SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door vogelkooi op 04-10-2013 23:55:11 ]Fear is the grease of society.
¤75, dat valt nog wel mee op zichquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:33 schreef MineraalWater het volgende:
Sjezus hoe duur is zon fles van 18y dan?
Met een beetje geluk achter het station voor een 10tje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:05 schreef vogelkooi het volgende:
Waar vind je tegenwoordig nog nummers van 17 minuten?
Ik denk dat je in de wat bent met iemand. Ene opa ligt tussen zes planken (die zei dat altijd), de andere opa is kwiek als een waterhoentje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:27 schreef vogelkooi het volgende:
Zelfde opa die in het verzorgingshuis zit en dement is?
Oh ja dan hebben we wel de goeie trouwens. Nja die is weer beter iig, loopt wel rond maar is trouwens volgens mij wel bijna blind aan één oog.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:31 schreef vogelkooi het volgende:
Aha heb ik wat gemist, was na vorig roeg feestje dat het wat moelijk was met zijn gezondheid.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ffs mam
Ze vroeg of ik even met mijn vader iets in Oldebroek wilde ophalen. Dus wij daarheen, konden we de straat niet vinden.
Zij doodleuk: "Oh ik bedoelde Oldenzaal, dat is daar toch vlak in de buurt?"
...
Een TomTom had je dit leed bespaard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ffs mam
Ze vroeg of ik even met mijn vader iets in Oldebroek wilde ophalen. Dus wij daarheen, konden we de straat niet vinden.
Zij doodleuk: "Oh ik bedoelde Oldenzaal, dat is daar toch vlak in de buurt?"
...
JA oldebroek kennen we wel, zijn tien straten ofzo en we dachten dat we hem wel zouden vinden. Voor oldenzaal heb ik hem nu idd aanstaanquote:
Ben nog onderweg, we halen wat stellingen op voor de garage. Mijn zusje haar spullen zijn daar nu weg dus we willen wat meer ruimte daarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:42 schreef Curlbrah het volgende:
[..]![]()
wat bracht jou naar het prachtige oldenzaal dan?
Haha, wat doet dat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:27 schreef MineraalWater het volgende:
Heren ik heb de backstabber terug gepakt
[ afbeelding ]
Ty, zal vanaaf even checken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:46 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)opa_van_dag_tot_dag/
Veur aldie.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, wat doet dat?
Yupquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat remote access?
Sjezusquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, check allemaal even post 88 in dat kattentopic
pics van je zusje?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben nog onderweg, we halen wat stellingen op voor de garage. Mijn zusje haar spullen zijn daar nu weg dus we willen wat meer ruimte daar
Heb je al naar haar nieuwe CD geluisterd?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ariana_Grande_wink.gif
Zullen ze natuurlijk ook wel naar zoeken, Ligt ook aan het programma ofcourse en auto-tune/dergelijke programma's worden veel gebruikt daarin hé.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh dat was niet eens van Disney he. Nou ja, in z'n algemene zin dan
Geupvotequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Dan kunnen ze toch ook net zo goed gaan werken
Die moet je juist hebben man, die zijn nog kneedbaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar watvoor girls. Tieners?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die moet je juist hebben man, die zijn nog kneedbaar
Ben geen 28.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Ja ik misschien wel maar iemand van 28 ofzo hoeft neem ik aan geen tiener meer
Nee dat weet ik 21 ofzo toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ben geen 28.
Alleen Aldie, Mender, Sosua (en nog iemand) vallen in die categorie.
"mender eind dertig"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uhm, vogel en Huib zijn 23-24 ofzo, sosua begin dertig, mender eind dertig, mschol iets jonger, loon rond de 24-25 volgens mij. Piek negentien, plex zeventien of achttien, bobber zestien. Shaderon zelfde als plex dacht ik. Tom negentien-twintig?
Ik 28
Jij 28, ja nee dat geloven we meteenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uhm, vogel en Huib zijn 23-24 ofzo, sosua begin dertig, mender eind dertig, mschol iets jonger, loon rond de 24-25 volgens mij. Piek negentien, plex zeventien of achttien, bobber zestien. Shaderon zelfde als plex dacht ik. Tom negentien-twintig?
Ik 28
. Je hebt gelijk, ik was in de war met bijna dertig, eind twintig. Ik wist dat hij 28 of 29 ofzo isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh ja zo kan je het ook zeggen idd. Maar eiond dertig klinkt of hij al 38 is ofzo
Ik zweer je, ik heb dat een paar keer gezegd en er waren er een paar die dat idd geloofden of twijfeldenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jij 28, ja nee dat geloven we meteen
BULLSHIT1quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik 28
huh?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:18 schreef bobbernaut het volgende:
Sosua jood hoezo joinde je de race niet?
GTA V, drump en ik waren met nog wat anderen heletijd aan t racen en we nodigden de FOK! crew uitquote:
oh. Dm me ff jullie psn dan add ik jullie ff.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
GTA V, drump en ik waren met nog wat anderen heletijd aan t racen en we nodigden de FOK! crew uit
Ah, mooi klaar mee dan. Mogen ze hem meteen gratis monteren als excuusquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef mschol het volgende:
slot gekocht voor fiets, met slotbevestigingsset, past het niet
blijkt dat er ook bevestigingsgaten in het frame zitten, schroefjes voor gekocht (hell, speciaal voor bij de Halfords geweest)... schroefjes te kort
morgen neem ik die fiets + slot wel mee naar Halfords.. eens kijken wat ze dan te vertellen hebben...
Bg heeft een nieuw spel gevondenquote:
Huehehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lokquote omdat dm even niet werkt
[..]
Bg heeft een nieuw spel gevonden
GAM / [GTA ONLINE] Wij willen wolvenshirts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |