Vertel eens, wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Ja waarom ik lach weet ik niet eigenlijk. Als een boer met kiespijn waarschijnlijk.
er zijn er wel een paar wit ja.. hele la vol sokken.. daar kan je er nooit genoeg van hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij wel een witte sportsok?
Mag niet meer van sp3c.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig, het niveau is weer als van ouds hier.
Vond het een leuk gesprek vanmiddag.
Okquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er zijn er wel een paar wit ja.. hele la vol sokken.. daar kan je er nooit genoeg van hebben
Ik heb nog een doel bedacht, of eigenlijk had ik dat al.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, dat was de R&P SC.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er zijn er wel een paar wit ja.. hele la vol sokken.. daar kan je er nooit genoeg van hebben
Jammer.quote:
Ik zou er graag naar vragen, maar dat is geloof ik niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb nog een doel bedacht, of eigenlijk had ik dat al.
In andere SC gaat het wel vaker over zulke dingen hoor.quote:
Pfiew, hoeven we het niet weer over doelen en ambities te hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Moet dat nou. Weet ik veel. Ik heb geen eisen geloof ik, niet echt.
Waarom wou je niet met tong80 trouwen danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Moet dat nou. Weet ik veel. Ik heb geen eisen geloof ik, niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |