Waar hang jij dan uit? Hier in Drenthequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Da's minimum en telt nietAl is het wel frisjes ja
Lange termijn ziet er voor NL in ieder geval goed uit met temperaturen rond de 15 graden, prima herfstweer! Hier lijkt het de komende anderhalve week nog wel boven de 20 te blijven maar het begint steeds meer een loterij te worden. Het moment dat de temperaturen richting de 0 gaan schieten komt razendsnel dichterbij
Ik woon in Bulgarije waar het straks dus vechten wordt tussen siberische koude en mediterraanse warmtequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Waar hang jij dan uit? Hier in Drentheis het nu 10 graden, grijs & nat.
Wil ik he weten? Hier is het zowaar droog hier maar straks ga ik daar naartoequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Waar hang jij dan uit? Hier in Drentheis het nu 10 graden, grijs & nat.
Oh, vandaar dat ze daar zoveel aan gewichtheffen doen en in yoghurt blijven draaien. Dat doen ze natuurlijk als het plotseling zo koud begint te worden, om lekker warm te blijven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon in Bulgarije waar het straks dus vechten wordt tussen siberische koude en mediterraanse warmte
Blijf maar thuis, want je komt depressief terug.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil ik he weten? Hier is het zowaar droog hier maar straks ga ik daar naartoe
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:47 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze daar zoveel aan gewichtheffen doen en in yoghurt blijven draaien. Dat doen ze natuurlijk als het plotseling zo koud begint te worden, om lekker warm te blijven.
Kijk! Dat lijkt al meer op herfst!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:40 schreef Fred0w het volgende:
Dat word een natte bende morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck, windjack kan dus in de tas voor de HMquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:40 schreef Fred0w het volgende:
Dat word een natte bende morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe run is voor morgen stukken beter! Althans, voor het oosten helemaal niet zo nat. Gelukkig maar want het is nationale bokbierdagquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kijk! Dat lijkt al meer op herfst!
Niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:25 schreef Djeez het volgende:
Wat een regen zeg hier, het Noorden is wederom de hoek waar de klappen vallen! Het regent hier al drie dagen nagenoeg onafgebroken, en ook de komende dagen nog een duidelijke tweedeling. Denk dat ik maar naar Limburg emigreer, daar schijnt altijd de zon...
die komt wel weer in 2014, geniet van het mooie wisselvallige weer dat we hebben, hier in het westen hadden we vandaag een mevaller met veel zon! Nu regent het alweer een tijdje...quote:
Ook in het oosten, toen ik er was iig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
die komt wel weer in 2014, geniet van het mooie wisselvallige weer dat we hebben, hier in het westen hadden we vandaag een mevaller met veel zon! Nu regent het alweer een tijdje...
Tijd voor Martin Gaus of Derek, aan jou de keuzequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
Regio Rotterdam hoost het nu al uren non-stop.
En de hond wil zo niet plassen
De buren die me zagen gaan verklaren me voor gek, ik liep met de paraplu boven de hond en zelf te verzuipen, maar ook dat mocht niet batenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd voor Martin Gaus of Derek, aan jou de keuze
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
De buren die me zagen gaan verklaren me voor gek, ik liep met de paraplu boven de hond en zelf te verzuipen, maar ook dat mocht niet baten
hier in het Sloterparkbad stroomt het water van de ramen. van onweer niets gemerkt tot nu toe.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:34 schreef Ajaxfan het volgende:
Die krul draait hier naast Amsterdam vol over. Hoor ook wat gedonder en een behoorlijke bak water al gevallen.
Hier ook. De bomen zijn trouwens in één nachtje meer dan de helft van hun bladeren kwijt.quote:
Bron?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook. De bomen zijn trouwens in één nachtje meer dan de helft van hun bladeren kwijt.
Gaat nog de hele dag zo door. Wateroverlast zou mij niet verbazen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
Regio Rotterdam hoost het nu al uren non-stop.
En de hond wil zo niet plassen
Het is een enkele donderklap geweest. Wel erg donker buiten voor 9 uur s'ochtends nu. Ben blij dat de afwatering hier in de straat kort geleden opgeknapt is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in het Sloterparkbad stroomt het water van de ramen. van onweer niets gemerkt tot nu toe.
het gaat goed los daar in de buurt als ik de berichten zie. hagel, onweer, wolkbreuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |