BULLSHIT1quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uhm, vogel en Huib zijn 23-24 ofzo, sosua begin dertig, mender eind dertig, mschol iets jonger, loon rond de 24-25 volgens mij. Piek negentien, plex zeventien of achttien, bobber zestien. Shaderon zelfde als plex dacht ik. Tom negentien-twintig?
Ik 28
huh?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef bobbernaut het volgende:
Sosua jood hoezo joinde je de race niet?
GTA V, drump en ik waren met nog wat anderen heletijd aan t racen en we nodigden de FOK! crew uitquote:
oh. Dm me ff jullie psn dan add ik jullie ff.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
GTA V, drump en ik waren met nog wat anderen heletijd aan t racen en we nodigden de FOK! crew uit
Ah, mooi klaar mee dan. Mogen ze hem meteen gratis monteren als excuusquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef mschol het volgende:
slot gekocht voor fiets, met slotbevestigingsset, past het niet
blijkt dat er ook bevestigingsgaten in het frame zitten, schroefjes voor gekocht (hell, speciaal voor bij de Halfords geweest)... schroefjes te kort
morgen neem ik die fiets + slot wel mee naar Halfords.. eens kijken wat ze dan te vertellen hebben...
Bg heeft een nieuw spel gevondenquote:
Huehehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lokquote omdat dm even niet werkt
[..]
Bg heeft een nieuw spel gevonden
GAM / [GTA ONLINE] Wij willen wolvenshirts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |