quote:
huh? dat laatste snap ik ff niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede mix!
Ik kan wel merken dat ik mezelf nooit hoef te vermaken op vrijdagavond.
Ik zit heel vaak bij ouders op de bank, nu zit ik in mijn eigen huisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? dat laatste snap ik ff niet...
ow, op die fiets. nuja, hier is op vrijdagavond altijd wel iemand...meestal ikke, naakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak bij ouders op de bank, nu zit ik in mijn eigen huis
Als je morgen je kleren maar aanhoudtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, op die fiets. nuja, hier is op vrijdagavond altijd wel iemand...meestal ikke, naakt.
tja, na 3 appelsap kan ik niks beloven...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je morgen je kleren maar aanhoudt
Reactie toen Heleen terugkwam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? welke van Timur? heb ik wat van Koning Timur gemist??
ah, ok....was dat in TOR? staat me nog vaag iets van bij nu...quote:
http://www.3fm.nl/a/118260quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ok....was dat in TOR? staat me nog vaag iets van bij nu...
zo ff luisteren, als er muziek isquote:
yup! tjibbe heeft 2 bulten geregeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik schakel net in. Maar WTF! een kameel?!
Tjibbe heeft wat geregeld?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup! tjibbe heeft 2 bulten geregeld
Goed plan!quote:
ja, Ekstra was ook verbaasdquote:
Belgisch bier?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken wat er in de keuken allemaal in de koelkast ligt aan alcohol
oh chot....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken wat er in de keuken allemaal in de koelkast ligt aan alcohol
Ja maar das van de huisgenoot en als ik dat pak valt het onder stelenquote:
Toch wel.quote:
ik zit aan de Taksiquote:
hoho! ik heb hier niks mee te maken!quote:
Hee Rock, ouwe baas. Jij hebt toch een team uitje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho! ik heb hier niks mee te maken!
teamuitje gecanceld ivm ziekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Rock, ouwe baas. Jij hebt toch een team uitje?
Welke pizza was het heden ten avond?
wel via de webcam.quote:
quote:
Zet dan die herrie niet zo hardquote:
www.secondlove.nlquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Reclame van Lexa waarin de dame loopt te zeuren over bezette mannen, heeft zekers nooit gehoord van het motto "alles kan kapot"
Dan moet je wel een relatie hebbenquote:
godsamme, ze gebruiken gewoon mijn profiel voor die reclame!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je wel een relatie hebben
Mevrouw van lexa is verlegen onzeker en bang voor een blauwtje.
Maar Rock, je bent weliswaar nog steeds gelukkig met je relatie, maar af en toe vind je dat monogaam zijn toch wel erg monotoon is? Je wilt geen problemen in je relatie, maar de sleur maakt je er niet gelukkiger op?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, ze gebruiken gewoon mijn profiel voor die reclame!
ik heb niet eens een firstlove, laat staan een second! en ik kwam er laatst achter dat je geen vrienden kunt winnen bij de vriendenloterijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar Rock, je bent weliswaar nog steeds gelukkig met je relatie, maar af en toe vind je dat monogaam zijn toch wel erg monotoon is? Je wilt geen problemen in je relatie, maar de sleur maakt je er niet gelukkiger op?
Neuk dan een ander! Weg sleur!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet eens een firstlove, laat staan een second! en ik kwam er laatst achter dat je geen vrienden kunt winnen bij de vriendenloterij
Bijna mijn cassis limo over mijn toetsenbord geproest!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet eens een firstlove, laat staan een second! en ik kwam er laatst achter dat je geen vrienden kunt winnen bij de vriendenloterij
Ik zit een flesje C(h)ampagnepils van Raak leeg te lurkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna mijn cassis limo over mijn toetsenbord geproest!
quote:
serieus niemand die dat ooit gezegd heeft? wat hebben jullie omgevingen een slecht gevoel voor humor!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna mijn cassis limo over mijn toetsenbord geproest!
gaaf! dat dronk ik ook wel eens....eigenlijk wel een idee om dat weer te kopen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit een flesje C(h)ampagnepils van Raak leeg te lurken
Dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd trouwens wel een betere muzieksmaak van Rob verwacht.
33 cent per driekwart literquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaaf! dat dronk ik ook wel eens....eigenlijk wel een idee om dat weer te kopen...
Ik heb humorloze vrienden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
serieus niemand die dat ooit gezegd heeft? wat hebben jullie omgevingen een slecht gevoel voor humor!
jij hebt tenminste vriendenquote:
London Shandy is iets duurder. 45cent voor eenzelfde hoeveelheid geloof ik...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
33 cent per driekwart liter
fucking episch
Sorry, een beetje flauw.quote:
Tieten zijn epischquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry, een beetje flauw.
Ik probeer vanaf nu mijn leven te beteren en wat minder platvloers uit de hoek te komen.
... tieten ...
quote:
Waar is Tjibbe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Kamelenverzorger Bert, Ekstra, en Frans v Deursen
ik vermoed achter de camera..quote:
Ik heb tieten. Borsten zijn voor oudere dames.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Borsten, jongens.
Tieten klinkt zo oneerbiedig!
melkfabrieken! memmen, prammen, jopen, harries, uiers, bulten, bumpers, koplampen, bos hout voor de deur!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Borsten, jongens.
Tieten klinkt zo oneerbiedig!
Wat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Qunix al jouw jpgtjes falen
Ik zie alleen een tekstje staan
Staat eromheen, de link werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet er niet een img code omheen?
jij geeft je eigen posts ook een kleurtjequote:
Geen verstand van. Ik ben maar een muis.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat eromheen, de link werkt gewoon niet.
jij bent rechts?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Andere host. Ik heb een vermoede wat er loos is.
Ja das best een handige featurequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij geeft je eigen posts ook een kleurtje![]()
yup, ik ben al jaren groen voor mezelfquote:
twitter:
twitter:claudiadebreij twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 22:07:56Ff poepen en dan lekker naar bed reageer retweet
twitter:claudiadebreij twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 22:12:06Oh kut het papier is op maar ik moet nog zeker 5 keer vegen #claudiadebreijstruggels reageer retweet
Ik kan mezelf roze makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, ik ben al jaren groen voor mezelf
zit je weer met nagellak te klooien? geen ranja meer voor de muis!quote:
quote:
twitter:claudiadebreij twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 22:16:56Hmm #selfie net klaar maar toch nog ff fotootje gemaakt
![]()
reageer retweet
waarom quote je mij nou weer??? ik weet dat ik poep praat, maar zoveel poep....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:claudiadebreij twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 22:16:56Hmm #selfie net klaar maar toch nog ff fotootje gemaakt
[ afbeelding ] reageer retweet
Hoi Tante Tilquote:
ik alleen voor mn eigen posts, verder nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik gebruik helemaal geen kleurtjes. Heb ik er meteen weer uitgesloopt
Foutjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom quote je mij nou weer??? ik weet dat ik poep praat, maar zoveel poep....
Dat laatste iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit nummer echt ontzettend leuk.
Komt door dat Irakese trompetje.
Door op die rare linkjes te klikken via direct messages bijv.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vraag me toch af hoe je dat voor elkaar krijgt om een Twitter account te hacken, hoor
Ze kunnen het hele systeem van de ING platleggen, dan lukt de twitter van Claudia ook wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vraag me toch af hoe je dat voor elkaar krijgt om een Twitter account te hacken, hoor
Doordat mensen van die leuke wachtwoord reminder vragen instellen ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
3 hele centen! potdorie1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo Rock, heb jij ook van deze megaverlaging geprofiteerd?
[ afbeelding ]
3 cent!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo Rock, heb jij ook van deze megaverlaging geprofiteerd?
[ afbeelding ]
Jumbo is het dichtste bij, al kom ik van werk naar huis langs een miniAppie en ook de Poiesz zit niet zo heel veel verder dan de jumboquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoogvliet is nog steeds de goedkoopste
Afhankelijk van zijn pa/ma natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef heloef het volgende:
"Ja kom volgende week maar langs"
"Okee dan moet ik even kijken"
Ja dan niet he jochie.
Dat regelen met je ouders doe je lekker achteraf natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Afhankelijk van zijn pa/ma natuurlijk.
vast welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
staat fred trouwens op de loonlijst van powned?
Nee wordt uitbetaald in natura.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
staat fred trouwens op de loonlijst van powned?
Vertel dat kind van 13 maarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat regelen met je ouders doe je lekker achteraf natuurlijk.
En in bier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee wordt uitbetaald in natura.
En shagquote:
slaap lekker en tot morgenquote:
Tot morgen!quote:
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bang_Bang_%28My_Baby_Shot_Me_Down%29quote:"Bang Bang (My Baby Shot Me Down)" is the second single by singer-actress Cher from her second studio album The Sonny Side of Chér. The song was written by Cher's then-husband Sonny Bono and released in 1966. The song reached number three in the UK Singles Chart and number two on the Billboard Hot 100. The same year, the song was covered by Nancy Sinatra;
Inderdaad, en dan trots zijn dat je een piraat heb gevondenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
je zult nu op zoek zijn naar 3fm en de fm-band afzoeken.....
Dan hoor je gelukkig nog wel Fred erdoorheen lachenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
je zult nu op zoek zijn naar 3fm en de fm-band afzoeken.....
Yup. Klassiekertje, hoor! Beetje zelfde periode als al die hits van Edelweiss.quote:
yup, 1 feb 1992!quote:
nja, ik ben pas muziek gaan luisteren in 1993 dus dat ken ik allemaal nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Klassiekertje, hoor! Beetje zelfde periode als al die hits van Edelweiss.
ik zit ff de alarmschijven uit die tijd door te nemen en bij een groot deel gaat wel een belletje rinkelen.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:43 schreef heloef het volgende:
Begin jaren negentig, een donkere periode uit de muziekgeschiedenis.
Oh als ik het zo zie valt het nog best mee. Ook Michael Jackson, Queen, Bruce Springsteen enz.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit ff de alarmschijven uit die tijd door te nemen en bij een groot deel gaat wel een belletje rinkelen.....
maar Lisa Lisa met Skip to my Lu??? was begin 1994...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh als ik het zo zie valt het nog best mee. Ook Michael Jackson, Queen, Bruce Springsteen enz.
Ik ken dat hele nummer niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar Lisa Lisa met Skip to my Lu??? was begin 1994...
ik werd geboren toen I don't want to let you down van PhD op 1 stond. een week eerder en ik was geboren tijdens Je loog tegen mij van Drukwerkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken dat hele nummer niet.
Ik weet wel dat begin 1994, toen ik geboren werd. Laura Pausini op 1 stond.
weet je zeker dat het niet Kleine Kokette Katinka van De Spelbrekers was?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:54 schreef Sersjee het volgende:
Hier in NL stond bij mijn geboorte Roger Glover (metRonnie James Dio
) op 1 en in de UK Tammy Wynette met Stand by your man. Top platen.
Dat was een week eerder.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet Kleine Kokette Katinka van De Spelbrekers was?
hahaquote:
help ons team straks eerst maar aan een zege!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:14 schreef heloef het volgende:
Wordt maar weer eens tijd dat ik ga meedoen.
Komt goed, kat in het bakkie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
help ons team straks eerst maar aan een zege!
ik luister eerlijk gezegd maar half, wellicht had ik ze wel geweten...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:17 schreef heloef het volgende:
Die twee vragen van net had ik echt nooit geraden.
nja, ik ben de oudste, jij de jongste(?) en daar zit 12 jaar tussen. ik denk dat we het vooral moeilijk gaan krijgen met vragen van voor de 90s.....quote:
tja, vertragingsfactor Danny Vera is er niet....helaas...quote:
nu je het zegt ja hoor ik het ookquote:
nja, dat hoor je maar heel zelden terwijl het altijd wordt aangekondigd. rob en plannenquote:
Maakt overuren!quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maakt overuren!
Er staat een pion (van wegwerkzaamheden) in m'n kelder![]()
Per ongeluk mee naar huis genomen
Sorry, watquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maakt overuren!
Herkenbaar dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ja? Cool! Ik ben benieuwd naar verdere verslagenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
Is het hele topic weg ofzo
Succes vanavond! Was gezellig!
Waar?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie niet reageren ofzo?
Hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |