twitter:weermanreinier twitterde op zondag 13-10-2013 om 10:58:27Volgens http://t.co/g9zjqbUIYK is er in Hellevoetsluis sinds middernacht al 70 mm gevallen. Misschien halen ze de 100 wel. #ExtreemWeer reageer retweet
Vanaf 0:00u toch nog 59.5 mm gevallen in Spijkenisse, op Hellevoetsluis na het meeste.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Het regende vanochtend vrij hard (vlakbij Spijkenisse), maar nu is het eigenlijk afgezwakt naar een simpel regentje.
Is niet helemaal up to date...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:59 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 13-10-2013 om 10:58:27Volgens http://t.co/g9zjqbUIYK is er in Hellevoetsluis sinds middernacht al 70 mm gevallen. Misschien halen ze de 100 wel. #ExtreemWeer reageer retweet
Ik krijg nu zo'n visioen waarbij de hele bovenverdieping al onder water staatquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:10 schreef Snowsquall het volgende:
Dus het wordt pompen of verzuipen Eyjafjallajoekull?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:36 schreef Klonk het volgende:
Heerlijk buiten, lekker twee uur op de fiets gezeten, lekker nat geworden, alle mooi weer fietsers zitten binnen te mopperen, de hele wereld voor mij alleen. Mooier kan haast niet. Nu lekker warm bakkie chocomel bij de verwarming en weer een beetje droog worden
Ja, ben daar gek opquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ken dat. Lekker met dit weer gaan fietsen
Hier ook, voor het eerst. Kozijn aan de zuid-zuidwestkant lekt doorquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
nu zal je het krijgen hoor, lekkage aan de binnenkant van de raamkozijnen. Alleen zitten er nog 2 verdiepingen boven mij....
In Twente is het droog en bewolktquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben jullie foto's van het weer in het midden van het land? Hier in Groningen waait het behoorlijk, maar geen spatje regen. Zet ik net de radio aan, hoor ik dat het noodweer is in Nederland. Een blik op de buienradar laat me zien dat heel Nederland behalve Friesland, Groningen en Drenthe flink wat regen te verduren heeft.
hier ook niet. de trip naar Oostende wordt een week verzet omdat het dinsdag ook blijft regenen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
Regio R'dam.
Het houdt niet op, niet vanzelf
Kijkt u eens HIER 5 blz met info/foto'squote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben jullie foto's van het weer in het midden van het land? Hier in Groningen waait het behoorlijk, maar geen spatje regen. Zet ik net de radio aan, hoor ik dat het noodweer is in Nederland. Een blik op de buienradar laat me zien dat heel Nederland behalve Friesland, Groningen en Drenthe flink wat regen te verduren heeft.
Dat arme verkeersbordquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:54 schreef Fred0w het volgende:
Stellendam:
[ afbeelding ]
Noodweer hier in Zeeland, sinds gisteravond continu regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |