HEUL WEL KIJK DAN BIJ VORIGE TOPIC STOND NIETS IN DE TITEL EN DAN NU DUS OOK NIETquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:57 schreef Kally het volgende:
OMFG, meneer is mod en weet niet op nieuw topic knopje te drukken
Die is al een tijdje weg. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
HEUL WEL KIJK DAN BIJ VORIGE TOPIC STOND NIETS IN DE TITEL EN DAN NU DUS OOK NIET![]()
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weg. Geen idee waarom.
Zeg, als je me bewust aan het negeren bent, zeg het dan evenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef ACT-F het volgende:
4216. Als je meteen de vorige topics aanpast dan klopt alles weer
FUBAR+TT=quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weg. Geen idee waarom.
Wat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als je me bewust aan het negeren bent, zeg het dan even
Welnee, ACT leest de helft nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als je me bewust aan het negeren bent, zeg het dan even
Ik heb je al 2 keer gevraagd op welke Morrison je doeldequote:
tis omdat je zwart bentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel steeds mijn helft![]()
Discriminatie zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Geen Jim, geen James. Misschien Van?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb je al 2 keer gevraagd op welke Morrison je doelde
Ik ken een Jim, maar die speelt geen gitaar, en een James, maar die ken ik ook niet al gitaarvirtuoos. Vandaar mijn vraag.
Ja je bent een D. duhhhquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel steeds mijn helft![]()
Discriminatie zeker
Preciesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook altijd het zelfde liedje
OndergewaardeerD.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Bij gebrek aan zin om te koken, avondeten, magere yoghurt met Special K.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Dat is geen maaltijd, dat telt nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb wat los gehakt in de pan geflikkerd waar ik zo wat prei doorheen donder. Klaar!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
kalkoenschintzels met gebakken aardappels en courgettequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Special Wquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook al Special K als avondeten? Wat een toeval!
GTST?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
En TT ook weer on-topic gemaakt, en nu; GTST
DOEIIIIIIIIIIII
gedwongen door maid hoop ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
DOEIIIIIIIIIIII
TTquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
DOEIIIIIIIIIIII
lekker, ik heb trekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kalkoenschintzels met gebakken aardappels en courgette
quote:
was ook lekkerquote:
Nee, ik wil even niks vets etenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik wil even niks vets eten
Heb nog pistoletjes als ik echt omval
Mayo op een broodje gezond?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
Oh dat is ook wel lekker, broodje gezond van makenZonder mayo uiteraard
en veel lekkerderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mayo op een broodje gezond?
En een broodje kroket is minder vet dan een broodje gezond
Ja er zijn mensen die dat doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mayo op een broodje gezond?
En een broodje kroket is minder vet dan een broodje gezond
Maar dat strikje van Ferryquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef Lt.Surge het volgende:
BACK EN WAT EEN FAKKING SPANNEND EINDE
Nee niemand is aan het draaien, van 22.00uur t/m 0.00uur draait Kallyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Is er iemand live op het moment ?
Ik ben de bende weer eens aan het afstoffen
Nope, maar als je hardcore nodig hebt bij het afstoffen wil ik wel even draaienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Is er iemand live op het moment ?
Ik ben de bende weer eens aan het afstoffen
Eens kijken of ik en uurtje kan draaien. Eerst eens kijken of de software werkt, en dan nog eens de inlogcodes en shi bij elkaar harken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niemand is aan het draaien, van 22.00uur t/m 0.00uur draait Kally
Ga je zo draaien, of zal ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
En ik moet nog naar de winkel om een paar biertjes te halen, die is nog maar 10 minuten open.
Kutleven dit.Altijd haasten en shit
![]()
brb
Echt hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat strikje van Ferryik kon alleen maar daar naar kijken.
Draai maarquote:
Ik begin alvast dan, want wat Gup draait trek ik nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Draai maar![]()
Mijn laptop gaat het toch niet trekken vrees ik. Moet ook nog software er op pleuren en de HDD er aan hangen en ik vrees dat 'ie dan zegt dat ik de klere kan krijgen
Ik tune zo in als ik bier heb gehaald, en blijf dan nog wel ff hangen hier. Lang geleden
Dat laatste stuk was echt tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he![]()
En die kop van Ninawat een monster.
Wat ga je draaien? Want dan weet ik of ik de koptelefoon moet pakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik begin alvast dan, want wat Gup draait trek ik niet
True. Zielig voor Ludo als hij ook onschuldig blijktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat laatste stuk was echt tenenkrommend slecht
Ik draai alquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat ga je draaien? Want dan weet ik of ik de koptelefoon moet pakken
[..]
True. Zielig voor Ludo als hij ook onschuldig blijkt
Ik verdenk Maus nog steeds.
Komt er aanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Young birds al gedraaid ?
Zo niet, bij deze, een aanvraag
Hoe jong ben je nu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik voel me weer 13 - 14 of hoe oud ik toen ook was
Nat plekje in mijn broekjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt er aanZojuist French Connection en The Prophet - Big Boys don't cry gedraaid.
KAK. Ik wist dat ik wat vergeten was bij die kut winkel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Volume knop open gedraaid, halve liter open getrokken![]()
Zo chill dit.
Lange tijd geen (oldschool) hardcore meer opgezet. Heerlijk dit
Laptop staat nog bij Moira. Die neem ik komende week mee terug naar Groningen.quote:
Same here, ik ben net nog naar de Coop toe gerendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KAK. Ik wist dat ik wat vergeten was bij die kut winkel.
Ja C1k is net 11 minuten dicht ;_;quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here, ik ben net nog naar de Coop toe gerend
Was net op tijd![]()
Ben alleen peuken vergeten te halen, dus hopelijk is de snackbar nog open zometeen
Voorraad tabakquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja C1k is net 11 minuten dicht ;_;
En peuken heb ik nog voldoende op voorraad gelukkig.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
En beste DJ man, komt Flamman en Abraxas nog?
Wij doen dat ook. Bespaart ons ziek veel knaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voorraad tabak![]()
Ik neem me elke keer voor om zo'n pot te halen en zelf te klikken. Heb zo'n hendig sjieke klikker, maar ik ben te tyfus lui om dat te doenToch maar weer pakjes telkens
quote:
NOOO!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
* Lt.Surge trekt de stekker uit de radio server.
Ik ook als ik bij mijn vriendin ben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wij doen dat ook. Bespaart ons ziek veel knaken.
Lekker puh.quote:
LMFAO. Ik klik ze altijd voor school/werk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook als ik bij mijn vriendin ben.
Ik werk zelf op het spoor en als ik dus zo lui ben dan haal ik op het station een pakje in mijn pauze. Klikken op het werk kan ik dus niet echt
En peuken maken vantevoren is wel chill maar klote
Eckte machinisten stomen mee met hun treinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook als ik bij mijn vriendin ben.
Ik werk zelf op het spoor en als ik dus zo lui ben dan haal ik op het station een pakje in mijn pauze. Klikken op het werk kan ik dus niet echt
En peuken maken vantevoren is wel chill maar klote
Hahaha, alles in de fik, roken verdommequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eckte machinisten stomen mee met hun trein
Ik en mijn vriendin gaan wanneer we gaan samenwonen 2 potten in één keer halen, en dan alles opklikken, dezelfde dag nog. Dan ze goed bewaren in zo'n tupperware bak ofzoiets, en dan kan je gewoon anderhalve/2 weken samen peuken pakken wat je wilt per dag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Lekker puh.
[..]
LMFAO. Ik klik ze altijd voor school/werk.
In een mooi kek doosje, en kom de dag wel door
Er zijn machinisten die ook BOA hebben (Buitengewoon opsporingsambtenaar) dus dan kunnen zij ook conducteur zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat ik me afvroeg he.
Is een conducteur nu alleen conducteur? Of is dat ook een machinist, en wisselen ze af of zo?
Ik adviseer: niet doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, alles in de fik, roken verdomme
[..]
Ik en mijn vriendin gaan wanneer we gaan samenwonen 2 potten in één keer halen, en dan alles opklikken, dezelfde dag nog. Dan ze goed bewaren in zo'n tupperware bak ofzoiets, en dan kan je gewoon anderhalve/2 weken samen peuken pakken wat je wilt per dag.
Ah kijk. Nu hoef ik nooit voor lul te staan in de trein door het te vragenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zijn machinisten die ook BOA hebben (Buitengewoon opsporingsambtenaar) dus dan kunnen zij ook conducteur zijn.
Maar meestal zijn machinisten gewoon machinisten en conducteurs gewoon conducteurs.
Zijn ook 2 verschillende opleidingen.
Ja wij gaan de poging wagenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik adviseer: niet doenKan ook aan mijn eigen gefaal hebben gelegen, maar was hier geen succes.
[..]
Ah kijk. Nu hoef ik nooit voor lul te staan in de trein door het te vragen
Waar is de charme van vroeger, met een pijp op de lip op de bok.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef Monopoly het volgende:
Hahaha, alles in de fik, roken verdomme
Laat mij dat nou doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb mij in mijn tepels geknepen bij het lezen van deze post.
Heul nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef Kally het volgende:
takkeherrie, wat zal mijn show dan een domper zijn
Ik haat klikken ook. 1/2 tot 2/4 peuken ftlquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja wij gaan de poging wagenWe haten klikken, maar het gaat wel redelijk rap als we het doen. Dus we gaan het een keer proberen
En als je spoorvragen hebt, moet je ff posten in het treinentopic in PTA. Die kijken niet raar op als je iets vraagt (als in: wat een domme vraag, je moet zeker homo zijn en op bussen fappen bwehehehehe) . Alles mag je daar vragen
Ik rook nog wel op de bok hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar is de charme van vroeger, met een pijp op de lip op de bok.
Oh ja!quote:
SORRY NIET IEDEREEN IS ZO HIP EN ZOquote:
Mijn oudoom rookt de pijpquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar is de charme van vroeger, met een pijp op de lip op de bok.
Ik moest even afreageren op Gup's wanstaltige muziekkeuze.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:23 schreef Kally het volgende:
takkeherrie, wat zal mijn show dan een domper zijn
I know.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ja!
[..]
SORRY NIET IEDEREEN IS ZO HIP EN ZO
No pain, no ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet te hard knijpen, anders pijnig je je melk klieren
Zo hoort datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik rook nog wel op de bok hoor![]()
Ze zeggen hier: "Ga er mee om zoals je er mee om hoort te gaan".
's avonds rook ik lekker op de bok. Geen reizigers achter mij (glazen deurtje, ze kunnen het anders zien), raampje open enzo.
Niemand die er last van heeft, en altijd wel een leeg blikje in de prullenbak ofzoiets om in af te kunnen tikken
Bij NS is het gelijk ontslag als je rookt, hier gelukkig niet
Die slakkenslijm tegen mijn verbrande huidjequote:
Ooh! Whaha, ik gebruik het nog steeds, bazenspulquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die slakkenslijm tegen mijn verbrande huidje
Jij had het bij jeIk was je eeuwig dankbaar, al was het vies slijmerig om op mijn mooie swaggy huid te smeren
Slakkenslijm is overal goed voorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die slakkenslijm tegen mijn verbrande huidje
Jij had het bij jeIk was je eeuwig dankbaar, al was het vies slijmerig om op mijn mooie swaggy huid te smeren
Prima spul, het hielp echtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh! Whaha, ik gebruik het nog steeds, bazenspul.
Bij ons op het werk wel, maar dus wel dat je oppast dat niemand er last van heeft enzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Mag je roken in zo'n machinisten hok? o.ó
Fakking awesomequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Bij ons op het werk wel, maar dus wel dat je oppast dat niemand er last van heeft enzoWerkplek sowieso netjes achter laten voor je collega, dan moet het niet blauw staan en vol met as liggen enzo
Kan best, zolang je het maar netjes doet enzo
Maar goed, ik werk dan ook niet voor de NS gelukkig
Past er makkelijk tussenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt mijn happy hardcore uurtje gemist zeker
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Monopoly het volgende:
Prullenbak met smaak dit![]()
Deze muziek![]()
Moet echt nog weer een keertje X in mijn muil douwen en dit soort shit luisterenGa helemaal door het lint denk ik hahaha
Veel vergrijzing het is nooit te laat om te switchen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Fakking awesome![]()
Verkeerde studie merk ik al. Hele dag een beetje cruisen, roken, muziekje alles
Haal me niet over brahquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel vergrijzing het is nooit te laat om te switchen.
Gewoon doenHeerlijk werk, betaald goed, en idd, cruisen, roken, muziekje, mooie vrouwen op het perron, beetje chillen.
Je ziet hazen, herten, buizerds, mooie gebouwen enzo. Heerlijk man
Gewoon volgieten met drank en morgen lui opstaan met dranklucht yolo ditdatallesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik lig serieus nu al op bed. Deze week 45 uur gewerkt, 8 uur komt er nog bij morgen
.
Ik respecteer het, maar Naka is een bazin, en heeft recht er tussen te staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas, tot 22:00 gevuld met bazenshit
Ik ken mijn klassiekers welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik respecteer het, maar Naka is een bazin, en heeft recht er tussen te staan.
Maar, ik luister het wel een keer zelf
Waarom denk je dat ik nu al op bed ligquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon volgieten met drank en morgen lui opstaan met dranklucht yolo ditdatalles
Dan ben je veroordeeld tot de NSquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil wel alleen in een Intercity blazen. Met zo'n boemeltrein hoeft niet voor mij
Hahahaa nicequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nu al op bed lig.
Ik mis de spitsmannetjes met witte fluwelen handschoentjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik krijg net bericht van de NS.
Alles staat al klaar.
[ afbeelding ]
Latah
Ook tof hoor. Mensen half in elkaar rossen en loon vangenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik mis de spitsmannetjes met witte fluwelen handschoentjes.
Je wordt gemist bij de burenquote:
ILSEquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
Je wordt gemist bij de burenkijk je geen TVOH?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef Monopoly het volgende:
MIDDELVINGERS IN DE LUCHT! ! !
HARD GAAN OP NOIZE SUPPRESSOR
Ik wilde wel, maar ben allergisch voor Ali B.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wordt gemist bij de burenkijk je geen TVOH?
Die line upquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.atak.nl/agenda/1861/
Aanwezig
Oh jammer...het is gezellig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar ben allergisch voor Ali B.
Ja volgende week gewoon weer erbij zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien het maar weer eens een kans geven
Ik weiger.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien het maar weer eens een kans geven
Ik weiger alles, omdat het kanquote:
Jelly ditdatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Even een VERS GEKLIKTE roken![]()
Vers geklikt he Mono.
Vers.
Ik schenk net een baco inquote:
Proostquote:
HJ goed?quote:
Dank u, om 10 uur oldies muziekjesquote:
Als ik komende week 'on the road' ben hoop ik dat ie in mijn dode hoek zal zittenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja volgende week gewoon weer erbij zijnen Ali in je dodenhoek stoppen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik komende week 'on the road' ben hoop ik dat ie in mijn dode hoek zal zitten
quote:
Iets meer dan ietsquote:
Nee, om allesquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Alhoewel het vast niet zo oud is als wat ik nu aan het luisteren ben
Ja, jij zei vorige keer is in de aanbieding, meteen gehaaldquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Zoveel mooie herinneringen aan dit numer
Geweldig. Die kick
Noisecontrollers samen met een shitload aan DJ's samen lam op het podium met z'n allen deze track draaienZelf helemaal waus van de pillen en dan helemaal stampen enzo
![]()
![]()
Het leven![]()
Coke speed pillen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen kap even met je alcohol posts svp
Chillax nummer dit
Nee, was het vergetenquote:
ALCOHOLquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen kap even met je alcohol posts svp
Chillax nummer dit
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, om alles
[..]
[..]
Ja, jij zei vorige keer is in de aanbieding, meteen gehaald
Zie je, daarom koop ik ze voor jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]ohja die van mij ligt nog bij mijn ouders...ik verdenk mijn moeder ervan ze op te drinken.
Ik ga nu kijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, was het vergeten
Straks even binnen halen
Mijn moeder drinkt helemaal geen bier, en ineens vond ze dit lekkerquote:
Maar dan is The Originals ook geweest gisterenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken. Zien of het verbeterd is tegenover last season.
Da's een vorm van kindermishandelingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
...ik verdenk mijn moeder ervan ze op te drinken.
Yupquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan is The Originals ook geweest gisteren
Het is ook lekkerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt helemaal geen bier, en ineens vond ze dit lekker
Mooi ook binnenhalen straksquote:
Alcohol, puur gif is hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder drinkt helemaal geen bier, en ineens vond ze dit lekker
For realquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan is The Originals ook geweest gisteren
Voor jou welquote:
Ja worden na elkaar uitgezondenquote:
Ja seizoen 1 toch? Heb ik al gezienquote:
Voor een gezond leven, veel sporten, structuur, en gezond etenquote:
quote:
Cool!quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor een gezond leven, veel sporten, structuur, en gezond eten
quote:
Vast niet geschreven door Kingquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool!
Elena heeft nog steeds de kutstem.
Ik vond het vermakelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Vast niet geschreven door King
Was het wat, seizoen 1?
Ik was na 3 afleveringen afgehaakt omdat het me te traag ging
Ik vond het wel leuk, maar ik vond het boek ook leuk en daar waren de meningen ook nogal over verdeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Vast niet geschreven door King
Was het wat, seizoen 1?
Ik was na 3 afleveringen afgehaakt omdat het me te traag ging
Ik had moeite om door het boek heen te komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk, maar ik vond het boek ook leuk en daar waren de meningen ook nogal over verdeeld.
Moet je eens minder lui zijn en je niet voor laten lezenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had moeite om door het boek heen te komen
Ging me ook te traag
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef Monopoly het volgende:
Prullenbakkenman bewijst zijn klasse weer
Deze muziek
jij hier ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel een Adonislichaam
Mooi, straks toch maar binnenhalenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oui oui, ma cherie.
Ian is wel weer.
quote:
Straks sport je die spijkerbroekjes er gewoon weer uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel een Adonislichaam
Als ik het zelf zou lezen was ik waarschijnlijk tussentijds afgehaaktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je eens minder lui zijn en je niet voor laten lezen
Wat is "hier"? Omschrijf die definitie van "hier" eens, ik kan ook ergens anders zittenquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef ACT-F het volgende:
Is Siep al klaar? Exact om 22:00 kun je erin.
quote:
Je snapt me welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is "hier"? Omschrijf die definitie van "hier" eens, ik kan ook ergens anders zitten
Idd, 6 dagen sport per week op deze academiequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Straks sport je die spijkerbroekjes er gewoon weer uit
Muisjequote:
En met gezond eten zal je ook wel aankomenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, 6 dagen sport per week op deze academie
Uitstekend joh, mag niet klagen, de academie doet me goed, veel buitensport, hardlopen over de tankbaan etc etcquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je snapt me wel![]()
hoe gaat ie ouwe ?
Zoals Brazilië?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is "hier"? Omschrijf die definitie van "hier" eens, ik kan ook ergens anders zitten
Topquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitstekend joh, mag niet klagen, de academie doet me goed, veel buitensport, hardlopen over de tankbaan etc etc
Ah, kan het volume weer omhoogquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef ACT-F het volgende:
Is Siep al klaar? Exact om 22:00 kun je erin.
Idd, en gezond eten kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En met gezond eten zal je ook wel aankomen
Dit. De klasse, de schoonheid, de puurheid van de Rotterdamse scene die de hardcore wereldwijd groot heeft gemaakt.quote:
Je meent hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, en gezond eten kan ook lekker zijn
En hoe is het gegaan met de auto ?quote:
Muziek mag ik hopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat gaat kally draaien ?
Soms is rust op de plaats wel eens goed, meditatie in de ochtend om Zen te worden ook prima.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Top![]()
lang niet gezien
Vandaag naar de garage gebracht. Volgende week krijg ik hem terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan met de auto ?
In de prullenmand ermeequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je meent het
Geen kapsalon meer voor je
De herinneringen blijvenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. De klasse, de schoonheid, de puurheid van de Rotterdamse scene die de hardcore wereldwijd groot heeft gemaakt.
Een mooi moment om stil te staan bij het verlies van de Energiehallen, de mooie tijden zijn weg
Mijn eetlust, wat doe jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit nakend met mijn kloppende fallus in mijn hand om de stem van Kally IRL te horen.
Nog even wachten op je ufoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag naar de garage gebracht. Volgende week krijg ik hem terug.
De huurauto die ze voor mij hadden klaarstaan heb ik toch maar geweigerd
KCT nog welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Soms is rust op de plaats wel eens goed, meditatie in de ochtend om Zen te worden ook prima.
De KCT instructeurs doen hun best om het ons "gemakkelijk" te maken
Ik hoorde ook niets, maar titel kwam omhoog en ik werd al enthousiastquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:01 schreef Kally het volgende:
Shit ik zette hem even stil want ik hoorde zelf niks, even opnieuw
Ik ook niet, zag wel de titel, maar geen geluid.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, zag wel de titel, maar geen geluid.
Idd, door de bossen oerrossen met mountainbikes, tankbaan speedmarsen etc etcquote:
Ben nog steeds onzeker met autorijden. Vond het al heel wat dat ik hem zelf naar de garage heb geredenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nog even wachten op je ufo![]()
Hoezo dat ?
Zonde van mijn nootjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nooit eten als ik in een topic post in ONZ
Rustig aan, komt zoals altijd uiteindelijk wel goedquote:
Harde kloppende staaf..nootjes..wat een matchquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
A Horse with no Sound is dit.
Goeie track wel.
En als je iets fout doet direct de voorligsteun? Of valt dat mee?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, door de bossen oerrossen met mountainbikes, tankbaan speedmarsen etc etc
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vond het al heel wat dat ik hem zelf naar de garage heb gereden
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Harde kloppende staaf..nootjes..wat een match
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |