Paar eeuwen verre oertijd?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:37 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw voorganger in de verre oertijd niet meer als 'hubba hubba oega oega' kon zeggen of wel? O dacht je dat ie toen al zo ver was dat ie zei: 'zeg gast ik ga ff jagen, ga je mee?'
Ik neem niks terug, ik herhaal enkel wat ik eerder ook al aan gaf. Als je de moeite had genomen om dit topic ff terug te lezen had je dat al uit een aantal posts terug kunnen opmaken. Maar aangezien je zo'n type bent die alleen de laatste 3 posts terug leest en daarop je conclusies trekt......quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wacht even hoor, voordat we verder gaan, geef je nu toe dat ik wel weet wat evolutie betekent? Wil je je opmerkingen uit je vorige post dan terugnemen?
Hij heeft gelijk hoor, als we het over de oertijd hebben, spreken we al snel over zo'n 5300 jaar geleden. Al zijn er goede argumenten om te zeggen dat de oertijd nog langer geleden was.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:39 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Gast...ga ergens anders zitten trollen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:42 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[..]
Instant AIDS.
Ondertussen drie hamburgers in je bek stoppen, god tering. haha. Alsof het dat kut beest uitmaakt dat ie afgeknalt wordt.
En nou nog leren om fatsoenlijk te schrijvenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:44 schreef dustbrain het volgende:
Meneer verwacht dat iedereen meegaat in zijn bekrompen definities en beschuldigd anderen ervan dat ze onterecht inhaken op het schijt dat ie uit zijn hersens weet te stampen.
Ik stelde je een hele simpele vraag, die met ja of nee te beantwoorden is. Geef je toe dat ik wel weet wat evolutie betekent?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:42 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ik neem niks terug, ik herhaal enkel wat ik eerder ook al aan gaf. Als je de moeite had genomen om dit topic ff terug te lezen had je dat al uit een aantal posts terug kunnen opmaken. Maar aangezien je zo'n type bent die alleen de laatste 3 posts terug leest en daarop je conclusies trekt......
Nee hè niet jij. Het enige wat jij niet af wil schieten is die pik van je die je toch alleen voor pissen en fappen gebruikt en je computertje. Jij bent het resultaat van complete afzondering van normale mensen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:48 schreef theunderdog het volgende:
Maar het afschieten van zwerfkatten is natuurlijk meer dan terecht.
Die beesten zijn onhygiënisch als maar kan. En hierdoor ook gevaarlijk.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee hè niet jij. Het enige wat jij niet af wil schieten is die pik van je die je toch alleen voor pissen en fappen gebruikt en je computertje. Jij bent het resultaat van complete afzondering van normale mensen.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik stelde je een hele simpele vraag, die met ja of nee te beantwoorden is. Geef je toe dat ik wel weet wat evolutie betekent?
Ja hoor, ik geloof best dat je weet wat evolutie betekent, neemt niet weg dat dieren nu eenmaal geen mensen zijn en niet die geestelijke ontwikkeling hebben door gemaakt wat wij hebben gehad.
Tevens, slaat de opmerking over alleen de laatste drie posts teruglezen nergens op, want toen ik ging reageren waren er slechts vijf posts voor mij.
Niet te persoonlijk opvatten, erger me er gewoon aan dat er hier figuren zitten die niet verder lezen dan hun neus lang is en het hele artikel dus niet gevolgd hebben maar wel maar wat komen kwaken
Oké, ik vat dingen die aan mij gericht zijn wel persoonlijk op, maar goed we laten het hierbij. De cirkel is rond om het maar zo te zeggen. En ik hoop dat je een volgende keer nog even bij jezelf nagaat of je dit soort reacties wil geven op iemand:quote:
Zeker als je weet dat het niet helemaal terecht is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:45 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet wat evolutie betekent he?
Of ga je me nu vertellen dat katten in de afgelopen eeuwen hebben leren spreken en rationeel zijn gaan denken? Staan ze volgens jou zeker ook op maandag ochtend in de file om naar hun werk te gaan?
Dus NEE, katten zijn in die zin NIET geëvolueerd!
Zeer domme comment dus van je!
Goed, on topic weerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, ik vat dingen die aan mij gericht zijn wel persoonlijk op, maar goed we laten het hierbij. De cirkel is rond om het maar zo te zeggen. En ik hoop dat je een volgende keer nog even bij jezelf nagaat of je dit soort reacties wil geven op iemand:
[..]
Zeker als je weet dat het niet helemaal terecht is.
Rot op trollquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef dustbrain het volgende:
Mensen die denken dat anderen mee moeten gaan in hun emotionele propostitie die is bewerkstelligd door eigen definities.x10000
Look who is talking.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:02 schreef dustbrain het volgende:
Je lijkt net een labiel wijf man. Volgens mij ben je echt zo'n ultra homo die de hele dag met zijn poesjes speelt. Zo blijkt wel uit je posts
Zegt iemand die zichzelf ' dustbrain' noemtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:02 schreef dustbrain het volgende:
Je lijkt net een labiel wijf man. Volgens mij ben je echt zo'n ultra homo die de hele dag met zijn poesjes speelt. Zo blijkt wel uit je posts
Ik speel niet met mijn poesje maar met mijn pielerat mag dat ook?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:02 schreef dustbrain het volgende:
Hij is anders wel diamond of plat, wat ben jij?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:08 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zichzelf ' dustbrain' noemt![]()
Is wel duidelijk dat jij daar alleen maar zaagsel hebt zitten en geen hersens, bovendien zien die topics er bij jou niet veel beter uit, gejatte fietsen zag ik al voorbij komen? Iets met anti-homo ook...
Conclusie: levenloos tokkie autistje
Hoezo MOET ik iets zijn?? ik hoef me voor NIEMAND te bewijzen, ik ben wie ik ben en wie daar een probleem mee heeft kankert maar een eind op!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij is anders wel diamond of plat, wat ben jij?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij is anders wel diamond of plat, wat ben jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |