SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de hele selectie niet op dit moment.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Tyron het volgende:
serero of schone
beide niet het ajax niveau
Ben ik het mee eens alleen Schöne heeft nog net iets meer kwaliteitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef Tyron het volgende:
serero of schone
beide niet het ajax niveau
Hij is aardig in balbezit, verder gewoon niet goed genoeg om gebrek aan fysiek te compenserenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals jij nooit met argumenten komt waarom Serero wel een goede speler is.
Serero is een dom afrikaans dravertje waar we niets aan hebben. Zal zo nu en dan best eens aardig mee kunnen maar zal het niveau nooit gaan ontstijgen. Die zien we over een aantal jaar terug in de Griekse Competitie.
Serero is een man met zeer veel inzicht en ziet vaak snel de oplossing. Heel veel creativiteit, alleen moeten de mede spelers zijn geniale ingevingen ook leren begrijpen. Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero is een dom afrikaans dravertje waar we niets aan hebben. Zal zo nu en dan best eens aardig mee kunnen maar zal het niveau nooit gaan ontstijgen. Die zien we over een aantal jaar terug in de Griekse Competitie.
onzinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de hele selectie niet op dit moment.
Serero is technisch heel goed, kan snel wegdraaien, kan een goede steekpass geven en kan goed mee in het combinatievoetbal. Kan het spel snel houden, helaas speelt hij nu meestal samen met die houthakkers de Jong en Poulsen. Die kunnen niet met hem mee. Als hij de kans krijgt kan hij een prima speler worden voor Ajax. Alleen zijn blessuregevoeligheid is wel een probleem ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je met het Ajax niveau het niveau van Ajax 1995 bedoelde hè. Daar moeten we toch weer naar strevenquote:
houthakker de jong????quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is technisch heel goed, kan snel wegdraaien, kan een goede steekpass geven en kan goed mee in het combinatievoetbal. Kan het spel snel houden, helaas speelt hij nu meestal samen met die houthakkers de Jong en Poulsen. Die kunnen niet met hem mee. Als hij de kans krijgt kan hij een prima speler worden voor Ajax. Alleen zijn blessuregevoeligheid is wel een probleem ja.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is technisch heel goed, kan snel wegdraaien, kan een goede steekpass geven en kan goed mee in het combinatievoetbal. Kan het spel snel houden, helaas speelt hij nu meestal samen met die houthakkers de Jong en Poulsen. Die kunnen niet met hem mee. Als hij de kans krijgt kan hij een prima speler worden voor Ajax. Alleen zijn blessuregevoeligheid is wel een probleem ja.
Mijn godquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem is inderdaad zeker geen houthakker. De chemie met Eriksen was heel goed. Of het nou aan de blessure heeft gelegen, of dat Eriksen weg is, hij speelt in ieder geval wel een stuk minder. En heeft ook zelden meer een mooie combinatie of steekpass. Nu komt hij wel wat meer als houthakker over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
houthakker de jong????
serieus man, doe je ogen eens open tijdens de wedstrijd
Hij bakt er geen kut van op het middenveld. Misschien moeten jullie je ogen eens openen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
houthakker de jong????
serieus man, doe je ogen eens open tijdens de wedstrijd
Zo hehe, iemand die door heeft dat Serero 10 keer technisch begaafder is dan de rest van het team. Die Lobotka versnelt het spel ook wel dus die zou ik wel graag een keer op de #6 positie willen zien. Moet je alleen nog een loper naast Serero neerzetten, want Frank wil niet met twee "bazige" (Eriksen/Serero) aanvallende middenvelders spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inderdaad,in balbezit is hij wel ok, maar bij verlies vaak te laat en kan het het dan ook niet meer herstellen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
als serero druk zet op een speler en die laat een windje valt hij om
Een meevoetballer is het gewoon. Als hij de bepalende man moet zijn zie je hoe slecht het gaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Siem is inderdaad zeker geen houthakker. De chemie met Eriksen was heel goed. Of het nou aan de blessure heeft gelegen, of dat Eriksen weg is, hij speelt in ieder geval wel een stuk minder. En heeft ook zelden meer een mooie combinatie of steekpassje. Nu komt hij wel wat meer als houthakker over.
ja wij hebben het allemaal mis, jij zal het wel wetenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bakt er geen kut van op het middenveld. Misschien moeten jullie je ogen eens openen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bakt er geen kut van op het middenveld. Misschien moeten jullie je ogen eens openen.
Waarom die loper er perse naast moet snap ik dan weer niet, maar dat Frank dat wil weet ik wel. Maar Duarte kan die rol wel invullen. Kan de Jong wel in de spits, want daar vind ik hem wel goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo hehe, iemand die door heeft dat Serero 10 keer technisch begaafder is dan de rest van het team. Die Lobotka versnelt het spel ook wel dus die zou ik wel graag een keer op de #6 positie willen zien. Moet je alleen nog een loper naast Serero neerzetten, want Frank wil niet met twee "bazige" (Eriksen/Serero) aanvallende middenvelders spelen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wij hebben het allemaal mis, jij zal het wel weten
Ik ben echt benieuwd naar wat jullie echt een goede wedstrijd van de Jong vonden op het middenveld. Wat hij daar echt goed doet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]je houdt wel goed vol dat moet ik je nageven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan en Serero de mannen van techniek
Kun jij niet een keer oprotten met je onzin?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom die loper er perse naast moet snap ik dan weer niet, maar dat Frank dat wil weet ik wel. Maar Duarte kan die rol wel invullen. Kan de Jong wel in de spits, want daar vind ik hem wel goed.
ik ga niet onthouden welke speler wanneer een goede wedstrijd speelde, je onthoud makkelijker wanneer iemand er geen kut van bakte, en het mooie aan de jong is dat hij constant is, nooit een 5je en in belangrijke wedstrijden is hij belangrijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt benieuwd naar wat jullie echt een goede wedstrijd van de Jong vonden op het middenveld. Wat hij daar echt goed doet.
Het is geen onzinquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun jij niet een keer oprotten met je onzin?
Als jij het niet met iemand eens bent hoeft hij toch niet direct op te rotten? Toch goed om de discussie aan te gaan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun jij niet een keer oprotten met je onzin?
Dat hij altijd constant is vind ik wel altijd een mooie. Lees ik hier dat hij goed speelde, maar is die jongen totaal onzichtbaar geweest bij mij in het team. Doet een Fischer dat, wordt hij afgebrand hier. Maar de Jong mag gewoon anoniem meehobbelen in de wedstrijd. Echt gebruik die jongen op zijn sterke punten in de spits, op het middenveld mist hij gewoon handelingssnelheid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga niet onthouden welke speler wanneer een goede wedstrijd speelde, je onthoud makkelijker wanneer iemand er geen kut van bakte, en het mooie aan de jong is dat hij constant is, nooit een 5je en in belangrijke wedstrijden is hij belangrijk
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij altijd constant is vind ik wel altijd een mooie. Lees ik hier dat hij goed speelde, maar is die jongen totaal onzichtbaar geweest bij mij in het team. Doet een Fischer dat, wordt hij afgebrand hier. Maar de Jong mag gewoon anoniem meehobbelen in de wedstrijd. Echt gebruik die jongen op zijn sterke punten in de spits, op het middenveld mist hij gewoon handelingssnelheid.
Je moet hier de Jong perse een goede middenvelder vinden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als jij het niet met iemand eens bent hoeft hij toch niet direct op te rotten? Toch goed om de discussie aan te gaan?
Ik heb het al vaker tegen je gezegd dat je gewoon niet goed kijkt, zelfde met Serero, aan de bal kan hij echt wel wat maar het is ook wel belangrijk wat hij zonder doet en zeker bij balverlies.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen onzin.
Dus als je alleen maar hier komt om dit soort dingen te zeggen kan je beter zelf oprotten.
Na 56163x is het wel een keer genoeg hoor. Komt alleen maar onzin uit die man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als jij het niet met iemand eens bent hoeft hij toch niet direct op te rotten? Toch goed om de discussie aan te gaan?
jij hebt gewoon een blinde haat naar hem, net zoals heatwave naar eriksen had en die nu ook voor lul staat, dan zie je ook niks goeds maar ben je ook niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij altijd constant is vind ik wel altijd een mooie. Lees ik hier dat hij goed speelde, maar is die jongen totaal onzichtbaar geweest bij mij in het team. Doet een Fischer dat, wordt hij afgebrand hier. Maar de Jong mag gewoon anoniem meehobbelen in de wedstrijd. Echt gebruik die jongen op zijn sterke punten in de spits, op het middenveld mist hij gewoon handelingssnelheid.
Het punt is dat als hij echt beslissend is op het middenveld iedere boerenlul het kan zien. Maar hoe vaak geeft hij nu een steekpass of maakt hij veel goals door het strafschopgebied in te gaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker tegen je gezegd dat je gewoon niet goed kijkt, zelfde met Serero, aan de bal kan hij echt wel wat maar het is ook wel belangrijk wat hij zonder doet en zeker bij balverlies.
Je moet Eriksen en de Jong niet eens vergelijken. De ene is een toekomstige wereldtopper, en voor de andere is nog geen eens interesse ook al is hij de aanvoerder van Ajax.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een blinde haat naar hem, net zoals heatwave naar eriksen had en die nu ook voor lul staat, dan zie je ook niks goeds maar ben je ook niet meer serieus te nemen
geeft weleens een steekpass, maar die zie je pas echt wanneer hij afgemaakt wordtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is dat als hij echt beslissend is op het middenveld iedere boerenlul het kan zien. Maar hoe vaak geeft hij nu een steekpass of maakt hij veel goals door het strafschopgebied in te gaan.
Bekijk de samenvatting van de wedstrijd tegen GAE maar eens:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt benieuwd naar wat jullie echt een goede wedstrijd van de Jong vonden op het middenveld. Wat hij daar echt goed doet.
Ja dat is meestal zo, maar bij een Eriksen zag je dat veel meer. Nu weet ik ook wel dat beide een andere rol hadden, maar de Jong doet zelden beslissende dingen op het middenveld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
geeft weleens een steekpass, maar die zie je pas echt wanneer hij afgemaakt wordt
dat de Jong geen toekomstige wereldtopper is - no shitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet Eriksen en de Jong niet eens vergelijken. De ene is een toekomstige wereldtopper, en voor de andere is nog geen eens interesse ook al is hij de aanvoerder van Ajax.
zijn beide totaal andere spelersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo, maar bij een Eriksen zag je dat veel meer. Nu weet ik ook wel dat beide een andere rol hadden, maar de Jong doet zelden beslissende dingen op het middenveld.
Dat zijn zeker goede passes, kan ik niet ontkennen. Maar die bal die hij geeft op 5:22 was ook een beetje op de spitspositie. En ik weet zeker dat als hij daar staat het aanvallend veel beter loopt. Daarbij kan hij ook gewoon aardig afmaken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bekijk de samenvatting van de wedstrijd tegen GAE maar eens:
Kijk op: 0:43, 4:45, 5:22. Dat soort goede passes zie je bij hem vaak, vind ik. Daarnaast heeft hij als middenvelder een hoog rendement.
Ja voor Eriksen is inderdaad enorm veel interesse geweest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet Eriksen en de Jong niet eens vergelijken. De ene is een toekomstige wereldtopper, en voor de andere is nog geen eens interesse ook al is hij de aanvoerder van Ajax.
het hele idee van hem op het middenveld is dat hij soms inschuiftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn zeker goede passes, kan ik niet ontkennen. Maar die bal die hij geeft op 5:22 was ook een beetje op de spitspositie. En ik weet zeker dat als hij daar staat het aanvallend veel beter loopt. Daarbij kan hij ook gewoon aardig afmaken.
Ja maar dat ligt gewoon aan de selectie op dit moment. In een ideale situatie had je op het middenveld nu gewoon een van Ginkel of Djuricic ofzo erbij gehad. Je hoeft geen genoegen te nemen met deze middelmaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat de Jong geen toekomstige wereldtopper is - no shit
maar hij is echt wel beter dan schone en serero
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is meestal zo, maar bij een Eriksen zag je dat veel meer. Nu weet ik ook wel dat beide een andere rol hadden, maar de Jong doet zelden beslissende dingen op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |