HEUL WEL KIJK DAN BIJ VORIGE TOPIC STOND NIETS IN DE TITEL EN DAN NU DUS OOK NIETquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:57 schreef Kally het volgende:
OMFG, meneer is mod en weet niet op nieuw topic knopje te drukken
Die is al een tijdje weg. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
HEUL WEL KIJK DAN BIJ VORIGE TOPIC STOND NIETS IN DE TITEL EN DAN NU DUS OOK NIET![]()
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weg. Geen idee waarom.
Zeg, als je me bewust aan het negeren bent, zeg het dan evenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef ACT-F het volgende:
4216. Als je meteen de vorige topics aanpast dan klopt alles weer
FUBAR+TT=quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weg. Geen idee waarom.
Wat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als je me bewust aan het negeren bent, zeg het dan even
Welnee, ACT leest de helft nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, als je me bewust aan het negeren bent, zeg het dan even
Ik heb je al 2 keer gevraagd op welke Morrison je doeldequote:
tis omdat je zwart bentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel steeds mijn helft![]()
Discriminatie zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Geen Jim, geen James. Misschien Van?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb je al 2 keer gevraagd op welke Morrison je doelde
Ik ken een Jim, maar die speelt geen gitaar, en een James, maar die ken ik ook niet al gitaarvirtuoos. Vandaar mijn vraag.
Ja je bent een D. duhhhquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel steeds mijn helft![]()
Discriminatie zeker
Preciesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook altijd het zelfde liedje
OndergewaardeerD.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Bij gebrek aan zin om te koken, avondeten, magere yoghurt met Special K.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Dat is geen maaltijd, dat telt nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb wat los gehakt in de pan geflikkerd waar ik zo wat prei doorheen donder. Klaar!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
kalkoenschintzels met gebakken aardappels en courgettequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
Special Wquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook al Special K als avondeten? Wat een toeval!
GTST?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
En TT ook weer on-topic gemaakt, en nu; GTST
DOEIIIIIIIIIIII
gedwongen door maid hoop ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
DOEIIIIIIIIIIII
TTquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
DOEIIIIIIIIIIII
lekker, ik heb trekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kalkoenschintzels met gebakken aardappels en courgette
quote:
was ook lekkerquote:
Nee, ik wil even niks vets etenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik wil even niks vets eten
Heb nog pistoletjes als ik echt omval
Mayo op een broodje gezond?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
Oh dat is ook wel lekker, broodje gezond van makenZonder mayo uiteraard
en veel lekkerderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mayo op een broodje gezond?
En een broodje kroket is minder vet dan een broodje gezond
Ja er zijn mensen die dat doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mayo op een broodje gezond?
En een broodje kroket is minder vet dan een broodje gezond
Maar dat strikje van Ferryquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef Lt.Surge het volgende:
BACK EN WAT EEN FAKKING SPANNEND EINDE
Nee niemand is aan het draaien, van 22.00uur t/m 0.00uur draait Kallyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Is er iemand live op het moment ?
Ik ben de bende weer eens aan het afstoffen
Nope, maar als je hardcore nodig hebt bij het afstoffen wil ik wel even draaienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Is er iemand live op het moment ?
Ik ben de bende weer eens aan het afstoffen
Eens kijken of ik en uurtje kan draaien. Eerst eens kijken of de software werkt, en dan nog eens de inlogcodes en shi bij elkaar harken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niemand is aan het draaien, van 22.00uur t/m 0.00uur draait Kally
Ga je zo draaien, of zal ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:49 schreef Monopoly het volgende:
En ik moet nog naar de winkel om een paar biertjes te halen, die is nog maar 10 minuten open.
Kutleven dit.Altijd haasten en shit
![]()
brb
Echt hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat strikje van Ferryik kon alleen maar daar naar kijken.
Draai maarquote:
Ik begin alvast dan, want wat Gup draait trek ik nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Draai maar![]()
Mijn laptop gaat het toch niet trekken vrees ik. Moet ook nog software er op pleuren en de HDD er aan hangen en ik vrees dat 'ie dan zegt dat ik de klere kan krijgen
Ik tune zo in als ik bier heb gehaald, en blijf dan nog wel ff hangen hier. Lang geleden
Dat laatste stuk was echt tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he![]()
En die kop van Ninawat een monster.
Wat ga je draaien? Want dan weet ik of ik de koptelefoon moet pakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik begin alvast dan, want wat Gup draait trek ik niet
True. Zielig voor Ludo als hij ook onschuldig blijktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat laatste stuk was echt tenenkrommend slecht
Ik draai alquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat ga je draaien? Want dan weet ik of ik de koptelefoon moet pakken
[..]
True. Zielig voor Ludo als hij ook onschuldig blijkt
Ik verdenk Maus nog steeds.
Komt er aanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Young birds al gedraaid ?
Zo niet, bij deze, een aanvraag
Hoe jong ben je nu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik voel me weer 13 - 14 of hoe oud ik toen ook was
Nat plekje in mijn broekjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt er aanZojuist French Connection en The Prophet - Big Boys don't cry gedraaid.
KAK. Ik wist dat ik wat vergeten was bij die kut winkel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Volume knop open gedraaid, halve liter open getrokken![]()
Zo chill dit.
Lange tijd geen (oldschool) hardcore meer opgezet. Heerlijk dit
Laptop staat nog bij Moira. Die neem ik komende week mee terug naar Groningen.quote:
Same here, ik ben net nog naar de Coop toe gerendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
KAK. Ik wist dat ik wat vergeten was bij die kut winkel.
Ja C1k is net 11 minuten dicht ;_;quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Same here, ik ben net nog naar de Coop toe gerend
Was net op tijd![]()
Ben alleen peuken vergeten te halen, dus hopelijk is de snackbar nog open zometeen
Voorraad tabakquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja C1k is net 11 minuten dicht ;_;
En peuken heb ik nog voldoende op voorraad gelukkig.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
En beste DJ man, komt Flamman en Abraxas nog?
Wij doen dat ook. Bespaart ons ziek veel knaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voorraad tabak![]()
Ik neem me elke keer voor om zo'n pot te halen en zelf te klikken. Heb zo'n hendig sjieke klikker, maar ik ben te tyfus lui om dat te doenToch maar weer pakjes telkens
quote:
NOOO!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
* Lt.Surge trekt de stekker uit de radio server.
Ik ook als ik bij mijn vriendin ben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wij doen dat ook. Bespaart ons ziek veel knaken.
Lekker puh.quote:
LMFAO. Ik klik ze altijd voor school/werk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook als ik bij mijn vriendin ben.
Ik werk zelf op het spoor en als ik dus zo lui ben dan haal ik op het station een pakje in mijn pauze. Klikken op het werk kan ik dus niet echt
En peuken maken vantevoren is wel chill maar klote
Eckte machinisten stomen mee met hun treinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook als ik bij mijn vriendin ben.
Ik werk zelf op het spoor en als ik dus zo lui ben dan haal ik op het station een pakje in mijn pauze. Klikken op het werk kan ik dus niet echt
En peuken maken vantevoren is wel chill maar klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |