quote:
huh? dat laatste snap ik ff niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede mix!
Ik kan wel merken dat ik mezelf nooit hoef te vermaken op vrijdagavond.
Ik zit heel vaak bij ouders op de bank, nu zit ik in mijn eigen huisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? dat laatste snap ik ff niet...
ow, op die fiets. nuja, hier is op vrijdagavond altijd wel iemand...meestal ikke, naakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak bij ouders op de bank, nu zit ik in mijn eigen huis
Als je morgen je kleren maar aanhoudtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, op die fiets. nuja, hier is op vrijdagavond altijd wel iemand...meestal ikke, naakt.
tja, na 3 appelsap kan ik niks beloven...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je morgen je kleren maar aanhoudt
Reactie toen Heleen terugkwam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? welke van Timur? heb ik wat van Koning Timur gemist??
ah, ok....was dat in TOR? staat me nog vaag iets van bij nu...quote:
http://www.3fm.nl/a/118260quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ok....was dat in TOR? staat me nog vaag iets van bij nu...
zo ff luisteren, als er muziek isquote:
yup! tjibbe heeft 2 bulten geregeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik schakel net in. Maar WTF! een kameel?!
Tjibbe heeft wat geregeld?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup! tjibbe heeft 2 bulten geregeld
Goed plan!quote:
ja, Ekstra was ook verbaasdquote:
Belgisch bier?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken wat er in de keuken allemaal in de koelkast ligt aan alcohol
oh chot....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken wat er in de keuken allemaal in de koelkast ligt aan alcohol
Ja maar das van de huisgenoot en als ik dat pak valt het onder stelenquote:
Toch wel.quote:
ik zit aan de Taksiquote:
hoho! ik heb hier niks mee te maken!quote:
Hee Rock, ouwe baas. Jij hebt toch een team uitje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho! ik heb hier niks mee te maken!
teamuitje gecanceld ivm ziekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Rock, ouwe baas. Jij hebt toch een team uitje?
Welke pizza was het heden ten avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |