twitter:RWaterkneus twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 19:57:21Knollenveld? Coutinho heeft gewoon even huisgehouden... #ADO http://t.co/DJhadl5Ur0 reageer retweet
Loopgraven oorlog.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een bowlingbaan met al die gleuven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef Pascalus het volgende:
twitter:RWaterkneus twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 19:57:21Knollenveld? Coutinho heeft gewoon even huisgehouden... #ADO http://t.co/DJhadl5Ur0 reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een bowlingbaan Zandpad met al die gleuven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je sinds kort ook syndroompjes telen dan??
goeie grap.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef Pascalus het volgende:
Goeien garp.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]Bij ADO lopen er al 11 met een syndroompje rond op dat veld.
Okequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Goeien garp.
En nu weer terug naar die inrichting.
Joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef Vasion het volgende:
Wat Louis nu doet zijn allemaal knipoogjes naar VI.
Volgens mij kan die vent gewoon om zichzelf lachen.
Hij krijgt het wel voor elkaar dat ze wekelijks over hem hebben, dat past wel bij het ego van Louisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef Vasion het volgende:
Wat Louis nu doet zijn allemaal knipoogjes naar VI.
Volgens mij kan die vent gewoon om zichzelf lachen.
Authentiek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Louis is altijd zo lekker gewoon gebleven.
Ga dan maar lekker slapen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Paracetamol.
Krijg koppijn van slechte grappen.
Hij is net een mens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Louis is altijd zo lekker gewoon gebleven.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Paracetamol.
Krijg koppijn van slechte grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Louis kijkt wel altijd baar Sjekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:07 schreef Vasion het volgende:
Heeft Louis ooit weleens aangeschoven bij Sjeq?
Je vergelijking slaat nergens opquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Pranjicc het volgende:
Gelukkig heeft Johan zelf wel op enorm hoog niveau gevoetbald...
Een beetje makkelijke kritiek op Zonneveld.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Luc Castaignos heeft de 0-1 voor Twente gescoord bij Cambuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Die heeft meer verstand dan iemand die al jarenlang in het wereldje meeloopt ja...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Pranjicc het volgende:
Johan lult zelf ook mee over wielrennen dus dat loopt idd krom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Pranjicc het volgende:
Heb je soms zelf een syndroompje? In dat geval sorry.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De meeste zijn flauw, maar niet slecht. Ik vond die van _NZT_ slecht.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Luc Castaignos heeft de 0-1 voor Twente gescoord bij Cambuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Heb je soms zelf een syndroompje? In dat geval sorry.
Het schijnt dat Louis nu ook parttime bezig is met een oplossing voor Israel en de Palestijnen. Ze stonden erop dat een onafhankelijke grootheid zou bemiddelen.quote:
Nou, ik ben voor ADO. Does that count?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Heb je soms zelf een syndroompje? In dat geval sorry.
VI-topic, mensen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, ik ben voor ADO. Does that count?
Als Derksen mag zeggen dat "Froome na 4 demaraties in de bergen wordt gelost", dan mag Zonneveld iets over het ADO-veld zeggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat nergens op
Ik kan nu een leuk garpjen maken maar ik doe het niet...iig dank je wel voor het winnen van Vitessequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, ik ben voor ADO. Does that count?
Niet op die korfballende ginger ingaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Als Derksen mag zeggen dat "Froome na 4 demaraties in de bergen wordt gelost", dan mag Zonneveld iets over het ADO-veld zeggen.
Oké joh, met je machogebralquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Pranjicc het volgende:
[..]
Als Derksen mag zeggen dat "Froome na 4 demaraties in de bergen wordt gelost", dan mag Zonneveld iets over het ADO-veld zeggen.
Ik heb slechts naar de radio geluisterd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik kan nu een leuk garpjen maken maar ik doe het niet...iig dank je wel voor het winnen van Vitesse
Ooit een keer bij Bennekom - Ajax zien spelen, stond er met m'n neus bovenop ...wat een beestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
Jaap Stam één van de beste verdedigers die ik ooit heb zien spelen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Wat een uitslover dan, beetje overdreven trainen.
blessure.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is er nou met Huntelaar gebeurd dan?
Vermoord.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is er nou met Huntelaar gebeurd dan?
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 13:46:22Louis van Gaal: "Nigel de Jong leed teveel balverlies tegen Ajax." Hij had een passzuiverheid van honderd procent. reageer retweet
Passzuiverheid is iets anders dan een bal verliezen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:25 schreef rubbereend het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 13:46:22Louis van Gaal: "Nigel de Jong leed teveel balverlies tegen Ajax." Hij had een passzuiverheid van honderd procent. reageer retweet
is natuurlijk wel een groot onderdeel ervanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Passzuiverheid is iets anders dan een bal verliezen.
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 14:03:49De Jong werd trouwens wel twee keer van de bal gezet voordat hij kon passen. Daar stonden zes intercepties en drie tackles van hem tegenover reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom toch altijd een half uur van Gaal? Ga het eens over voetbal hebben, over bayern bijvoorbeeld
Ik zou hem wekelijks een vier geven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viergever is een zwakke verdediger.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou hem wekelijks een vier geven.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koertjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
raap me opquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde posten.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:35 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)-duels-geschorst.htm
Nergens op...het is VIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef Pascalus het volgende:
Cambuur - Twente is afgelopen.topshow voor mijn manager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die van alle anderen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
liggen er niet meer sterren?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is de grootste en mooiste, wordt weer bewezen.
Ik heb er 18. Jij hebt dan nog Promes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow voor mijn manager.
en die van alle anderen
Ik heb er twee van Twente en één van Cambuur.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow voor mijn manager.
en die van alle anderen
Hè gadverdamme, moet dat nou weer JR?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is de grootste en mooiste, wordt weer bewezen.
Ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hè gadverdamme, moet dat nou weer JR?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad300 leek wel tamelijk blij met die 4-2 overwinning.
dus 23? of assist Promes?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er 18. Jij hebt dan nog Promes.
Topshow.quote:
Jij zit niet in de VBL SC groep toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topshow.
Dan kan ik je misschien binnenkort inhalen.
Met de nadruk op misschien ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topshow.
Dan kan ik je misschien binnenkort inhalen.
we hebben het over het algemeen klassement van de userteams.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit niet in de VBL SC groep toch?
Oohja afgelast natuurlijk. Tering.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de nadruk op misschien ja.
Al missen velen het komende weekend de punten van Eikrem && Finbo
Nee, ik post ook vrijwel nooit in de VBL SC.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zit niet in de VBL SC groep toch?
Dat krijg je nog later terug hoor met de inhaalwedstrijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja afgelast natuurlijk. Tering.
Mooi want ik heb van Anholt en Finnbogason.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat krijg je nog later terug hoor met de inhaalwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |