quote:
huh? dat laatste snap ik ff niet...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede mix!
Ik kan wel merken dat ik mezelf nooit hoef te vermaken op vrijdagavond.
Ik zit heel vaak bij ouders op de bank, nu zit ik in mijn eigen huisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? dat laatste snap ik ff niet...
ow, op die fiets. nuja, hier is op vrijdagavond altijd wel iemand...meestal ikke, naakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit heel vaak bij ouders op de bank, nu zit ik in mijn eigen huis
Als je morgen je kleren maar aanhoudtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, op die fiets. nuja, hier is op vrijdagavond altijd wel iemand...meestal ikke, naakt.
tja, na 3 appelsap kan ik niks beloven...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je morgen je kleren maar aanhoudt
Reactie toen Heleen terugkwam.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? welke van Timur? heb ik wat van Koning Timur gemist??
ah, ok....was dat in TOR? staat me nog vaag iets van bij nu...quote:
http://www.3fm.nl/a/118260quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ok....was dat in TOR? staat me nog vaag iets van bij nu...
zo ff luisteren, als er muziek isquote:
yup! tjibbe heeft 2 bulten geregeldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef ChatGirl het volgende:
Ik schakel net in. Maar WTF! een kameel?!
Tjibbe heeft wat geregeld?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup! tjibbe heeft 2 bulten geregeld
Goed plan!quote:
ja, Ekstra was ook verbaasdquote:
Belgisch bier?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken wat er in de keuken allemaal in de koelkast ligt aan alcohol
oh chot....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken wat er in de keuken allemaal in de koelkast ligt aan alcohol
Ja maar das van de huisgenoot en als ik dat pak valt het onder stelenquote:
Toch wel.quote:
ik zit aan de Taksiquote:
hoho! ik heb hier niks mee te maken!quote:
Hee Rock, ouwe baas. Jij hebt toch een team uitje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho! ik heb hier niks mee te maken!
teamuitje gecanceld ivm ziekenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Rock, ouwe baas. Jij hebt toch een team uitje?
Welke pizza was het heden ten avond?
wel via de webcam.quote:
quote:
Zet dan die herrie niet zo hardquote:
www.secondlove.nlquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Reclame van Lexa waarin de dame loopt te zeuren over bezette mannen, heeft zekers nooit gehoord van het motto "alles kan kapot"
Dan moet je wel een relatie hebbenquote:
godsamme, ze gebruiken gewoon mijn profiel voor die reclame!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet je wel een relatie hebben
Mevrouw van lexa is verlegen onzeker en bang voor een blauwtje.
Maar Rock, je bent weliswaar nog steeds gelukkig met je relatie, maar af en toe vind je dat monogaam zijn toch wel erg monotoon is? Je wilt geen problemen in je relatie, maar de sleur maakt je er niet gelukkiger op?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, ze gebruiken gewoon mijn profiel voor die reclame!
ik heb niet eens een firstlove, laat staan een second! en ik kwam er laatst achter dat je geen vrienden kunt winnen bij de vriendenloterijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar Rock, je bent weliswaar nog steeds gelukkig met je relatie, maar af en toe vind je dat monogaam zijn toch wel erg monotoon is? Je wilt geen problemen in je relatie, maar de sleur maakt je er niet gelukkiger op?
Neuk dan een ander! Weg sleur!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet eens een firstlove, laat staan een second! en ik kwam er laatst achter dat je geen vrienden kunt winnen bij de vriendenloterij
Bijna mijn cassis limo over mijn toetsenbord geproest!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet eens een firstlove, laat staan een second! en ik kwam er laatst achter dat je geen vrienden kunt winnen bij de vriendenloterij
Ik zit een flesje C(h)ampagnepils van Raak leeg te lurkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna mijn cassis limo over mijn toetsenbord geproest!
quote:
serieus niemand die dat ooit gezegd heeft? wat hebben jullie omgevingen een slecht gevoel voor humor!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna mijn cassis limo over mijn toetsenbord geproest!
gaaf! dat dronk ik ook wel eens....eigenlijk wel een idee om dat weer te kopen...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit een flesje C(h)ampagnepils van Raak leeg te lurken
Dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd trouwens wel een betere muzieksmaak van Rob verwacht.
33 cent per driekwart literquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaaf! dat dronk ik ook wel eens....eigenlijk wel een idee om dat weer te kopen...
Ik heb humorloze vrienden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
serieus niemand die dat ooit gezegd heeft? wat hebben jullie omgevingen een slecht gevoel voor humor!
jij hebt tenminste vriendenquote:
London Shandy is iets duurder. 45cent voor eenzelfde hoeveelheid geloof ik...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
33 cent per driekwart liter
fucking episch
Sorry, een beetje flauw.quote:
Tieten zijn epischquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sorry, een beetje flauw.
Ik probeer vanaf nu mijn leven te beteren en wat minder platvloers uit de hoek te komen.
... tieten ...
quote:
Waar is Tjibbe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Kamelenverzorger Bert, Ekstra, en Frans v Deursen
ik vermoed achter de camera..quote:
Ik heb tieten. Borsten zijn voor oudere dames.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Borsten, jongens.
Tieten klinkt zo oneerbiedig!
melkfabrieken! memmen, prammen, jopen, harries, uiers, bulten, bumpers, koplampen, bos hout voor de deur!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Borsten, jongens.
Tieten klinkt zo oneerbiedig!
Wat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Qunix al jouw jpgtjes falen
Ik zie alleen een tekstje staan
Staat eromheen, de link werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet er niet een img code omheen?
jij geeft je eigen posts ook een kleurtjequote:
Geen verstand van. Ik ben maar een muis.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat eromheen, de link werkt gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |