SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de hele selectie niet op dit moment.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Tyron het volgende:
serero of schone
beide niet het ajax niveau
Ben ik het mee eens alleen Schöne heeft nog net iets meer kwaliteitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Tyron het volgende:
serero of schone
beide niet het ajax niveau
Hij is aardig in balbezit, verder gewoon niet goed genoeg om gebrek aan fysiek te compenserenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals jij nooit met argumenten komt waarom Serero wel een goede speler is.
Serero is een dom afrikaans dravertje waar we niets aan hebben. Zal zo nu en dan best eens aardig mee kunnen maar zal het niveau nooit gaan ontstijgen. Die zien we over een aantal jaar terug in de Griekse Competitie.
Serero is een man met zeer veel inzicht en ziet vaak snel de oplossing. Heel veel creativiteit, alleen moeten de mede spelers zijn geniale ingevingen ook leren begrijpen. Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero is een dom afrikaans dravertje waar we niets aan hebben. Zal zo nu en dan best eens aardig mee kunnen maar zal het niveau nooit gaan ontstijgen. Die zien we over een aantal jaar terug in de Griekse Competitie.
onzinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de hele selectie niet op dit moment.
Serero is technisch heel goed, kan snel wegdraaien, kan een goede steekpass geven en kan goed mee in het combinatievoetbal. Kan het spel snel houden, helaas speelt hij nu meestal samen met die houthakkers de Jong en Poulsen. Die kunnen niet met hem mee. Als hij de kans krijgt kan hij een prima speler worden voor Ajax. Alleen zijn blessuregevoeligheid is wel een probleem ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je met het Ajax niveau het niveau van Ajax 1995 bedoelde hè. Daar moeten we toch weer naar strevenquote:
houthakker de jong????quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is technisch heel goed, kan snel wegdraaien, kan een goede steekpass geven en kan goed mee in het combinatievoetbal. Kan het spel snel houden, helaas speelt hij nu meestal samen met die houthakkers de Jong en Poulsen. Die kunnen niet met hem mee. Als hij de kans krijgt kan hij een prima speler worden voor Ajax. Alleen zijn blessuregevoeligheid is wel een probleem ja.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is technisch heel goed, kan snel wegdraaien, kan een goede steekpass geven en kan goed mee in het combinatievoetbal. Kan het spel snel houden, helaas speelt hij nu meestal samen met die houthakkers de Jong en Poulsen. Die kunnen niet met hem mee. Als hij de kans krijgt kan hij een prima speler worden voor Ajax. Alleen zijn blessuregevoeligheid is wel een probleem ja.
Mijn godquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem is inderdaad zeker geen houthakker. De chemie met Eriksen was heel goed. Of het nou aan de blessure heeft gelegen, of dat Eriksen weg is, hij speelt in ieder geval wel een stuk minder. En heeft ook zelden meer een mooie combinatie of steekpass. Nu komt hij wel wat meer als houthakker over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
houthakker de jong????
serieus man, doe je ogen eens open tijdens de wedstrijd
Hij bakt er geen kut van op het middenveld. Misschien moeten jullie je ogen eens openen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
houthakker de jong????
serieus man, doe je ogen eens open tijdens de wedstrijd
Zo hehe, iemand die door heeft dat Serero 10 keer technisch begaafder is dan de rest van het team. Die Lobotka versnelt het spel ook wel dus die zou ik wel graag een keer op de #6 positie willen zien. Moet je alleen nog een loper naast Serero neerzetten, want Frank wil niet met twee "bazige" (Eriksen/Serero) aanvallende middenvelders spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inderdaad,in balbezit is hij wel ok, maar bij verlies vaak te laat en kan het het dan ook niet meer herstellen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
als serero druk zet op een speler en die laat een windje valt hij om
Een meevoetballer is het gewoon. Als hij de bepalende man moet zijn zie je hoe slecht het gaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Siem is inderdaad zeker geen houthakker. De chemie met Eriksen was heel goed. Of het nou aan de blessure heeft gelegen, of dat Eriksen weg is, hij speelt in ieder geval wel een stuk minder. En heeft ook zelden meer een mooie combinatie of steekpassje. Nu komt hij wel wat meer als houthakker over.
ja wij hebben het allemaal mis, jij zal het wel wetenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bakt er geen kut van op het middenveld. Misschien moeten jullie je ogen eens openen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bakt er geen kut van op het middenveld. Misschien moeten jullie je ogen eens openen.
Waarom die loper er perse naast moet snap ik dan weer niet, maar dat Frank dat wil weet ik wel. Maar Duarte kan die rol wel invullen. Kan de Jong wel in de spits, want daar vind ik hem wel goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo hehe, iemand die door heeft dat Serero 10 keer technisch begaafder is dan de rest van het team. Die Lobotka versnelt het spel ook wel dus die zou ik wel graag een keer op de #6 positie willen zien. Moet je alleen nog een loper naast Serero neerzetten, want Frank wil niet met twee "bazige" (Eriksen/Serero) aanvallende middenvelders spelen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wij hebben het allemaal mis, jij zal het wel weten
Ik ben echt benieuwd naar wat jullie echt een goede wedstrijd van de Jong vonden op het middenveld. Wat hij daar echt goed doet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]je houdt wel goed vol dat moet ik je nageven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan en Serero de mannen van techniek
Kun jij niet een keer oprotten met je onzin?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom die loper er perse naast moet snap ik dan weer niet, maar dat Frank dat wil weet ik wel. Maar Duarte kan die rol wel invullen. Kan de Jong wel in de spits, want daar vind ik hem wel goed.
ik ga niet onthouden welke speler wanneer een goede wedstrijd speelde, je onthoud makkelijker wanneer iemand er geen kut van bakte, en het mooie aan de jong is dat hij constant is, nooit een 5je en in belangrijke wedstrijden is hij belangrijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt benieuwd naar wat jullie echt een goede wedstrijd van de Jong vonden op het middenveld. Wat hij daar echt goed doet.
Het is geen onzinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun jij niet een keer oprotten met je onzin?
Als jij het niet met iemand eens bent hoeft hij toch niet direct op te rotten? Toch goed om de discussie aan te gaan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun jij niet een keer oprotten met je onzin?
Dat hij altijd constant is vind ik wel altijd een mooie. Lees ik hier dat hij goed speelde, maar is die jongen totaal onzichtbaar geweest bij mij in het team. Doet een Fischer dat, wordt hij afgebrand hier. Maar de Jong mag gewoon anoniem meehobbelen in de wedstrijd. Echt gebruik die jongen op zijn sterke punten in de spits, op het middenveld mist hij gewoon handelingssnelheid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga niet onthouden welke speler wanneer een goede wedstrijd speelde, je onthoud makkelijker wanneer iemand er geen kut van bakte, en het mooie aan de jong is dat hij constant is, nooit een 5je en in belangrijke wedstrijden is hij belangrijk
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij altijd constant is vind ik wel altijd een mooie. Lees ik hier dat hij goed speelde, maar is die jongen totaal onzichtbaar geweest bij mij in het team. Doet een Fischer dat, wordt hij afgebrand hier. Maar de Jong mag gewoon anoniem meehobbelen in de wedstrijd. Echt gebruik die jongen op zijn sterke punten in de spits, op het middenveld mist hij gewoon handelingssnelheid.
Je moet hier de Jong perse een goede middenvelder vinden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als jij het niet met iemand eens bent hoeft hij toch niet direct op te rotten? Toch goed om de discussie aan te gaan?
Ik heb het al vaker tegen je gezegd dat je gewoon niet goed kijkt, zelfde met Serero, aan de bal kan hij echt wel wat maar het is ook wel belangrijk wat hij zonder doet en zeker bij balverlies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen onzin.
Dus als je alleen maar hier komt om dit soort dingen te zeggen kan je beter zelf oprotten.
Na 56163x is het wel een keer genoeg hoor. Komt alleen maar onzin uit die man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als jij het niet met iemand eens bent hoeft hij toch niet direct op te rotten? Toch goed om de discussie aan te gaan?
jij hebt gewoon een blinde haat naar hem, net zoals heatwave naar eriksen had en die nu ook voor lul staat, dan zie je ook niks goeds maar ben je ook niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij altijd constant is vind ik wel altijd een mooie. Lees ik hier dat hij goed speelde, maar is die jongen totaal onzichtbaar geweest bij mij in het team. Doet een Fischer dat, wordt hij afgebrand hier. Maar de Jong mag gewoon anoniem meehobbelen in de wedstrijd. Echt gebruik die jongen op zijn sterke punten in de spits, op het middenveld mist hij gewoon handelingssnelheid.
Het punt is dat als hij echt beslissend is op het middenveld iedere boerenlul het kan zien. Maar hoe vaak geeft hij nu een steekpass of maakt hij veel goals door het strafschopgebied in te gaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker tegen je gezegd dat je gewoon niet goed kijkt, zelfde met Serero, aan de bal kan hij echt wel wat maar het is ook wel belangrijk wat hij zonder doet en zeker bij balverlies.
Je moet Eriksen en de Jong niet eens vergelijken. De ene is een toekomstige wereldtopper, en voor de andere is nog geen eens interesse ook al is hij de aanvoerder van Ajax.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een blinde haat naar hem, net zoals heatwave naar eriksen had en die nu ook voor lul staat, dan zie je ook niks goeds maar ben je ook niet meer serieus te nemen
geeft weleens een steekpass, maar die zie je pas echt wanneer hij afgemaakt wordtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is dat als hij echt beslissend is op het middenveld iedere boerenlul het kan zien. Maar hoe vaak geeft hij nu een steekpass of maakt hij veel goals door het strafschopgebied in te gaan.
Bekijk de samenvatting van de wedstrijd tegen GAE maar eens:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt benieuwd naar wat jullie echt een goede wedstrijd van de Jong vonden op het middenveld. Wat hij daar echt goed doet.
Ja dat is meestal zo, maar bij een Eriksen zag je dat veel meer. Nu weet ik ook wel dat beide een andere rol hadden, maar de Jong doet zelden beslissende dingen op het middenveld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
geeft weleens een steekpass, maar die zie je pas echt wanneer hij afgemaakt wordt
dat de Jong geen toekomstige wereldtopper is - no shitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet Eriksen en de Jong niet eens vergelijken. De ene is een toekomstige wereldtopper, en voor de andere is nog geen eens interesse ook al is hij de aanvoerder van Ajax.
zijn beide totaal andere spelersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo, maar bij een Eriksen zag je dat veel meer. Nu weet ik ook wel dat beide een andere rol hadden, maar de Jong doet zelden beslissende dingen op het middenveld.
Dat zijn zeker goede passes, kan ik niet ontkennen. Maar die bal die hij geeft op 5:22 was ook een beetje op de spitspositie. En ik weet zeker dat als hij daar staat het aanvallend veel beter loopt. Daarbij kan hij ook gewoon aardig afmaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bekijk de samenvatting van de wedstrijd tegen GAE maar eens:
Kijk op: 0:43, 4:45, 5:22. Dat soort goede passes zie je bij hem vaak, vind ik. Daarnaast heeft hij als middenvelder een hoog rendement.
Ja voor Eriksen is inderdaad enorm veel interesse geweest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet Eriksen en de Jong niet eens vergelijken. De ene is een toekomstige wereldtopper, en voor de andere is nog geen eens interesse ook al is hij de aanvoerder van Ajax.
het hele idee van hem op het middenveld is dat hij soms inschuiftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn zeker goede passes, kan ik niet ontkennen. Maar die bal die hij geeft op 5:22 was ook een beetje op de spitspositie. En ik weet zeker dat als hij daar staat het aanvallend veel beter loopt. Daarbij kan hij ook gewoon aardig afmaken.
Ja maar dat ligt gewoon aan de selectie op dit moment. In een ideale situatie had je op het middenveld nu gewoon een van Ginkel of Djuricic ofzo erbij gehad. Je hoeft geen genoegen te nemen met deze middelmaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat de Jong geen toekomstige wereldtopper is - no shit
maar hij is echt wel beter dan schone en serero
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo, maar bij een Eriksen zag je dat veel meer. Nu weet ik ook wel dat beide een andere rol hadden, maar de Jong doet zelden beslissende dingen op het middenveld.
Ja. Als jeugdspeler kon hij overal heen en hij heeft al aanbiedingen bij Man City afgeslagen enzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja voor Eriksen is inderdaad enorm veel interesse geweest.
Het punt is dat hij vaak al te diep staat. Waardoor hij niet meer aanspeelbaar is op het middenveld en er een gat ontstaat. Hierdoor mag de andere halfspeler zich helemaal kapot rennen om de gaten dicht te lopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
het hele idee van hem op het middenveld is dat hij soms inschuift
ja en tadic voor linksbuiten zekerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat ligt gewoon aan de selectie op dit moment. In een ideale situatie had je op het middenveld nu gewoon een van Ginkel of Djuricic ofzo erbij gehad. Je hoeft geen genoegen te nemen met deze middelmaat.
valt mij niet op, zal eens kijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is dat hij vaak al te diep staat. Waardoor hij niet meer aanspeelbaar is op het middenveld en er een gat ontstaat. Hierdoor mag de andere halfspeler zich helemaal kapot rennen om de gaten dicht te lopen.
Niet perse slecht, gewoon heel matig allemaal. Maar aangezien de meeste in de selectie dat zijn staat hij er wel in. Alleen ik verwacht gewoon een hoger niveau bij Ajax. En ik denk dat de Jong sterker is in de spits dan op het middenveld. In de spits was hij ook veel bepalender en heeft hij meer goede wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]! Daarnaast een beetje vreemd om als argument te gebruiken: 'Een andere speler is beter, dus De Jong is slecht.'
Nee want Tadic is veel te duur. Maar Ajax wou voor van Ginkel en Djuricic wel betalen, maar die kwamen om verschillende redenen niet.quote:
de Jong is misschien wel sterker in de spits, maar we hebben te weinig alternatieven op het middenveld dus ben ik er blij mee dat hij er tenminste nog staatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet perse slecht, gewoon heel matig allemaal. Maar aangezien de meeste in de selectie dat zijn staat hij er wel in. Alleen ik verwacht gewoon een hoger niveau bij Ajax. En ik denk dat de Jong sterker is in de spits dan op het middenveld. In de spits was hij ook veel bepalender en heeft hij meer goede wedstrijden gespeeld.
het was sowieso de één of de ander geweest, niet beidequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want Tadic is veel te duur. Maar Ajax wou voor van Ginkel en Djuricic wel betalen, maar die kwamen om verschillende redenen niet.
In de spits is het ook niet geweldig allemaal. Dan kan je beter nog met Siem en Serero spelen dan met Kolbeinn en Siem.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
de Jong is misschien wel sterker in de spits, maar we hebben te weinig alternatieven op het middenveld dus ben ik er blij mee dat hij er tenminste nog staat
Goed om te zien dat je steeds genuanceerder wordt over Siemquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet perse slecht, gewoon heel matig allemaal. Maar aangezien de meeste in de selectie dat zijn staat hij er wel in. Alleen ik verwacht gewoon een hoger niveau bij Ajax. En ik denk dat de Jong sterker is in de spits dan op het middenveld. In de spits was hij ook veel bepalender en heeft hij meer goede wedstrijden gespeeld.
Duarte is een prima speler ja, maar hij kan ook op VM. En wat van Ginkel en Djuricic betreft kon het ook beide natuurlijk. Djuricic kon ook op de flanken spelen en van Ginkel ook op VM misschien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
het was sowieso de één of de ander geweest, niet beide
en ik moet zeggen dat ik tot nu toe blij met duarte ben
lekker met serero die 0 fysieke kracht heeft tegen het vechtende utrechtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de spits is het ook niet geweldig allemaal. Dan kan je beter nog met Siem en Serero spelen dan met Kolbeinn en Siem.
Zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Als jeugdspeler kon hij overal heen en hij heeft al aanbiedingen bij Man City afgeslagen enzo.
maar er was er maar 1 van gekocht het beleid kennendequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duarte is een prima speler ja, maar hij kan ook op VM. En wat van Ginkel en Djuricic betreft kon het ook beide natuurlijk. Djuricic kon ook op de flanken spelen en van Ginkel ook op VM misschien.
Dat is natuurlijk allemaal wat overdreven gezegd, neemt niet weg dat ik niet blij met de Jong op het middenveld. Maar als het alternatief Klaassen of Schöne is kies ik ook wel voor de Jong.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je steeds genuanceerder wordt over Siem. Dit is al heel wat anders dan: 'Houthakker Siem' en 'Hij bakt er geen kut van op het middenveld'.
Je moet sowieso niet meegaan in het vechtvoetbal tegen Utrecht, dat verlies je toch wel. Wij zijn toch Ajax, je moet die houthakkers gewoon wegtikken. En dan heb je een prima speler aan Serero. Gewoon uit de duels blijven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
lekker met serero die 0 fysieke kracht tegen het vechtende utrecht
jij snapt het
dat lukte afgelopen jaren met eriksen ook niet, maar serero gaat het wel even oplossenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet meegaan in het vechtvoetbal tegen Utrecht, dat verlies je toch wel. Wij zijn toch Ajax, je moet die houthakkers gewoon wegtikken. En dan heb je een prima speler aan Serero. Gewoon uit de duels blijven.
quote:
Dat zullen we nooit helemaal te weten komen. Al hoop ik wel dat ze volgend jaar investeren, ook omdat er dan waarschijnlijk heel veel spelers weggaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar er was er maar 1 van gekocht het beleid kennende
en terecht
volgend jaar stroomt er als het goed is meer doorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dat zullen we nooit helemaal te weten komen. Al hoop ik wel dat ze volgend jaar investeren, ook omdat er dan waarschijnlijk heel veel spelers weggaan.
dat ga ik ook doen wanneer verhoeven nog gaat keepen bij real madridquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
Ach, ieder mag natuurlijk zijn mening hebben. Je hoeft Serero niet goed te vinden. Ga wel lachen als hij over een paar jaar bij Barca, Real of Bayern in de basis speelt
Je moet ook spelers ernaast opstellen die er in mee kunnen. Sowieso gaat het niet lukken als je Poulsen op VM opstelt, die is veel te traag daarvoor. Maar met 3 goede voetballers op het middenveld tik je dat hele Utrecht weg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat lukte afgelopen jaren met eriksen ook niet, maar serero gaat het wel even oplossen
ok
Kom op, zeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
Ach, ieder mag natuurlijk zijn mening hebben. Je hoeft Serero niet goed te vinden. Ga wel lachen als hij over een paar jaar bij Barca, Real of Bayern in de basis speelt
jij onderschat het fysiek in voetbal een beetje heb ik het ideequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook spelers ernaast opstellen die er in mee kunnen. Sowieso gaat het niet lukken als je Poulsen op VM opstelt, die is veel te traag daarvoor. Maar met 3 goede voetballers op het middenveld tik je dat hele Utrecht weg.
Als er allemaal oudere spelers weggaan komt er echt niet alleen maar jeugd bij. Dan komen er zeker aankopen bij. Al hoop ik dan echte versterkingen en niet die nutteloze breedteaankopen die je geen steek verder helpen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgend jaar stroomt er als het goed is meer door
Haha, dat zou wel een stunt zijn he. Geniaal! Maar dat is wel heel wat anders, Verhoeven is al 32 en Serero een jaar of 20?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen wanneer verhoeven nog gaat keepen bij real madrid
Dat is wel wat overdreven. Neemt niet weg dat Serero een prima speler kan worden voor Ajax.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
zoals serero inderdaad, die mogen wegblijvenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er allemaal oudere spelers weggaan komt er echt niet alleen maar jeugd bij. Dan komen er zeker aankopen bij. Al hoop ik dan echte versterkingen en niet die nutteloze breedteaankopen die je geen steek verder helpen.
Fysiek is ook zeker nodig, maar techniek ook. En aangezien spelers die dat beide hebben vaak al bij topclubs spelen moet je een keuze maken. Dan kan je je beter onderscheiden d.m.v. technisch goed spel dan om ook te proberen het op fysiek te winnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij onderschat het fysiek in voetbal een beetje heb ik het idee
vandaar je gefap op serero en gehaat op de jong ook
Nee. Spelers als van der Hoorn en Sana mogen wegblijven. Heb je geen kut aan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
zoals serero inderdaad, die mogen wegblijven
Serero heeft ook niet het talent van Eriksen. Maar in deze selectie hebben alleen Fischer en Andersen misschien dat talent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:14 schreef Tyron het volgende:
Eriksen was een slimme speler die meestal uit de duels wegbleef, maar Serero heeft zo vaak knullig en dom balverlies
nee dan kies je voor beidequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fysiek is ook zeker nodig, maar techniek ook. En aangezien spelers die dat beide hebben vaak al bij topclubs spelen moet je een keuze maken. Dan kan je je beter onderscheiden d.m.v. technisch goed spel dan om ook te proberen het op fysiek te winnen.
Op de VM Bazoer over een paar jaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee dan kies je voor beide
een goed middenveld bestaat uit techniek en deels fysieke kracht
In de Eriksen-discussies was je een stuk minder snel klaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef Tyron het volgende:
maar ik ben wel klaar met deze discussie eigenlijk
Hahahahahaaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
voor eriksen ging ik inderdaad wat verderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In de Eriksen-discussies was je een stuk minder snel klaar.
Hij heeft zeker de potentie om dat te halen als voetballer. Het zal er vanaf hangen of hij mentaal sterk genoeg is.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft zeker de potentie om dat te halen als voetballer.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft zeker de potentie om dat te halen als voetballer. Het zal er vanaf hangen of hij mentaal sterk genoeg is.
Als hij het mentaal elke wedstrijd op kan brengen gaat hij het halen. Daar zal het echt vanaf gaan hangen.quote:
Ik zet jou op mijn 'Niet meer serieus te nemen'-lijst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft zeker de potentie om dat te halen als voetballer. Het zal er vanaf hangen of hij mentaal sterk genoeg is.
lachen is goed voor je.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahaha.
Sorry hoor maar hier moet ik toch wel gigantisch hard om lachen
Tyron komt meestal rap klaar als het over Eriksen gaatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In de Eriksen-discussies was je een stuk minder snel klaar.
Die twee dingen zijn niet goed genoeg om zijn minpunten te compenseren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
lachen is goed voor je.
Serero is gewoon een baas. Technisch de beste in de selectie en ook qua combinerend vermogen veruit de beste. De twee dingen die je minstens wil bij een Ajax speler. Dus...
Dvennetje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Tyron komt meestal rap klaar als het over Eriksen gaat
Bron?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero zien we over een paar jaar terug in de kelder van Turkije of Griekenland
Niet serieus nemen die gast, zei hetzelfde over Eriksen.quote:
Dat is goed. Maar als blijkt dat ik over een paar jaar gelijk heb, zet je me dan op de ''alles van aannemen'' lijst?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zet jou op mijn 'Niet meer serieus te nemen'-lijst.
Wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet serieus nemen die gast, zei hetzelfde over Eriksen.
Hallonquote:
Haha echt waar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet serieus nemen die gast, zei hetzelfde over Eriksen.
Ja man, herinner je je dat niet dat hij altijd zat te klagen over Eriksen, dat hij er niets in ziet, dat hij een matige voetballer is die het nooit gaat redden, etc. etc. etc.quote:
LitmanenAFCA heeft iets tegen technische voetballers.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja man, herinner je je dat niet dat hij altijd zat te klagen over Eriksen, dat hij er niets in ziet, dat hij een matige voetballer is die het nooit gaat redden, etc. etc. etc.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA heeft iets tegen technische voetballers.
Ik heb wel kritiek gehad op Eriksen en ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat hij de wereldtop gaat halen maar ik heb nooit gezegd dat Eriksen er niets van kon.quote:
En voorlopig speelt ie bij een middelmatig clubje in engeland dat nooit mee zal doen om de prijzen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja man, herinner je je dat niet dat hij altijd zat te klagen over Eriksen, dat hij er niets in ziet, dat hij een matige voetballer is die het nooit gaat redden, etc. etc. etc.
Tottenham heeft wel echt een goed team dit jaar hoor. Zeker niet minder dan Man United iig..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voorlopig speelt ie bij een middelmatig clubje in engeland dat nooit mee zal doen om de prijzen.
Waar was Real/Barca/United?
Eriksen is van uitzonderlijke klasse.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb wel kritiek gehad op Eriksen en ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat hij de wereldtop gaat halen maar ik heb nooit gezegd dat Eriksen er niets van kon.
Tottenham heeft een prima elftal nu staan. En van daaruit kan hij altijd nog naar Real, zie Modric en Bale.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En voorlopig speelt ie bij een middelmatig clubje in engeland dat nooit mee zal doen om de prijzen.
Nee, Götze,Thiago en Isco zijn van uitzonderlijke klasse Eriksen zit hier toch wel een niveautje onderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is van uitzonderlijke klasse.
Ik volg hem nog met alle plezier op de voet. Tottenham heeft dit jaar echt een sterk team. Kans is zeker aanwezig dat ze meestrijden om het kampioenschap. En CL moet sowieso lukken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, ventje is weg, zal me verder worst wezen wat er van hem terecht komt.
Ik zie Eriksen over een paar jaar wel bij een club spelen die meedoet om de CL-winst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, Götze,Thiago en Isco zijn van uitzonderlijke klasse Eriksen zit hier toch wel een niveautje onder
Zou kunnen maar dan zal hij toch nog wel flinke stappen moeten maken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Eriksen over een paar jaar wel bij een club spelen die meedoet om de CL-winst.
Nou als Eriksen het geweldig doet is dat ook weer goed voor de naam van Ajax. Misschien willen buitenlandse clubs dan ook weer meer betalen voor onze huidige talenten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, ventje is weg, zal me verder worst wezen wat er van hem terecht komt.
Daar heeft hij nog alle tijd voor. Hij is pas 21 volgens mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan zal hij toch nog wel flinke stappen moeten maken.
Mijn god, jij ook weer. Nog erger dan LitmanenAFCA. Eriksen is nu als 21-jarige al één van de grote mannen bij Tottenham, huidige nummer drie in Engeland met al tweemaal zoveel punten als het door jou geroemde United. Wordt in de media, door analisten, medespelers en tegenstanders nu al als zeer belangrijk bestempeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gotze Thiago en Isco zijn echt niet veel beter. Zit close op elkaar. Half niveautje beter op het moment misschien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan zal hij toch nog wel flinke stappen moeten maken.
Ging jij maar eens heel ver wegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn god, jij ook weer. Nog erger dan LitmanenAFCA. Eriksen is nu als 21-jarige al één van de grote mannen bij Tottenham, huidige nummer drie in Engeland met al tweemaal zoveel punten als het door jou geroemde United. Wordt in de media, door analisten, medespelers en tegenstanders nu al als zeer belangrijk bestempeld.
Middelmatig clubjewat voor dorpsmongool ben jij nu?!?
Toch gek dat er zoveel mensen bij jullie lijken te zijn die de 21-jarige vd Hoorn al hebben afgeschreven dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heeft hij nog alle tijd voor. Hij is pas 21 volgens mij.
Nee die zijn echt een klasse beter zelfde voor Coutinho, Oscar en De Bruynequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gotze Thiago en Isco zijn echt niet veel beter. Zit close op elkaar. Half niveautje beter op het moment misschien.
Ik kan me herinneren dat jij Coutinho maar een dom dravertje vond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die zijn echt een klasse beter zelfde voor Coutinho, Oscar en De Bruyne
Jij bent echt een paar keer te hard met je gezicht tegen een muur aangelopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oscarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach, hij zegt alles zolang het op dat moment maar in zijn eigen voordeel uitkomtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij Coutinho maar een dom dravertje vond.
Dan kan hij dus nog steeds beter zijn dan Eriksen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij Coutinho maar een dom dravertje vond.
Die nono met Eriksen willen vergelijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch gek dat er zoveel mensen bij jullie lijken te zijn die de 21-jarige vd Hoorn al hebben afgeschreven dan.
Vind dat sowieso te snel gebeuren in NL, ook bij onze club worden jonge jongens regelmatig met de grond gelijk gemaakt terwijl ze nog genoeg tijd hebben om beter te worden, toch jammer.
Omdat je talent al op jonge leeftijd kan zien. En dat zie je al bij Eriksen die het al geweldig doet en alleen maar beter kan worden. Bij van der Hoorn zie je het talent gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch gek dat er zoveel mensen bij jullie lijken te zijn die de 21-jarige vd Hoorn al hebben afgeschreven dan.
Vind dat sowieso te snel gebeuren in NL, ook bij onze club worden jonge jongens regelmatig met de grond gelijk gemaakt terwijl ze nog genoeg tijd hebben om beter te worden, toch jammer.
Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, hij zegt alles zolang het op dat moment maar in zijn eigen voordeel uitkomt
Jij vind Eriksen dus nog minder dan een dom dravertje? Echt jij hebt totaal geen oog voor talent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kan hij dus nog steeds beter zijn dan Eriksen.
Je snapt 't punt niet geloof ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Die nono met Eriksen willen vergelijken
Vandaar dat De Boer m zo graag wilde en Van Gaal m al eens in de voorselectie opnam voor het grote Oranje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je talent al op jonge leeftijd kan zien. En dat zie je al bij Eriksen die het al geweldig doet en alleen maar beter kan worden. Bij van der Hoorn zie je het talent gewoon niet.
Moet je beter kijken en heb je de CC een beetje gevolgd?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
wanneer ik chelsea kijk vind ik hem niet veel
CC? carling cup?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je beter kijken en heb je de CC een beetje gevolgd?
De Boer heeft wel meer miskopen gedaan hoor. En van Gaal roept ook nog steeds Kuyt op. Die mensen zijn echt niet heilig hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaar dat De Boer m zo graag wilde en Van Gaal m al eens in de voorselectie opnam voor het grote Oranje.
Spelers zijn net mensen, die hebben weleens aanpassingsproblemen, gun ze die tijd dan ook, zou ik iig zeggen.
Die mensen hebben meer verstand van voetbal dan jij en ik samen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer heeft wel meer miskopen gedaan hoor. En van Gaal roept ook nog steeds Kuyt op. Die mensen zijn echt niet heilig hoor.
En van der Hoorn is gewoon niet gemaakt voor het spel van Ajax.
Dat deed Oleguer ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Eriksen over een paar jaar wel bij een club spelen die meedoet om de CL-winst.
De Boer ziet ook niet alles en Van Gaal is een waardeloos argumentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je snapt 't punt niet geloof ik.
[..]
Vandaar dat De Boer m zo graag wilde en Van Gaal m al eens in de voorselectie opnam voor het grote Oranje.
Spelers zijn net mensen, die hebben weleens aanpassingsproblemen, gun ze die tijd dan ook, zou ik iig zeggen.
Je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gotze Thiago en Isco zijn echt niet veel beter. Zit close op elkaar. Half niveautje beter op het moment misschien.
Maar ze hebben het ook wel eens verkeerd gezien in spelers, dus daarom hoef ik het niet eens te zijn met al hun beslissingen. Dat ze beter zijn in een team neerzetten en tactisch enzo kan ik niet ontkennen. Dat hoef je mij niet eens te laten proberen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die mensen hebben meer verstand van voetbal dan jij en ik samen.
Hij is pas 21 man, kan nog genoeg bijleren.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oleguer ook in de finale tegen Arsenal zelfs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen zal dan denk ik wel een bepalende rol spelen.
gotze loopt lekker te banken bij bayernquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Isco en Götze zijn echt 10 klasse beter dan Eriksen.
Nee joh. Eriksen gaat echt een wereldtopper worden, durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Isco en Götze zijn echt 10 klasse beter dan Eriksen.
Komt ook terug van een blessure heh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
gotze loopt lekker te banken bij bayern
Gotze ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
isco is op dit moment nog wel beter natuurlijk
En je weet ook waaromquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
gotze loopt lekker te banken bij bayern
Heeft wel wereldgoals gemaakt bij Ajax hoor. Hij was de basis van ons succes met de 3e ster.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oleguer ook in de finale tegen Arsenal zelfs.
ok dat wist ik niet, maar ik vind gotze niet super goed, komt misschien omdat de wedstrijden die ik van dortmund zag hem niet bepaald vond uitblinkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook terug van een blessure heh.
Nogmaals dan moet je eens beter kijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet, maar ik vind gotze niet super goed, komt misschien omdat de wedstrijden die ik van dortmund zag hem niet bepaald vond uitblinken
messi ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef Smoofie het volgende:
Echt, dat gefap op Eriksen hier. Isco zit echt op een totaal ander niveau dan Eriksen.
Götze is ook nog veel beter dan Eriksen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet, maar ik vind gotze niet super goed, komt misschien omdat de wedstrijden die ik van dortmund zag hem niet bepaald vond uitblinken
Dat is ook een geweldenaar natuurlijk. Maar Eriksen kan zeker ook dat niveau halen. Isco had natuurlijk op jonge leeftijd al meer weerstand.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef Tyron het volgende:
isco is op dit moment nog wel beter natuurlijk
Wat jij wil ouwe!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
De Boer ziet ook niet alles en Van Gaal is een waardeloos argument
Natuurlijk, maar iemand zo snel al afschrijven is in mijn ogen gewoon niet al te slim.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze hebben het ook wel eens verkeerd gezien in spelers, dus daarom hoef ik het niet eens te zijn met al hun beslissingen. Dat ze beter zijn in een team neerzetten en tactisch enzo kan ik niet ontkennen. Dat hoef je mij niet eens te laten proberen.
Vorig jaar in de Arena speelde hij wel goed tegen Ajax.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat vind ik wel meevallenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Götze is ook nog veel beter dan Eriksen.
en in dortmund was hij onzichtbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Arena speelde hij wel goed tegen Ajax.
ik pak mn wedstrijdjes weleens mee hoor, maar het zegt veel over eriksen dat hij nu al door sommige spurs fans bestempeld wordt als een onmisbare speler terwijl hij daar pas net is, heb je toch wat kwaliteit van nodigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien moet je meer voetbal kijken.
dat vond jij ja, maar hij is altijd enorm belangrijk geweestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen was vaak genoeg in de Eredivisie onzichtbaar
Ik hoop van harte dat Mike de nieuwe Jaap Stam blijkt te zijn, ik vind hem nu alleen totaal niet bij Ajax passen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar iemand zo snel al afschrijven is in mijn ogen gewoon niet al te slim.
Bedenk ook eens hoe die jongen is binnen gekomen, net zijn eerste volledige Eredivisie seizoen achter de rug incl. playoffs voor EL, toen direct naar het jeugd-EK waar ie een kostbare fout maakt, met amper zelfvertrouwen bij jullie aankomen om dan te merken dat ie moeite heeft om direct aan te haken bij het niveau.
Ik ben ervan overtuigd dat het nog wel goed gaat komen met Mike.
Hij is vaak belangrijk geweest ja dat zal ik ook niet ontkennen maar hij had ook meer dan genoeg wedstrijden waarin je hem niet zag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat vond jij ja, maar hij is altijd enorm belangrijk geweest
De Jong is dat ook vaak genoeg, en daar kom je op klaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen was vaak genoeg in de Eredivisie onzichtbaar
Anita en Verthongen waren veel belangrijker dat jaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft wel wereldgoals gemaakt bij Ajax hoor. Hij was de basis van ons succes met de 3e ster.
ook al zag je hem niet was hij belangrijk, als ik dat nu nog moet gaan uitleggen snap jij helemaal niks van het spelletjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is vaak belangrijk geweest ja dat zal ik ook niet ontkennen maar hij had ook meer dan genoeg wedstrijden waarin je hem niet zag.
Net zoals iedere speler dit wel eens heeft
Ja, op het niveau wat isco nu heeft misschien wel, maar isco blijft ook niet stilstaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik pak mn wedstrijdjes weleens mee hoor, maar het zegt veel over eriksen dat hij nu al door sommige spurs fans bestempeld wordt als een onmisbare speler terwijl hij daar pas net is, heb je toch wat kwaliteit van nodig
hij is op dit moment nog niet zo goed als een isco, maar kan dat echt wel worden
Ga er lekker serieus op inquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Anita en Verthongen waren veel belangrijker dat jaar.
Ook vaak genoeg enorm onzichtbaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat vond jij ja, maar hij is altijd enorm belangrijk geweest
Jij snapt mijn post niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ook al zag je hem niet was hij belangrijk, als ik dat nu nog moet gaan uitleggen snap jij helemaal niks van het spelletje
dat zullen we wel zien, het is sowieso lastig te voorspellen hoe groot een groei van een persoon gaat zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, op het niveau wat isco nu heeft misschien wel, maar isco blijft ook niet stilstaan.
Jaap Stam speelde op zijn 21e nog bij Cambuur in de Jupiler League.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Mike de nieuwe Jaap Stam blijkt te zijn, ik vind hem nu alleen totaal niet bij Ajax passen.
je zegt dat je hem niet zag?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt mijn post niet helemaal geloof ik.
Alleen de laatste, hou toch op man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:57 schreef Tyron het volgende:
Eriksen was bij de afgelopen drie kampioenschappen verreweg de belangrijkste speler
Iedereen die dat ontkent heeft er geen kijk op.
Nou nouquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:57 schreef Tyron het volgende:
Eriksen was bij de afgelopen drie kampioenschappen verreweg de belangrijkste speler
Iedereen die dat ontkent heeft er geen kijk op.
Ga toch weg man, dat seizoen daarvoor had hij ook enorm veel assists en aardig wat goals.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen de laatste, hou toch op man.
Maar ik beoordeel van der Hoorn op dit moment, en hij heeft mij nog niet laten zien een toevoeging te zijn voor dit Ajax. Maar hij mag ons gaan overtuigen dat hij wel een versterking is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jaap Stam speelde op zijn 21e nog bij Cambuur in de Jupiler League.
Dat is aardig van je.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij mag ons gaan overtuigen dat hij wel een versterking is.
Ja, op zijn 21e dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik beoordeel van der Hoorn op dit moment, en hij heeft mij nog niet laten zien een toevoeging te zijn voor dit Ajax. Maar hij mag ons gaan overtuigen dat hij wel een versterking is.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga toch weg man, dat seizoen daarvoor had hij ook enorm veel assists en aardig wat goals.
Blijf het maar met me oneens zijn.quote:
Eriksen is er ook nog lang niet bij Spurs. Maar een goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijf het maar met me oneens zijn.
Ik wil niet weten wat jij allemaal riep toen hij naar Tottenham ging, maar ik kan me voorstellen dat je nu aardig voor lul staat.
Weet ik ook wel, maar zijn start is inderdaad veelbelovend.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen is er ook nog lang niet bij Spurs. Maar een goed begin is het halve werk
Nee, niks geroepen daarover, helaas. Blijft gewoon een lulletje in zijn jaren bij Ajax. Afgelopen jaar nog vaak genoeg matig, huidige seizoen was beter.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijf het maar met me oneens zijn.
Ik wil niet weten wat jij allemaal riep toen hij naar Tottenham ging, maar ik kan me voorstellen dat je nu aardig voor lul staat.
Okequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, niks geroepen daarover, helaas. Blijft gewoon een lulletje in zijn jaren bij Ajax. Afgelopen jaar nog vaak genoeg matig, huidige seizoen was beter.
Die vrijheid heeft hij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef PowerLoungen het volgende:
De Boer wil zijn aankoop opstellen zondag
Mss moeten we Mikey ontvoeren en dan manke Moisander een vd Hoorn masker gevenquote:
Ik zie liever Veltman spelen. Maar die zal nog wel geen 100% fit zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mss moeten we Mikey ontvoeren en dan manke Moisander een vd Hoorn masker geven
Kan Denswil niet een potje op de plek van Moisander? Dan gooien we Blind op de plek van Denswil en Boilesen er in.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever Veltman spelen. Maar die zal nog wel geen 100% fit zijn.
Ik zie liever het centrale duo Denswil-Veltman en dan Blind op '6'. Kan Poulsen mooi eruit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan Denswil niet een potje op de plek van Moisander? Dan gooien we Blind op de plek van Denswil en Boilesen er in.
Of van Rhijn naar het centrum en Ligeon op de plek van Ricardoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan Denswil niet een potje op de plek van Moisander? Dan gooien we Blind op de plek van Denswil en Boilesen er in.
Veltman.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever Veltman spelen. Maar die zal nog wel geen 100% fit zijn.
Van Rhijn in het centrum vind ik best riskant, op de back is hij verdedigend nou niet bepaald sterk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of van Rhijn naar het centrum en Ligeon op de plek van Ricardo
Dat kan hij ook wel. Ajax heeft al een aantal keer op die manier gespeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:33 schreef Robar het volgende:
Op de één of andere manier zie ik in Blind wel iemand die in het centrum uit de voeten kan.
Ik bedoel ook in de toekomst als vaste kracht in het centrum.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat kan hij ook wel. Ajax heeft al een aantal keer op die manier gespeeld.
Toch heb ik tot nu toe mijn gelijk gekregenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]Jij kunt toch niet objectief kijken naar Eriksen, heeft helemaal geen zin dit.
hij moet altijd terugkomen en verdedigen. Centraal kan best.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn in het centrum vind ik best riskant, op de back is hij verdedigend nou niet bepaald sterk.
Rhijn Denswil Veltman Boilesenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij moet altijd terugkomen en verdedigen. Centraal kan best.
rhijn denswil blind boilesen
Prima.
Die hetze tegen v/d Hoorn kan ook wel eens ophouden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Frank de Boer: 'Van der Hoorn begint in de basis zondag tegen Utrecht. Hij hoeft zich niet schuldig te voelen over de penalty tegen Milan. Het was namelijk geen penalty.'
Dat was het dus wel, Frank. Vastpakken is niet toegestaan en mag bestraft worden. En van der Hoorn mag zich best schamen. Schaamte en spijt zijn vaak de beste leerschool om fouten te voorkomen.
Veltman is nog niet fit, die heeft net weer 60 minuten bij Jong Ajax gespeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Rhijn Denswil Veltman Boilesen
-------------------Blind----------------
De eerste overtreding werd tegen vd Hoorn gemaakt he. Dus was de penalty onterecht. Hij werd namelijk naar beneden getrokken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Frank de Boer: 'Van der Hoorn begint in de basis zondag tegen Utrecht. Hij hoeft zich niet schuldig te voelen over de penalty tegen Milan. Het was namelijk geen penalty.'
Dat was het dus wel, Frank. Vastpakken is niet toegestaan en mag bestraft worden. En van der Hoorn mag zich best schamen. Schaamte en spijt zijn vaak de beste leerschool om fouten te voorkomen.
Ik heb geen vertrouwen in Blind als keeper.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Rhijn Denswil Veltman Boilesen
-------------------Blind----------------
Nouja, we hebben 2 belangrijke punten in de CL laten liggen. Dus van der Hoorn mag met zijn fout best in het oog gehouden worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Die hetze tegen v/d Hoorn kan ook wel eens ophouden.
hij heeft niets fout gedaan. Dat vastpakken gebeurd altijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja, we hebben 2 belangrijke punten in de CL laten liggen. Dus van der Hoorn mag met zijn fout best in het oog gehouden worden.
Is toch geen hetze, gewoon een andere beoordeling van een incidentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Die hetze tegen v/d Hoorn kan ook wel eens ophouden.
Dat iets altijd gebeurt wil niet zeggen dat het mag. Als ie Balotelli echt niet had aangeraakt was het echt onterecht geweest. Nu is het slechts een zware bestraffing.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij heeft niets fout gedaan. Dat vastpakken gebeurd altijd.
Ik volg Frank de Boer toch eerder dan Neo Mullen van de FOK!squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat iets altijd gebeurt wil niet zeggen dat het mag. Als ie Balotelli echt niet had aangeraakt was het echt onterecht geweest. Nu is het slechts een zware bestraffing.
Goed argument.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik volg Frank de Boer toch eerder dan Neo Mullen van de FOK!s
Mwah, had wat subtieler gekund hoor, hij is er gewoon ingetuind. Maar ook hij moet gewoon verder en dat De Boer hem steunt is niet meer dan logisch, daar valt winst te halen, die wedstrijd is geweest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij heeft niets fout gedaan. Dat vastpakken gebeurd altijd.
Zeker waar maar die gozer is 21 en moet invallen tegen een topspits. Hier leert hij alleen maar van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwah, had wat subtieler gekund hoor, hij is er gewoon ingetuind. Maar ook hij moet gewoon verder en dat De Boer hem steunt is niet meer dan logisch, daar valt winst te halen, die wedstrijd is geweest.
Absoluut niet. Veltman was voor zijn blessure écht goed. Tenminste, dat vind ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Utreecht mist ook veel spelers, die zullen echt niet winnen.
Ik denk dat Mike meer potentie heeft dan Veltman.
Denk ik ook, die komt er wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Utreecht mist ook veel spelers, die zullen echt niet winnen.
Ik denk dat Mike meer potentie heeft dan Veltman.
Vind ik wel een heel snelle conclusie, eerst maar even afwachten, zonder zelfvertrouwen heeft iedere speler het moeilijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mike van der Hoorn is niet geschikt voor het voetbal van Ajax, verder best een talentvolle verdediger.
Nu hij er toch ziet heeft het inderdaad weinig zin om hem af te schrijven, maar ik vind dat hij nog heel veel moet verbeteren en (op dit moment) niet het juiste type verdediger is. Op basis van zijn wedstrijden bij Utrecht vond ik zijn kracht, lange bal en koppen sterke punten. Die kwamen ook wel goed tot uiting bij Utrecht, dat veel dichter tegen de eigen zestien aanspeelde. Nu moet ie bij Ajax met veel meer ruimte in zijn rug spelen en zelf meer voetballen. Zijn positionering is erg matig, vooral omdat ie de neiging heeft om snel naar achteren te lopen. Verder is het voetballend ook nog eens geen wonderkind.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel een heel snelle conclusie, eerst maar even afwachten, zonder zelfvertrouwen heeft iedere speler het moeilijk
Voorlopig heb je ook gelijk, kijken of hij zich verbetertquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nu hij er toch ziet heeft het inderdaad weinig zin om hem af te schrijven, maar ik vind dat hij nog heel veel moet verbeteren en (op dit moment) niet het juiste type verdediger is. Op basis van zijn wedstrijden bij Utrecht vond ik zijn kracht, lange bal en koppen sterke punten. Die kwamen ook wel goed tot uiting bij Utrecht, dat veel dichter tegen de eigen zestien aanspeelde. Nu moet ie bij Ajax met veel meer ruimte in zijn rug spelen en zelf meer voetballen. Zijn positionering is erg matig, vooral omdat ie de neiging heeft om snel naar achteren te lopen. Verder is het voetballend ook nog eens geen wonderkind.
Wat een super interessant filmpje.quote:
Het is een filmpje over Bojan dan moet iedereen zich weer even afberen om zijn uitmuntende techniekquote:
3 secondes dit keer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is een filmpje over Bojan dan moet iedereen zich weer even afberen om zijn uitmuntende techniek
?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 secondes dit keer.
Nieuw record
Wat lief.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar verder lijk me je me wel een aardige knul
Uh, bedankt dan maar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik steek je even een hart onder de riem
Hoorn, Schönequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:44 schreef Class het volgende:
En welke wisselspelers trekken het niveau naar beneden dan?
Dat doet niemand eigenlijk, al zie ik wel verbetering in het geheelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij speelt idd echt fantastisch de laatste weken
Nieuwe Messiquote:
Kost te veel energie. Fysiek en mentaal.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:38 schreef Class het volgende:
Ja en het liefst iets positiefs, bv de stijgende lijn van Duarte of zelfs Siggy.
Of de vraag waarom we tegen echte topclubs (barca/milaan) maar 1 helft goed voetbal kunnen opbrengen.
Liever bashen op Poulsenquote:
Die brengt wel ervaring. En rust. Kijk eens hoe rustig hij blijft als hij voor de 30e keer een bal inlevert. Is knap hoor.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die brengt wel ervaring. En rust. Kijk eens hoe rustig hij blijft als hij voor de 30e keer een bal inlevert. Is knap hoor.
Nou, ik vond Nigel bij Milan 100% beterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat is nou net het punt, het verschil tussen goed en slecht is maar 10%.
Die heeft het ook makkelijkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik vond Nigel bij Milan 100% beter
jammer, die was net een beetje lekker bezig.quote:
Klaassen? Thuli 'wonderboy' Serero, Schone en Lucas Andersen zijn er ook nog.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:34 schreef Pedroso het volgende:
Belangrijkste is dat Duarte volgende week weer beschikbaar is tegen Twente. Met Klaassen ga je het daar niet redden. Tegen Utrecht moet het ook wel met het beschikbare materiaal lukken, ook al is dat de laatste jaren een angstgegner.
Mensen geloven in het gelul van FOX.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen? Thuli 'wonderboy' Serero, Schone en Lucas Andersen zijn er ook nog.
Hopelijk wel ja maar las in het AD dat Klaassen gaat spelen morgen. Lijkt mij ook niet logisch, wat mij betreft speelt Serero daar. Heeft het tot nu toe dit seizoen niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klaassen? Thuli 'wonderboy' Serero, Schone en Lucas Andersen zijn er ook nog.
Aangezien je moet scoren om te winnen kijk ik op die positie liever wie er beter is in balbezit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef Catch22- het volgende:
Andersen is bij balverlies minder dan Klaassen. Vooralsnog.
OKequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef Smoofie het volgende:
SChöne kan met poulsen beter helemaal niet meer meedoen.
Het zou me meer verbazen als Utrecht het moeilijk heeft met Ajax idd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Als we morgen wéér moeite hebben met Utrecht..
...dan word jij boos? Oei, oppassen dus voor Ajax.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Als we morgen wéér moeite hebben met Utrecht..
Ik ren het veld opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...dan word jij boos? Oei, oppassen dus voor Ajax.
Klaassenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef Catch22- het volgende:
Andersen is bij balverlies minder dan Klaassen. Vooralsnog.
Er zit wel meer in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klaassen:leuke speler voor Roda.
Dan mag hij nog in zijn handjes knijpen. Ik denk niet dat er meer inzit als FC Dordrecht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klaassen:leuke speler voor Roda.
Gaat Klaassen spelen dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:35 schreef S0nic het volgende:
Wat een verschrikkelijk middenveld morgen0,0 creativiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |