Hoeveel breekt de VVD en PVDA af met weinig stemmers meer over ?quote:
Niks mis met dat paard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
Daar gaat de schnabbel van Jeroen Krabbé.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het gezeik over zwarte piet ieder jaar is ook een traditie, inmiddels
Zwarte Piet is zwart door schoorsteenrook, duh. En vraag eens aan kinderen of ze Zwarte Piet als slaaf zien, wedden dat geen één kind ja zegt? Het is echt zo kwestie van mensen die te graag politiek correct willen zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Nederlanders zien het graag anders maar zwarte Piet is eigenlijk ook discriminerend. Ik probeerde het eens een keer Engelse vrienden van me uit te leggen tijdens sinterklaasfeest en die geloofden hun oren en ogen niet. Maar ja men vindt het traditie en dan doen we maar net alsof het anders is of niet zo bedoelt
Mel C of B bij Paul de Leeuw. het wijf dat alles bij elkaar heeft geneukt. Die zwarte, maakte bezwaar. Kon niet zingen maar door haar voor een niet zwarte liker good looks mocht ze miljoenen verdienen. Die verdient ze nog door foto's te verkopen aan roddelbladen met haar "Netjes" getinte huid.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Nederlanders zien het graag anders maar zwarte Piet is eigenlijk ook discriminerend. Ik probeerde het eens een keer Engelse vrienden van me uit te leggen tijdens sinterklaasfeest en die geloofden hun oren en ogen niet. Maar ja men vindt het traditie en dan doen we maar net alsof het anders is of niet zo bedoelt
Zo zijn er meer theorieen: ZP zou een demoon zijn geweest, of een afstammeling van de zwarte raven of toch een zwart slaafje die door de heiligman zou zijn gekocht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zwarte Piet is zwart door schoorsteenrook, duh. En vraag eens aan kinderen of ze Zwarte Piet als slaaf zien, wedden dat geen één kind ja zegt? Het is echt zo kwestie van mensen die te graag politiek correct willen zijn.
Dat politiek correcte geneuzel komt me ook wel de keel uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef controlaltdelete het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |