........................quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef remlof het volgende:
Wow, net de pilot gezien en gewoon "Wow!".
Tempo ligt erg hoog maar je wordt er heel erg ingetrokken, zometeen inderdaad ep2 kijken.
Wow en dat al na 2 dagen.......quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een ziekenhuisserie kijken ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wel My Name Is Earl, haha. Als ze maar niet elke aflevering simpelweg de volgende 'bad guy' gaan pakken, zoals in bijvoorbeeld Alcatraz want dat hou ik niet lang vol.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:54 schreef Odaiba het volgende:
tweede aflevering was ook goed te doen.
Las gisteren dat NBC vertrouwen in de serie heeft en er nu 22 afleveringen uitgezonden gaan worden. Er staan dus nog genoeg mensen op de zwarte lijst. Hopelijk blijft het leuk.
James Spader sowiesoquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vind Reddington wel een interessante gozer. Wel geen Hannibal of Heisenberg vooralsnog.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:37 schreef NotGuilty het volgende:
Episode 3 vond ik in tegenstelling tot 1 en 2 niet zo boeiend.´Aziatische slechteriken´? Maar het is de V.S. dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind overigens dat de rol van louche supercrimineel Spader niet echt past, maar misschien is dat ook de hele reden dat hij gecast is, een supercrimineel die overkomt als een supercrimineel is waarschijnlijk geen goede supercrimineel. Ook al is het een supercrimineel.
042983.Echt he? Soms als hij stil zit en niets zegt herken ik hem nauwelijks, hij is zo veel veranderd sinds Boston Legal en al helemaal sinds Sex, Lies and Videotape, maar dan doet hij zijn mond weer open en dan vibreert die slaapkamerstem je hersens in.quote:
Des te meer zo omdat hij soms met pareltjes komt als:
Megan Boone: "He's a myth"
James Spader: "That's what they said about Deep Throat and the G-spot"“An interesting thing is a good thing.”
Kan je nagaan hoe goed/slecht ik mijn aandacht erbij kon houden. Ik blijf het alleen nog volgen vanwege James Spader, die ik inderdaad uit Boston Legal heb opgepikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat elke episode voor 80% gaat bestaan uit filler en dan hier en daar een klein stapje verder richting de relatie tussen Red en een Ellen Page met bredere kaken.
Ik stop in ieder geval met kijken tot dit seizoen bijna ten einde is, kijk de ratings even aan en gooi er dan (bij goede ratings) een bingewatch tegenaan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Ik heb een donkerbruin vermoeden dat elke episode voor 80% gaat bestaan uit filler en dan hier en daar een klein stapje verder richting de relatie tussen Red en een Ellen Page met bredere kaken.
Dat zeg je alleen omdat Red voor de afwisseling eens verloren heeft.quote:
Hoezo zou hij verloren hebben? Liz hangt binnen de kortste keren toch wel weer aan zijn lippen, die is hij echt niet kwijt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat Red voor de afwisseling eens verloren heeft.
Nja ik kan wel wat verzinnen qua scene's (ze pakken die Elizabeth en dan moet die Red wel uit die doos komen), maar hoe het afloopt of wat voor verdere dingen we te weten komen over Red en die Tom, dat is nog lang niet duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:43 schreef Geo4kant het volgende:
Goede episode, werd ook tijdmaar ben bang dat de volgende erg voorspelbaar gaat zijn..
quote:NBC orders second season of 'The Blacklist'
NBC has ordered a second season of The Blacklist, its hit drama that stars James Spader as a world-renowned terrorist.
The Peacock picked up 22 more episodes of the series that ranks as No. 1 drama on the Big 4 nets in the 18-49 demo, averaging a 4.9 rating/13 share. It is the No. 2 scripted series on the Big 4 in the 18-49 demo, and the No. 1 new show in 18-49 and total viewers.
“The success of The Blacklist demonstrates that inspired storytelling is alive and well in broadcast television, and I’m impressed on a daily basis by this creative team’s imagination and the extent to which they will go to capture this grand vision on film,” said NBC Chairman Bob Greenblatt in a statement. “With gratitude to both our partners at Sony Pictures Television and our NBC development executives who took a great script and shepherded it into a great series, I hope that Red Reddington never runs out of names to bring down on his list!”
In historical context, NBC says The Blacklist is NBC’s most-watched new drama eight weeks into its run in 19 years (since Earth 2 in 1994). The series also stars Megan Boone, Diego Klattenhoff, Harry Lennix, Ryan Eggold and Parminder Nagra.
Bron
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
13 januari gaan we gewoon weer verder!!
Ik haat het blijna dat de serie zo populair is. Begrijp me niet verkeerd ik vind the Blacklist een beste serie, maar Spader wordt er niet jonger op en er zijn nog zo veel andere rollen waarin ik hem graag zou willen zien.quote:
Ik vond het juist wel tof om dat te ervaren. Zeker als die oude vrouw er bij komt en even een team met commando's aanstuurt om Red te gaan bevrijden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens waren deze laatste paar alfeveringen opmerkelijk in dat de gewoonlijk almachtige Paddington, toch wel een een beetje de controle kwijt was. Goed voor de dramatiek, maar als zoiets een vast elment van de serie wordt dan verliest het veel van zijn gravitas, en dat terwijl Spader toch op zijn best is als hij wijsneuzerige opmerkingen maakt vanuit een zekere machtspositie om het even heel cru samen te vatten.
Ik wou net zeggen...quote:Op donderdag 5 december 2013 09:53 schreef Nightquest777 het volgende:
En die wijsneuzige opmerkingen maakt hij zo te zien ook als hij er heel slecht voor staan
Red heeft gewoon lopen liegen toen hij zei dat hij niet de vader was hoor. De aflevering dat de adoptievader van Elizabeth dood ging hebben ze het er nog over gehad. Nee, geen twijfel mogelijk, red is de pappa of ik moet echt iets heel vreemds gemist hebben?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
Goede aflevering met veel nieuwe informatie trouwens. Beste eigenlijk dat Red niet de vader is, want dat was toch ook een beetje te makkelijk.
Dat was toch niet expliciet? Het leek natuurlijk wel zo maar is het ook feitelijk gezegd dat Red haar papa is?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef jogy het volgende:
[..]
De aflevering dat de adoptievader van Elizabeth dood ging hebben ze het er nog over gehad. Nee, geen twijfel mogelijk, red is de pappa of ik moet echt iets heel vreemds gemist hebben?
Het werd wel erg dik geïmpliceerd en zeker in combinatie met de flashbacks van Elizabeth zal het wel heel vreemd moeten lopen wil Red niet de vader zijn. Ook dat gesprek met die man van Elizabeth en Red legde het er wel heel dik bovenop dat haar vader altijd aanwezig zal zijn om haar te beschermen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat was toch niet expliciet? Het leek natuurlijk wel zo maar is het ook feitelijk gezegd dat Red haar papa is?
Nja als dat zo is hebben ze het toch wel heel goed gedaan, want ik geloofde Red in de laatste aflevering toen hij het ontkendequote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Het werd wel erg dik geïmpliceerd en zeker in combinatie met de flashbacks van Elizabeth zal het wel heel vreemd moeten lopen wil Red niet de vader zijn. Ook dat gesprek met die man van Elizabeth en Red legde het er wel heel dik bovenop dat haar vader altijd aanwezig zal zijn om haar te beschermen.
Oké, ze kunnen zich er inderdaad nog wel onderuit wurmen door een nu nog onbekende crimineel de vader te laten worden en dat Red zijn beste vriend was en Peetoom was benoemd of zo. Ladieda. Maar ik gok op een vaderschap van Red.
Ah oké, bij mij kwam het over alsof hij met veel pijn en moeite had besloten om het (nog) niet toe te geven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Nja als dat zo is hebben ze het toch wel heel goed gedaan, want ik geloofde Red in de laatste aflevering toen hij het ontkende
Ik zag wel die pijn en moeite, maar interpreteerde dat als 'Ik zou wel heel graag willen dat je mijn dochter was, maar je bent het niet en ik kan je niet vertellen wie het wel is'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah oké, bij mij kwam het over alsof hij met veel pijn en moeite had besloten om het (nog) niet toe te geven.
Zou wel kunnen hoor, maar dan moet Red de persoon zijn die haar huis in de fik gestoken heeft, of de broer van haar moeder.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:54 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik zag wel die pijn en moeite, maar interpreteerde dat als 'Ik zou wel heel graag willen dat je mijn dochter was, maar je bent het niet en ik kan je niet vertellen wie het wel is'.
Maar jouw optie zou ook heel goed kunnen hoor, zou het zelf niet erg vinden!
Retespannend.... die van vandaag is alleen wel een beetje bloederig.... en dat ze nog geen röntgenfoto hebben gemaakt van die gast .....quote:
"Gisteravond" is hij er dus achter gekomen dat zijn geheime verstopplaats niet meer geheim is .... hij had haar gebeld en wou NU praten maar zij had geen tijd .....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens heb ik ook heel wat respect voor de echtgenoot van Keen. Vooral als hij een geheim agent of spion of zoiets dergelijks is. Dat hij het uithoudt met ... haar.
Ik vond aflevering 13 wel bijzonder. Volgens mij de eerste keer in tijden dat ze een verdachte niet vrij onnodig neerschoten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:36 schreef whY... het volgende:
Ik sluit me even aan, ik ben helemaal bij met de Amerikaanse tijdlijn en heb net aflevering 13 gezien. Ik zal niks spoilen, ik houd daar zelf niet van om te lezen en gun ieder zijn spanning.
Wat mij opvalt is dat alleen de eerste twee afleveringen geschreven zijn door John Bookenkamp en de rest door andere scenario schrijvers is bedacht.
Ik begin het verhaal nu wel steeds beter te begrijpen, de relaties met Red en de hoge piefen zeg maar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 13 wel bijzonder. Volgens mij de eerste keer in tijden dat ze een verdachte niet vrij onnodig neerschoten.
Ik niet. Ik dacht dat James Spader Megan Boone's pleegvader euthanaseerde omdat de pleegvader haar de waarheid wilde vertellen. Maar nu weet James Spaders personage zelf de waarheid ook niet en wil hij dat liever dan alles uitvinden. Dat of er zijn twee aparte waarheden een die relevant is voor James Spader en een andere die relevant is voor Megan Boone.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:43 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik begin het verhaal nu wel steeds beter te begrijpen, de relaties met Red en de hoge piefen zeg maar.
Het wordt wel beter. maar als je de pilot niets vond, rustig doorlopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef Retarded het volgende:
Toch maar eens een aflevering geprobeerd .. wat een drama zeg. Heb zelden zo'n overdreven plot gezien in een pilot. Ik hou op zn tijd best van een lekkere spionage/aktie dingetje (homeland, 24) maar ik vond het allemaal echt wel heel ver gezocht. Wordt het beter, of blijft de serie zo?
Wel fijn dat we er eindelijk wat duidelijkheid over krijgen.quote:
18 maart komt de volgende pas. Weer een vakantie ingelast in de serie.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Op vakantie geweest dus net pas ep15 gezien. Vette cliffhanger!
Morgen hopelijk ep16 te downloaden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
18 maart komt de volgende pas. Weer een vakantie ingelast in de serie.
Boston Legal. Daarin is hij nog genialer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vermakelijke serie, de eerste paar zijn erg sterk, dan een paar mindere, dan weer erg sterke... Vind het wel een aardige rol van Spader, ken hem verder niet echt van andere films of series.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |