Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
Hij heet StathamEn je plaatje doet ut niet.
Dat mag nooitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Jij doet tenminste lief. Die spec&spec zijn vervelend.
Leuke plannen voor het weekend?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
Alleen lief doen omdat ik zit te miepen werkt niet he? Je moet gewoon altijd aardig zijn ben ik ook
In elkaar geslagen? Hoe kom je daar nou zo bijquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:10 schreef arjan1112 het volgende:
hoi stuart nog rokers in elkaar geslagen?
Doe maar gekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen even langs mijn zus. Verder niks. Wild leven heb ik
werkt primaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:07 schreef Karina het volgende:
Alleen lief doen omdat ik zit te miepen werkt niet he? Je moet gewoon altijd aardig zijn ben ik ook
nee schelden vind ik neit leukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag me ook best uitschelden als ik vervelend ben hoorWerkt ook prima.
Hier is het gelukkig nog een uurtje vroegerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Half 2 ga ik aanstalten maken om te slapen. Anders ben ik morgen gaar.
Je hebt er niet zoveel aan inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:17 schreef arjan1112 het volgende:
Wees blij. van goed kunnen schelden word niemand blij.
Hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach ja, schelden. Denk je dat de moeder van Jezus nooit eens op hem schold? Als Jezus te laat thuis kwam dan ging 't ook van: "Jezus Christus, wat ben je laat".
Hehe.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:20 schreef Arcee het volgende:
Ach ja, schelden. Denk je dat de moeder van Jezus nooit eens op hem schold? Als Jezus te laat thuis kwam dan ging 't ook van: "Jezus Christus, wat ben je laat".
Het trekt me gewoon niet. Af en toe kijk ik maar nee, ik weet niet wat het is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:28 schreef Specularium het volgende:
Family Guy was goed hoor, gewoon kijken.
Moet je maar niet zo'n badjas kopen op dierendag.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Jij doet tenminste lief. Die spec&spec zijn vervelend.
Oh was dat het? Zeg dat dan manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n badjas kopen op dierendag.
Ja die.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:29 schreef sp3c het volgende:
ow die heb ik gezien van de week idd
met die schatkaart
RC is baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:27 schreef arjan1112 het volgende:
arcee heeft een scan op heel fok staan.. en als er dan iemand wat zegt wat in zijn lijst zit, dan reageert ie
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
.
Wat is dat eigenlijk voor gare smiley?
Die heb ik te vaak gezien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
Ja deze heb ik ook al 100x gezienWaarom niet een keer hele oude.
Die hele oude? De eerste bijv. heb ik misschien 1x in de herhaling gezien. Met de anal plug.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik te vaak gezien.
Daarom.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
Damn die Sinterklaassmilies had ik ergens, maar ik weet niet meer waar.
Dat gezeur is toch al jaren zo? Net zoals de negerzoen die niet meer mochtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:37 schreef sp3c het volgende:
ik snap de heisa ook niet
sinterklaas heel de dag kindertjes op zijn schoot, 'cadeautjes' geven, de zak van sinterklaas, dit dat alles
gaan ze zeuren dat zwarte piet een neger is
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:37 schreef sp3c het volgende:
ik snap de heisa ook niet
sinterklaas heel de dag kindertjes op zijn schoot, 'cadeautjes' geven, de zak van sinterklaas, dit dat alles
gaan ze zeuren dat zwarte piet een neger is
Elk jaar dezelfde topics, wat een gezeik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gezeur is toch al jaren zo? Net zoals de negerzoen die niet meer mocht
Ja, gezeik om niets inderdaad. Zeiken om het zeikenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Elk jaar dezelfde topics, wat een gezeik.
Dat was weer een marketingtruc die is mislukt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gezeur is toch al jaren zo? Net zoals de negerzoen die niet meer mocht
Dat is wel een heel slechte danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was weer een marketingtruc die is mislukt.
Net goed voor ze.
Wie wil nou niet even met zijn staf spelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
en sinterklaas heeft een katholieke muts op hoor en zo'n jurk
waarom gaan hier geen alarmbellen af?
Wij moesten een keer matzes ofzo eten bij levensbeschouwing.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij moesten een keer matzes ofzo eten bij levensbeschouwing.
Zegt zo'n jongen dat ie geen jodenkoeken lust.
Werd ie eruit gestuurd,.
Die zijn ook best viesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij moesten een keer matzes ofzo eten bij levensbeschouwing.
Zegt zo'n jongen dat ie geen jodenkoeken lust.
Werd ie eruit gestuurd,.
mweeeeeeehehehehehehequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
Nee dat zijn die harde dunne dingen. Ook vies.
Die vind ik best okay eigenlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Nee. Jodenkoeken zijn die grote ronde.
[ afbeelding ]
die zijn lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Nee. Jodenkoeken zijn die grote ronde.
[ afbeelding ]
Nee hoor even uitleggen wat wat is schatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:44 schreef Specularium het volgende:
Ja gaan jullie even allemaal de grap uitleggen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:45 schreef sp3c het volgende:
collega van mij brengt altijd een tas vol jodenkoeken als Ajax weer kampioen is
omdat we hier vooral met Rotterdammers werken vind ik ze dan best te pruimen maar je moet er wel echt keihard JODUHKOEKUUUUUUUH bijroepen
Waarom, als je ze smerig vindt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt smerig.
Eet ze nog ook gewoon af en toe.
Het zou voor mij geen straf zijn. Liever dat dan koffiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms is er even niks anders bij de koffie. Dan krijg ik het nog wel weg.
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:48 schreef sp3c het volgende:
je moet het ook echt wel roepen terwijl je aan het eten bent trouwens he dus eigenlijk is het
JODUHKOEKUUUUHHMMNAMNOMNAM!!!
dan valt de helft uit je mond, das met jodenkoeken sowieso winning
Mensen die koffie drinken stinken uit hun bekquote:
Mensen die geen koffie drinken ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen die koffie drinken stinken uit hun bek
Ik nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die geen koffie drinken ook.
Ik drink liever theequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
Als je allebei koffie drinkt dan ruik je het niet.
Net als met knoflook.
Als je elkaar allebei in de bek schijt heb je dat ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
Als je allebei koffie drinkt dan ruik je het niet.
Net als met knoflook.
True! Sommige mensen kunnen daar beter in stikkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:52 schreef Karina het volgende:
Wat ook heel erg stinkt zijn die rijstkoekenEcht ranzig.
Jij bent echt een vuilakquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je elkaar allebei in de bek schijt heb je dat ook.
Ja, goed he?!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:53 schreef arjan1112 het volgende:
Stuart lust geen koffie. mja je hebt wel geluk dat in engeland iedereen thee zuipt
Vroeger toen ik met de bus naar mijn werk ging zaten er weleens mensen die gore dingen te eten, de hele bus stonk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Sommige mensen kunnen daar beter in stikken
Toen jij met de bus ging mocht je er nog in roken, 1976 ofzoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger toen ik met de bus naar mijn werk ging zaten er weleens mensen die gore dingen te eten, de hele bus stonk.
Nee, dat je het allebei doet is nog geen reden om de hele tijd met een dooie vogel rond te lopen.quote:
Niet waar manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Toen jij met de bus ging mocht je er nog in roken, 1976 ofzo
OMG, full English breakfastquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:54 schreef arjan1112 het volgende:
Het engelse ontbijt is ook geweldig..
alleen jammer dat je savonds niet echt lekker kan eten
ik ben 1 keer in engeland geweest
Ik bedoelde te zeggen dat je het dan minder ruikt als andere mensen OOK bijv. knoflook hebben gegeten en jij ook dan ruik je het niet. En ik poets mijn tanden hoor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat je het allebei doet is nog geen reden om de hele tijd met een dooie vogel rond te lopen.
Ja, dat soort lui jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:55 schreef sp3c het volgende:
rijstkoeken zijn voor mensen die zogenaamd willen afvallen
eten er 14 en dan mogen ze bij de lunch 3 broodjes kroket van zichzelf
Het idee dat het in de trein magquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:56 schreef sp3c het volgende:
toen ik nog jong was mocht je nog blowen in de trein!!!
nu mag het niet eens meer in de koffieshop
Belachelijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
Ik mocht vroeger op mijn werk rokenWerkplek dus. Dat is pas chill.
Dat was nog voor de oorlogquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:56 schreef sp3c het volgende:
toen ik nog jong was mocht je nog blowen in de trein!!!
nu mag het niet eens meer in de koffieshop
Ik moet er echt niet aan denken ergens te werken waar de hele dag BINNEN wordt gerooktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Was heel normaal. Ja NU vind je het belachelijk.
zal 15 jaar terug geweest zijn?quote:
In de auto mag je toch gewoon roken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:58 schreef arjan1112 het volgende:
Dat mag nu nog steeds.. in de auto.. ow nee, mag niet.. maar iedereen doet het gewoon
alleen in je eigen auto.. in een bedrijfswagen niet; maar dat word nooit gecontroleerd en iedereen doet het gewoonquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:59 schreef Karina het volgende:
[..]
In de auto mag je toch gewoon roken?
Meestal was het argument dat het minder overlast gaf dan vervelende bierdrinkers.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:00 schreef sp3c het volgende:
ok blowen mocht niet echt maar de conducteur keek er niet van op ofzo
Op staande voet ontslag zeg ik jequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
alleen in je eigen auto.. in een bedrijfswagen niet; maar dat word nooit gecontroleerd en iedereen doet het gewoon
OH op die manier. Ik weet wel dat collega's met een lease-auto daar niet in mochten roken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
alleen in je eigen auto.. in een bedrijfswagen niet; maar dat word nooit gecontroleerd en iedereen doet het gewoon
wel jammer dat het steeds preutser wordt hierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal was het argument dat het minder overlast gaf dan vervelende bierdrinkers.
En dat klopt natuurlijk ook nog steeds.
Wat is dat voor onzin, dat is toch buiten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:01 schreef Specularium het volgende:
Ook zo'n nobel streven, een rookvrije werkplek op een bouwplaats.
x 1000000000.
Toen was mijn vader nog niet eens geboren manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:01 schreef arjan1112 het volgende:
in 1947 rookte 90% van de mannen stuart.. het was overal toegestaan.. er zaten asbakken in de tram, bus in de bioscoop enz
het was normaal om een jongen van 15 een sigaret aan te bieden met de woorden 'rook je al'
Sweet dreams my dearquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ga slapen, ik kan niet meer nadenken geloof ik.
Trusten schatjes
En mokkababy
ja ik niet natuurlijk, die paar mensen die nog naar de ijshockey gaan zijn nog steeds awesomequote:
Valt mij ook op dat het dit jaar geen blanke groep dikke wijven met sjaaltjes zijn die over dat pieten gezeik begint.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:03 schreef sp3c het volgende:
gaan allerlei figuren mij vertellen dat ik beledigd moet zijn van de term mokka-baby
het begint altijd met een verongelijkte neger die aandacht tekort heeft, daarna neemt de opzij het overquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mij ook op dat het dit jaar geen blanke groep dikke wijven met sjaaltjes zijn die over dat pieten gezeik begint.
Meestal zijn het die.
Komt die nog steeds op TV?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:08 schreef Specularium het volgende:
En dan komt Prem weer in elk programma schreeuwen dat het een schande is.
.
Ohja, maar dan snapt die blanke niet dat je daar bouillon van maakt alleen Prem maakt het altijd gelijk weer racistisch.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:13 schreef arjan1112 het volgende:
ja er was een tv dude bij hem thuis.. en hij was aan het koken.. toen zei die blanke.. bah bot
whaha
quote:
Het is nogal stil jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:25 schreef arjan1112 het volgende:
er zijn nu nog maar 2 mensen die aan het posten zijn ofzo
hoiquote:
nee das een wijfquote:
klootzakquote:De FIOD heeft een 48-jarige man uit Gemert opgepakt die ervan wordt verdacht dat hij voor ruim negen miljoen euro beleggingsfraude heeft gepleegd.
De man beloofde sinds 2009 tientallen beleggers gegarandeerde rendementen tot 24 procent per jaar. Dat geld zou hij verdienen met flitshandel op de financiële markten
http://nos.nl/artikel/558873-man-vast-voor-miljoenenfraude.html
Ja precies, straks gaat het weer over welke ambities en doelen mannen moeten hebben terwijl ze alleen maar tv willen kijken.quote:
Dat zijn nog eens bedragenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:37 schreef arjan1112 het volgende:
Amerikaanse vrouw had door een fout van de bank even 4000 miljard dollar op haar rekening staan..
Hoe oud wordt ze?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:38 schreef arjan1112 het volgende:
de koning van belgie komt op 8 nov. naar nederland, dan is me moeder jarig.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er posten hier wel wat vrouwen hoor, zoals Corrie, Njos, Uccie, Liesje, Peuner en 3-aap.
Zomertijd op Veronica.. zeggen ze altijd... ' alleen nog maar zuipen... dat is ons ideeeeaal'quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:37 schreef sp3c het volgende:
ik ambieer heel de dag tv te kunnen kijken en bier te kunnen drinken zonder te werken
topshow lijkt me dat
Heyquote:
Dat heb ik nog nooit gedronken. Is dat donker bierquote:
Ja. Ik ben ook niet echt een fan van bruin bier maar dit is wel prima. Donker herfstbier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedronken. Is dat donker bier
Moet ik maar eens proberen dan als ik in NL benquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook niet echt een fan van bruin bier maar dit is wel prima. Donker herfstbier.
Haar buren hadden een feestje ofzo en toen wilde ze klagen maar durfde niet in haar badjas.quote:
Wel van tetters uiteraard.quote:
Ik drink bier en ciderquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:46 schreef arjan1112 het volgende:
Bij de supermarkt stonden hele rekken met herfstbok enz.. ik moet die zooi niet, ben gewoon bij het bier rek normaal bier gaan zoeken.. die andere rommel was in de aanbieding stond ergens anders
Hoi Liesje.quote:
Ja. Maar valt qua smaak wel mee. Een beetje alsof je een Grolsch bok mixt met een Duchesse du Bourgogne. Dan komt er door het laatste een beetje een milde smaak door.quote:
Ik ken geen van alle maar vind het wel leuk om nieuwe bieren te proevenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Maar valt qua smaak wel mee. Een beetje alsof je een Grolsch bok mixt met een Duchesse du Bourgogne. Dan komt er door het laatste een beetje een milde smaak door.
Gewoon accepteren die handel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schrok net een beetje van de tijd.
Daar heb je het alquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook vrij racistisch bier.
Hoorde ik van Prem.
beetje welquote:
Ik heb hetzelfde bij jouw... dan ga ik kijken of je wel echt een koekje bent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie dat ik al vaker gedacht heb: leek OProg nou echt zo op Guus Meeuwis, om er vervolgens in zijn fobo achter te komen dat er geen foto's in staan.
Grolsch is gewoon een typisch donker bokbier.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken geen van alle maar vind het wel leuk om nieuwe bieren te proeven
Een donker bier dat ze anderhalf jaar op eikenhouten vaten laten rijpen. Hierdoor het bier dat me altijd te binnen schiet als een bier dat een soort wijn-beleving heeft qua smaak.quote:
Dat laatste lijkt me eigenlijk niet zo lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Grolsch is gewoon een typisch donker bokbier.
[..]
Een donker bier dat ze anderhalf jaar op eikenhouten vaten laten rijpen. Hierdoor het bier dat me altijd te binnen schiet als een bier dat een soort wijn-beleving heeft qua smaak.
Nee, valt wel mee. Van die foto's klopt verder.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie dat ik al vaker gedacht heb: leek OProg nou echt zo op Guus Meeuwis, om er vervolgens in zijn fobo achter te komen dat er geen foto's in staan.
Het is geen pils-beleving of iets wat daar op lijkt. Een intense donkere smaak vooral. Genieten maar niet om ze weg te tikken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me eigenlijk niet zo lekker
Kan prima. Bier kan vele malen meer smaken dragen dan uitsluitend die van normaal pils.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:00 schreef arjan1112 het volgende:
Bier laten rijpen ook eikenhout.. het is geen whiskey
Ik wil niemand beledigen, en het is helemaal niet persoonlijk bedoelt als je er toevallig op lijkt, maar Guus Meeuwes vind ik een lul.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Van die foto's klopt verder.
Maar ik zie er verder voor mijn leeftijd wel heel jong uit enzo.
Guus Meeuwes ken ik verder niet, maar lijkt me ook een ongehoorde paardelul.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik wil niemand beledigen, en het is helemaal niet persoonlijk bedoelt als je er toevallig op lijkt, maar Guus Meeuwes vind ik een lul.
Jammer dat het niet gewoon normaal pils was met 5%. Dan is de wereld wat sneller kleurrijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:03 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vroeger iedereen bier met 2% alcohol dronk omdat water niet te vertrouwen was.. vind ik eigenlijk wel een van de beste aspecten van de geschiedenis.
Toen mocht je tenminste nog heroine gebruiken in de bus, goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:03 schreef arjan1112 het volgende:
Dat vroeger iedereen bier met 2% alcohol dronk omdat water niet te vertrouwen was.. vind ik eigenlijk wel een van de beste aspecten van de geschiedenis.
Weet niet of ik het wel op die manier kan waarderen eigenlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Het is geen pils-beleving of iets wat daar op lijkt. Een intense donkere smaak vooral. Genieten maar niet om ze weg te tikken.
Water vandaag de dag is lekker thoughquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:03 schreef arjan1112 het volgende:
Ik vraag gewoon altijd wat te vreten in zo'n kot.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:12 schreef Specularium het volgende:
OProg zegt volgens mij patat wat hem zoeyzo beter maakt dan Guus.
broodje doner is primaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:16 schreef arjan1112 het volgende:
kapsalon is best lekker hoor
wat vind jij wel lekker dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |