Je weet dat je hier ook spoilers gaat lezen als 3 begint?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:37 schreef _Kate_C_ het volgende:
Alle promo's op YouTube maken me in elk geval erg nieuwsgierig.
Jep! Helemaal niet erg. Neem aan dat deze in zo'n spoilertekstvak gezet worden? Dan is het mijn eigen schuld als ik dingen lees die ik niet wilde weten. Maar ben nu op een punt dat ik alle spoilers lees uit nieuwsgierigheid, vooral wat betreft de relatie tussen Red en Liz... Benieuwd of mijn vermoedens kloppen;).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je weet dat je hier ook spoilers gaat lezen als 3 begint?
Als iets nog niet is uitgezonden staat het in een spoiler, zodra de aflevering in US is afgelopen hoeven we voor die aflevering geen spoiler tags ge gebruiken, dus het is handig om dan het topic te vermijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:43 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Jep! Helemaal niet erg. Neem aan dat deze in zo'n spoilertekstvak gezet worden? Dan is het mijn eigen schuld als ik dingen lees die ik niet wilde weten. Maar ben nu op een punt dat ik alle spoilers lees uit nieuwsgierigheid, vooral wat betreft de relatie tussen Red en Liz... Benieuwd of mijn vermoedens kloppen;).
Ah, goed dat je het zegt. Maar aangezien ik zelf negen van de tien keer de promo's op YouTube op zoek ben ik bang dat ik toch actief ga meelezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als iets nog niet is uitgezonden staat het in een spoiler, zodra de aflevering in US is afgelopen hoeven we voor die aflevering geen spoiler tags ge gebruiken, dus het is handig om dan het topic te vermijden.
Kijk je DM.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:01 schreef _Kate_C_ het volgende:
[..]
Ah, goed dat je het zegt. Maar aangezien ik zelf negen van de tien keer de promo's op YouTube op zoek ben ik bang dat ik toch actief ga meelezen.
Misschien domme vraag, maar hoe kun je die afleveringen in Amerika bekijken? Mijn technische kennis is dus echt... 0...;)
Kan je hier iets mee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:59 schreef Awsom het volgende:
Wat is er ook alweer gebeurd in de laatste aflevering van seizoen 2?
Ik weet t al weerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan je hier iets mee?
http://www.ibtimes.com/bl(...)n-3-premiere-2122830
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:14 schreef t4rt4rus het volgende:
Begon vorige week met aflevering 1 van seizoen 3.
Toen kwam ik er achter dat ik de helft van seizoen 2 niet gezien heb.
Die heb ik nu net uit
Tussen aflevering 8 en 9 van seizoen 2 zat twee maand.quote:
O, is mij ook wel eens gebeurd tijdens een serie hoor, maar het blijf hilarisch. *the fuck is dit nu weer??*quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Tussen aflevering 8 en 9 van seizoen 2 zat twee maand.
Maar goed had een leuke week Blacklist kijken
Morgen aflevering 3.![]()
Toevallig had ik het met nog een serie die ook uit kwam.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
O, is mij ook wel eens gebeurd tijdens een serie hoor, maar het blijf hilarisch. *the fuck is dit nu weer??*
Ja, ik kijk ze zodra ze zijn uitgezonden in Amerika.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:27 schreef _Kate_C_ het volgende:
Zijn er mensen die al wat afleveringen van seizoen 3 hebben gezien? Zo ja, bevalt het? Welke kant gaat het op? Ben benieuwd!
Hmmm, dan toch maar eens een poging wagen. Geen zin om te wachten op RTLquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ja, ik kijk ze zodra ze zijn uitgezonden in Amerika.
Ik vind het een prima seizoen tot nu toe. Het is geen 10/10 maar het kijkt lekker weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |