Ik vond het juist wel tof om dat te ervaren. Zeker als die oude vrouw er bij komt en even een team met commando's aanstuurt om Red te gaan bevrijden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens waren deze laatste paar alfeveringen opmerkelijk in dat de gewoonlijk almachtige Paddington, toch wel een een beetje de controle kwijt was. Goed voor de dramatiek, maar als zoiets een vast elment van de serie wordt dan verliest het veel van zijn gravitas, en dat terwijl Spader toch op zijn best is als hij wijsneuzerige opmerkingen maakt vanuit een zekere machtspositie om het even heel cru samen te vatten.
Ik wou net zeggen...quote:Op donderdag 5 december 2013 09:53 schreef Nightquest777 het volgende:
En die wijsneuzige opmerkingen maakt hij zo te zien ook als hij er heel slecht voor staan
Red heeft gewoon lopen liegen toen hij zei dat hij niet de vader was hoor. De aflevering dat de adoptievader van Elizabeth dood ging hebben ze het er nog over gehad. Nee, geen twijfel mogelijk, red is de pappa of ik moet echt iets heel vreemds gemist hebben?quote:Op woensdag 4 december 2013 09:41 schreef Nightquest777 het volgende:
Goede aflevering met veel nieuwe informatie trouwens. Beste eigenlijk dat Red niet de vader is, want dat was toch ook een beetje te makkelijk.
Dat was toch niet expliciet? Het leek natuurlijk wel zo maar is het ook feitelijk gezegd dat Red haar papa is?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef jogy het volgende:
[..]
De aflevering dat de adoptievader van Elizabeth dood ging hebben ze het er nog over gehad. Nee, geen twijfel mogelijk, red is de pappa of ik moet echt iets heel vreemds gemist hebben?
Het werd wel erg dik geďmpliceerd en zeker in combinatie met de flashbacks van Elizabeth zal het wel heel vreemd moeten lopen wil Red niet de vader zijn. Ook dat gesprek met die man van Elizabeth en Red legde het er wel heel dik bovenop dat haar vader altijd aanwezig zal zijn om haar te beschermen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat was toch niet expliciet? Het leek natuurlijk wel zo maar is het ook feitelijk gezegd dat Red haar papa is?
Nja als dat zo is hebben ze het toch wel heel goed gedaan, want ik geloofde Red in de laatste aflevering toen hij het ontkendequote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Het werd wel erg dik geďmpliceerd en zeker in combinatie met de flashbacks van Elizabeth zal het wel heel vreemd moeten lopen wil Red niet de vader zijn. Ook dat gesprek met die man van Elizabeth en Red legde het er wel heel dik bovenop dat haar vader altijd aanwezig zal zijn om haar te beschermen.
Oké, ze kunnen zich er inderdaad nog wel onderuit wurmen door een nu nog onbekende crimineel de vader te laten worden en dat Red zijn beste vriend was en Peetoom was benoemd of zo. Ladieda. Maar ik gok op een vaderschap van Red.
Ah oké, bij mij kwam het over alsof hij met veel pijn en moeite had besloten om het (nog) niet toe te geven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:59 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Nja als dat zo is hebben ze het toch wel heel goed gedaan, want ik geloofde Red in de laatste aflevering toen hij het ontkende
Ik zag wel die pijn en moeite, maar interpreteerde dat als 'Ik zou wel heel graag willen dat je mijn dochter was, maar je bent het niet en ik kan je niet vertellen wie het wel is'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah oké, bij mij kwam het over alsof hij met veel pijn en moeite had besloten om het (nog) niet toe te geven.
Zou wel kunnen hoor, maar dan moet Red de persoon zijn die haar huis in de fik gestoken heeft, of de broer van haar moeder.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:54 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik zag wel die pijn en moeite, maar interpreteerde dat als 'Ik zou wel heel graag willen dat je mijn dochter was, maar je bent het niet en ik kan je niet vertellen wie het wel is'.
Maar jouw optie zou ook heel goed kunnen hoor, zou het zelf niet erg vinden!
Retespannend.... die van vandaag is alleen wel een beetje bloederig.... en dat ze nog geen röntgenfoto hebben gemaakt van die gast .....quote:
"Gisteravond" is hij er dus achter gekomen dat zijn geheime verstopplaats niet meer geheim is .... hij had haar gebeld en wou NU praten maar zij had geen tijd .....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens heb ik ook heel wat respect voor de echtgenoot van Keen. Vooral als hij een geheim agent of spion of zoiets dergelijks is. Dat hij het uithoudt met ... haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |