Ik vond aflevering 13 wel bijzonder. Volgens mij de eerste keer in tijden dat ze een verdachte niet vrij onnodig neerschoten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:36 schreef whY... het volgende:
Ik sluit me even aan, ik ben helemaal bij met de Amerikaanse tijdlijn en heb net aflevering 13 gezien. Ik zal niks spoilen, ik houd daar zelf niet van om te lezen en gun ieder zijn spanning.
Wat mij opvalt is dat alleen de eerste twee afleveringen geschreven zijn door John Bookenkamp en de rest door andere scenario schrijvers is bedacht.
Ik begin het verhaal nu wel steeds beter te begrijpen, de relaties met Red en de hoge piefen zeg maar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 13 wel bijzonder. Volgens mij de eerste keer in tijden dat ze een verdachte niet vrij onnodig neerschoten.
Ik niet. Ik dacht dat James Spader Megan Boone's pleegvader euthanaseerde omdat de pleegvader haar de waarheid wilde vertellen. Maar nu weet James Spaders personage zelf de waarheid ook niet en wil hij dat liever dan alles uitvinden. Dat of er zijn twee aparte waarheden een die relevant is voor James Spader en een andere die relevant is voor Megan Boone.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:43 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik begin het verhaal nu wel steeds beter te begrijpen, de relaties met Red en de hoge piefen zeg maar.
Het wordt wel beter. maar als je de pilot niets vond, rustig doorlopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef Retarded het volgende:
Toch maar eens een aflevering geprobeerd .. wat een drama zeg. Heb zelden zo'n overdreven plot gezien in een pilot. Ik hou op zn tijd best van een lekkere spionage/aktie dingetje (homeland, 24) maar ik vond het allemaal echt wel heel ver gezocht. Wordt het beter, of blijft de serie zo?
Wel fijn dat we er eindelijk wat duidelijkheid over krijgen.quote:
18 maart komt de volgende pas. Weer een vakantie ingelast in de serie.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Op vakantie geweest dus net pas ep15 gezien. Vette cliffhanger!
Morgen hopelijk ep16 te downloaden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
18 maart komt de volgende pas. Weer een vakantie ingelast in de serie.
Boston Legal. Daarin is hij nog genialer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vermakelijke serie, de eerste paar zijn erg sterk, dan een paar mindere, dan weer erg sterke... Vind het wel een aardige rol van Spader, ken hem verder niet echt van andere films of series.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |