal goedkeuren terwijl de gemiddelde Nederlander, wonend in een beschaafd land, zich daarvan in de lip gaat bijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Shefkee het volgende:
[..]ja eigenlijk hadden ze niet bekend moeten maken dat hij de vader van liz is, de spanning is er daardoor wel een beetje af, of er moet nog iets groters komen maar wat kan er nog voor groter iets zijn dan de band van ouder/kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja eigenlijk hadden ze niet bekend moeten maken dat hij de vader van liz is, de spanning is er daardoor wel een beetje af, of er moet nog iets groters komen maar wat kan er nog voor groter iets zijn dan de band van ouder/kind?
Is er al letterlijk uitgesproken dat hij de vader is dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja eigenlijk hadden ze niet bekend moeten maken dat hij de vader van liz is, de spanning is er daardoor wel een beetje af, of er moet nog iets groters komen maar wat kan er nog voor groter iets zijn dan de band van ouder/kind?
ja in het ziekenhuis toch dacht ik? Toen haar vader op sterven lag wilde hij het haar vertellen maar reddington wilde dat niet en heeft hem toen vermoord.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]
[..]
Is er al letterlijk uitgesproken dat hij de vader is dan?
Dan gaan ze de connectie tussen Red en Lizzie nog langer obscuur houden. Ik denk dat ze nu nog het idee hebben dat Lizzie Red's dochter moet zijn, maar als de serie nog een paar seizoenen door blijft lopen dan komen ze daar wel op terug en komen ze met iets meer geïnspireerd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef Morodeepdelver het volgende:
The Blacklist krijgt een nieuw seizoen!
Ja, vandaag is ep10 te downloadenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:04 schreef PendingApproval het volgende:
Is seizoen II van serie 2 al begonnen? (dus vanaf deel 8) want dan moet ik m'n Usenet abonnement even verlengen, anders wacht ik nog even.
Ik zou zeggen, kijk de afleveringen terug.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:11 schreef Crientj het volgende:
Ik heb denk ik ook een aardig stukje gemist lol. Misschien in slaap gevallen tijdens een van de afleveringen. Maar Lizzie had Tom opgesloten in een boot? En daar wisten twee personen vanaf. Een van die twee is nu dood, die havenmeester, maar zit Tom dan alsnog opgesloten of is ie op vrije voeten?
Omdat het een case of the week serie is + een doorlopend verhaal er doorheen. Had je kunnen wetenquote:Op zondag 1 maart 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:
Mijn vriend en ik keken via RTL4, maar zijn paar weken geleden afgehaakt.
Vonden het teveel van hetzelfde, er wordt een moord gepleegd en Red zorgt voor de oplossing.
Jammer, was een serie waar m.i. meer potentie in zat.
Ik vind dat het soms best wel degelijk de actualiteiten becommentarieert. En ik vond het in het begin ook wel fascinerend dat ze iedereen en hun grootmoeder doodschoten. Maar goed, uiteindelijk kijk ik de serie veelal voor de charmante segmenten waarin Paddington bourgondisch dineert, zijn Lizzie mee neemt naar exclusieve clubs en verenigingen en over het algemeen een enorme socialite is.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:30 schreef roos85 het volgende:
Mijn vriend en ik keken via RTL4, maar zijn paar weken geleden afgehaakt.
Vonden het teveel van hetzelfde, er wordt een moord gepleegd en Red zorgt voor de oplossing.
Jammer, was een serie waar m.i. meer potentie in zat.
Dat is echt 5 afleveringen lang ofzo prominent in beeld geweestquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:11 schreef Crientj het volgende:
Ik heb denk ik ook een aardig stukje gemist lol. Misschien in slaap gevallen tijdens een van de afleveringen. Maar Lizzie had Tom opgesloten in een boot? En daar wisten twee personen vanaf. Een van die twee is nu dood, die havenmeester, maar zit Tom dan alsnog opgesloten of is ie op vrije voeten?
Niet. Ik kijk via Videoland. Maar je kan via Popcorn Time doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:54 schreef madeliefff het volgende:
waar downloaden jullie de torrents voor the blacklist?
ik ga dat eens proberen, ik weet niet hoeveel bit mijn laptop heeft alleenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet. Ik kijk via Videoland. Maar je kan via Popcorn Time doen.
Ik kijk nu het eerste seizoen via Netflix.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:54 schreef madeliefff het volgende:
waar downloaden jullie de torrents voor the blacklist?
Ben wel heel erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oke de finale was anders. Niet bijzonder indrukwekkend, maar er is genoeg veranderd dat ik me eerlijk gezegd toch een klein beetje verheug op seizoen 3. Ik hoop alleen wel dat ze daar stoppen.
Heerlijk nummerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:00 schreef friekin_ het volgende:
Sluit me hier volledig bij aan. De muziek is ook altijd zo goed! Rocket man
Dit! Al begin ik wel mijn vermoedens te krijgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Ben wel heel erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Grappig is dat we nu nog steeds niet weten wat Reddington nou precies van Liz is
Er komt nog een aflevering volgende week maandag:)quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:31 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Jup, dat sowieso. Liz is als zijn dochter.
Net finale gekeken, heerlijke wending hoor.
Volgens mij niet hoor..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:20 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Er komt nog een aflevering volgende week maandag:)
In Nederland misschien, in Amerika niet ..quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:20 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Er komt nog een aflevering volgende week maandag:)
Gisteren is in Nederland aflevering 21 uitgezonden volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
In Nederland misschien, in Amerika niet ..
Aflevering 22 is de finale
In Amerika ook. Is daar donderdag uitgezonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Idd in Nederland! Staat helaas nog niet op RTLXL:(quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nog even geduld. Kan je zeggen: het is het wachten waardquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:44 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Idd in Nederland! Staat helaas nog niet op RTLXL:(
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:41 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
In Amerika ook. Is daar donderdag uitgezonden.
Edit: excusie... Blond zullen we maar zeggen;). Zag later pas dat je USA ook bedoelde
Geduld is alleen niet mijn sterkste punt! :-pquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nog even geduld. Kan je zeggen: het is het wachten waard
Je weet dat je hier ook spoilers gaat lezen als 3 begint?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:37 schreef _Kate_C_ het volgende:
Alle promo's op YouTube maken me in elk geval erg nieuwsgierig.
Jep! Helemaal niet erg. Neem aan dat deze in zo'n spoilertekstvak gezet worden? Dan is het mijn eigen schuld als ik dingen lees die ik niet wilde weten. Maar ben nu op een punt dat ik alle spoilers lees uit nieuwsgierigheid, vooral wat betreft de relatie tussen Red en Liz... Benieuwd of mijn vermoedens kloppen;).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je weet dat je hier ook spoilers gaat lezen als 3 begint?
Als iets nog niet is uitgezonden staat het in een spoiler, zodra de aflevering in US is afgelopen hoeven we voor die aflevering geen spoiler tags ge gebruiken, dus het is handig om dan het topic te vermijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:43 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Jep! Helemaal niet erg. Neem aan dat deze in zo'n spoilertekstvak gezet worden? Dan is het mijn eigen schuld als ik dingen lees die ik niet wilde weten. Maar ben nu op een punt dat ik alle spoilers lees uit nieuwsgierigheid, vooral wat betreft de relatie tussen Red en Liz... Benieuwd of mijn vermoedens kloppen;).
Ah, goed dat je het zegt. Maar aangezien ik zelf negen van de tien keer de promo's op YouTube op zoek ben ik bang dat ik toch actief ga meelezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iets nog niet is uitgezonden staat het in een spoiler, zodra de aflevering in US is afgelopen hoeven we voor die aflevering geen spoiler tags ge gebruiken, dus het is handig om dan het topic te vermijden.
Kijk je DM.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:01 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ah, goed dat je het zegt. Maar aangezien ik zelf negen van de tien keer de promo's op YouTube op zoek ben ik bang dat ik toch actief ga meelezen.
Misschien domme vraag, maar hoe kun je die afleveringen in Amerika bekijken? Mijn technische kennis is dus echt... 0...;)
Kan je hier iets mee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:59 schreef Awsom het volgende:
Wat is er ook alweer gebeurd in de laatste aflevering van seizoen 2?
Ik weet t al weerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan je hier iets mee?
http://www.ibtimes.com/bl(...)n-3-premiere-2122830
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:14 schreef t4rt4rus het volgende:
Begon vorige week met aflevering 1 van seizoen 3.
Toen kwam ik er achter dat ik de helft van seizoen 2 niet gezien heb.
Die heb ik nu net uit
Tussen aflevering 8 en 9 van seizoen 2 zat twee maand.quote:
O, is mij ook wel eens gebeurd tijdens een serie hoor, maar het blijf hilarisch. *the fuck is dit nu weer??*quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Tussen aflevering 8 en 9 van seizoen 2 zat twee maand.
Maar goed had een leuke week Blacklist kijken
Morgen aflevering 3.![]()
Toevallig had ik het met nog een serie die ook uit kwam.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
O, is mij ook wel eens gebeurd tijdens een serie hoor, maar het blijf hilarisch. *the fuck is dit nu weer??*
Ja, ik kijk ze zodra ze zijn uitgezonden in Amerika.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:27 schreef _Kate_C_ het volgende:
Zijn er mensen die al wat afleveringen van seizoen 3 hebben gezien? Zo ja, bevalt het? Welke kant gaat het op? Ben benieuwd!
Hmmm, dan toch maar eens een poging wagen. Geen zin om te wachten op RTLquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ze zodra ze zijn uitgezonden in Amerika.
Ik vind het een prima seizoen tot nu toe. Het is geen 10/10 maar het kijkt lekker weg.
Ik haal ze ook direct op. Al is het alleen al voor James Spader. Het moment dat hij begint te praten sluit ik mij compleet af van de buitenwereldquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:38 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Hmmm, dan toch maar eens een poging wagen. Geen zin om te wachten op RTL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |