Net getrouwd met een veel lekkerder specimenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
De koegers gaan achter John aan zo.
Hij is net getrouwd met de dame in de videoclip.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
De koegers gaan achter John aan zo.
het ging om "wags".quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Hij lult ook gewoon dat hij nog nooit van de term 'voetbalvrouwen' gehoord heeft trouwens.
Je hebt zeker al een "kill order"op Silkroad geplaatst?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is net getrouwd met de dame in de videoclip.
oh daar heb ik ook nog nooit van gehoordquote:
Nee ik ben niet zo'n freak als jij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je hebt zeker al een "kill order"op Silkroad geplaatst?
Welkom bij DWDD.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef Postbus100 het volgende:
Huh, wat een plotselinge omschakeling? Of gaat het nog steeds over die iPhone?
I haatte BB al voor seizoen 4.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef waxmask het volgende:
Tijd om Breaking Bad te haten nu het in DWDD is....
kijk je voor het eerst?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef Postbus100 het volgende:
Huh, wat een plotselinge omschakeling? Of gaat het nog steeds over die iPhone?
Daar gaan ze verder niet tot in detail op in.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Is het ook zo goed als je zelf scheikundige bent? Ik vind dat vaak een probleem bij dat soort programma's
nou, wat heb jou ooit misdaanquote:
Het is een goede serie hoor, maar ik vind The Wire beter. Maar niet tegen Peter Griffin zeggen....quote:
Ik kijk het de laatste tijd best vaak, maar dit was niet eens een 'dankjewel voor je verhaal'.quote:
het was dan ook een slecht verhaalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik kijk het de laatste tijd best vaak, maar dit was niet eens een 'dankjewel voor je verhaal'.
quote:
The walking kut is dead, I repeat, the walking kut is dead!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef NoCigar het volgende:
The walking dead is kut. onvergelijkbaar.
Kinderachtig man, GVD.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
The walking kut is dead, I repeat, the walking kut is dead!
Dat blijft buiten beeld. Technisch zal het wel allemaal mogelijk zijn en het is echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Is het ook zo goed als je zelf scheikundige bent? Ik vind dat vaak een probleem bij dat soort programma's
Film 1 biedt 'm nu gewoon aan hoor.quote:"Breaking Bad laatste Seizoen pas volgend jaar"
Myth Busters hebben al aangetoond dat sommige stunts niet mogelijk waren, dus wellicht dat je er aan gaat ergeren inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Film 1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Film 1 biedt 'm nu gewoon aan hoor.![]()
Stelletje mongolen bij DWDD. Bejaarde TV.
Film 1? Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Film 1 biedt 'm nu gewoon aan hoor.![]()
Stelletje mongolen bij DWDD. Bejaarde TV.
Daar wordt niet over gepraat, is ook niet heel relevant. Het is meer actie/drama.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
En pappie Mathijs is maar wat blij dat hij voorlopig Carice als schoondochter heeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Carice moet pappa zeggen tegen Matthijs
Een dertiger is niet echt n cougarquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Blijft raar dat Carice niet werd genoemd als koeker in dat item over cougars.......
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een dertiger is niet echt n cougar
Fout, het gaat om een oudere vrouw, sowieso vanaf veertig met een jongere loverquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]Gaat om het leeftijdsverschil
Zo vader zo zoon, Carice doet ze allemaalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Carice moet pappa zeggen tegen Matthijs
Misschien dat ik maar eens lekker oversla.quote:Gouden Kalf winnaar: Marwan Kenzari
Hij kwam zeven kilo aan, niet in vet maar spiermassa wel te verstaan. Hij leefde op een dieet van eieren, kip en tonijn, trainde zes dagen per week en verhuisde tijdelijk naar een flat in de Utrechtse wijk Kanaleneiland. Marwan Kenzari heeft er alles aan gedaan om zich in te leven in Majid, de hoofdrol in de film ‘Wolf’. En niet zonder resultaat. Afgelopen week vrijdag won de film over een Marokkaanse kickbokser die steeds verder afglijdt in het criminele circuit drie Gouden Kalveren, waaronder in de categorie ‘beste acteur’. Kenzari was niet aanwezig om het beeldje zelf in ontvangst te nemen, maar vanavond zit hij wel bij ons aan tafel!
'Shaffy Recordings': Stef Bos, Stevie Ann en Jan Dulles
In 2007 kreeg Ramses Shaffy het idee om een plaat te maken, zoals Johnny Cash met de 'American Recordings' had gedaan. Shaffy nam twee oude nummers opnieuw op, maar zijn gezondheid liet hem definitief in de steek. Hij overleed op 1 december 2009.
Ter ere van de tachtigste verjaardag van Shaffy verscheen postuum het album ‘Leef!’. Hedendaagse artiesten coveren nummers van de grootmeester. Aanleiding voor DWDD om de 'Shaffy Recordings' in het leven te roepen. Net als bij de DWDD Recordings geven artiesten eigen glans aan een nummer van Shaffy. Michael Prins, Alex Roeka, Paul de Leeuw, Douwe Bob en Frank Boeijen hebben hun hommage al gegeven. Nu is het de beurt aan Stef Bos, Stevie Ann en Jan Dulles.
Muziek: Town of Saints
Tafeldame: Halina Reijn
Geefbare meneer aan tafelquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien dat ik maar eens lekker oversla.
Tem heeft zijn lolbroek aan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:29 schreef Tem het volgende:
Stef Bos geefbaarDat kan alleen in Friesland.
Marwanquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Tem heeft zijn lolbroek aan.
[ afbeelding ]
Speccie weet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit, besneden pener en lichtgetint en alors heeft een dweil nodig.
Meer een geit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind haar hoofd altijd op een bepaalde manier op een hond lijken. Hebben meer mensen dat?
Met meer tiet dan dit is het dan ook ordinair.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:32 schreef marcodej het volgende:
Oh, het leek heel wat, maar het valt best mee.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Met meer tiet dan dit is het dan ook ordinair.
Dan wordt het een beetje als Skyler die Ted gaat redden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Met meer tiet dan dit is het dan ook ordinair.
Spiegeltje hier en daar.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie je niet als je dr hard in de bips doet.
Kan ook in missionaris als je beentjes goed naar achter vouwt? Of heb ik nou eenmaal een lenig vrouwke?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie je niet als je dr hard in de bips doet.
Fokkers en een vrouwtje hebbenquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan ook in missionaris als je beentjes goed naar achter vouwt? Of heb ik nou eenmaal een lenig vrouwke?![]()
Een opblaaspop is doorgaans wat flexibeler ja.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan ook in missionaris als je beentjes goed naar achter vouwt? Of heb ik nou eenmaal een lenig vrouwke?![]()
quote:
Ik had haar al voor ik op FOK! kwam...eind jaren '90 misschien dat dat scheelt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Een opblaaspop is doorgaans wat flexibeler ja.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Een opblaaspop is doorgaans wat flexibeler ja.
Tenzij ze seks willen terechte klacht ja.quote:
Ja, leuk. Dan ga je weer met raar klauwtje praten, puur uit medelijden. Nare vrouw ben je toch.quote:
Ik ben gewoon sociaal.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dan ga je weer met raar klauwtje praten, puur uit medelijden. Nare vrouw ben je toch.
Die te oude mooiboy met lok en v-hals achter die bril en naast dat lekkertje.quote:
Maar helaas niet Noord-Afrikaans he?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die te oude mooiboy met lok en v-hals achter die bril en naast dat lekkertje.
Hij is Tunesiërquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Marokkaan op de achtergrond is op de teevee wel minder knap dan op die foto die alors vandaag postte.
inderdaad, geen man die daar op zit te wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:46 schreef marcodej het volgende:
Dieuwke heeft een ontzettend lelijke bos uitgekozen.
Sowieso, mannen bloemen geven.
Mathijs schijnt hem gezien te hebben beweert ie iig ...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:48 schreef Jivis het volgende:
Moet er om de zoveel jaar verplicht een Marokkaan winnen?
Nee, maar regisseur Jim mag wel langskomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je ziet liever zijn puddingbuks.
Krijgt altijd een schijfje ter voorbereiding van de uitzending. ZO heeft hij ook al heel wat boeken gelezen in een middagje...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Mathijs schijnt hem gezien te hebben beweert ie iig ...
Juist ... dat soort dingen geloven we dus gewoon..quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Krijgt altijd een schijfje ter voorbereiding van de uitzending. ZO heeft hij ook al heel wat boeken gelezen in een middagje...
Als hij zijn mond maar houdt, krijg jeuk van zijn zemelstem.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Arie als personal trainer, dat zou ik ook wel willen.
Je miste de squats die hij deed ?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Okee, hij traint alleen zijn bovenlichaam...
Niet gezien nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Je miste de squats die hij deed ?
Die stem is wat minder ja..quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als hij zijn mond maar houdt, krijg jeuk van zijn zemelstem.
Echt hequote:Op maandag 7 oktober 2013 19:57 schreef Monolith het volgende:
Hiphop, laten we een Noord Afrikaan in beeld brengen!
Ik had het nog niet gezien, ben blij dat ik het nu alsnog heb gezien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
god alsof dat epke stukkie al niet genoeg op tv is geweest gisteren gewoon weer helemaal uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |