quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:20 schreef laziness het volgende:
Ik ben op zoek naar jongensbroeken maat 104. Dat kind van mij groeit maar door
Die heb ik ook 1, maar dan in maat 50/56, dus voor wie een kleintje verwachtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:08 schreef danic het volgende:
Gezien het koude weer dat er aankomt, gooi ik deze er nog eens in:
[ afbeelding ]
Een heerlijk dik pak voor in de wandelwagen/buggy. Heeft een opening tussen de beentjes waardoor de gordels kunnen. Excl wantjes.
Is ongeveer maat 74.
Door ons bijna niet gebruikt, dus zo goed als nieuw.
Hier mini ook verslaafd aan het boek... Heb er zelfs een uiltje bij laten haken....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:25 schreef moi80 het volgende:
Verkoopt iemand toevallig het prentenboek van de Kinderboekenweek vorig jaar: Mama kwijt van Chris Houghton? Zoon vind het zo'n leuk boek maar we zijn hem kwijt, ws op vakantie ergens vergeten.
Ik heb hem liggen, maar wel de kleine uitvoering met dvdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:25 schreef moi80 het volgende:
Verkoopt iemand toevallig het prentenboek van de Kinderboekenweek vorig jaar: Mama kwijt van Chris Houghton? Zoon vind het zo'n leuk boek maar we zijn hem kwijt, ws op vakantie ergens vergeten.
Wat leuk, wat vraag je ervoor?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:17 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb hem liggen, maar wel de kleine uitvoering met dvd
Voor jou! Dm je adres maar!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:18 schreef Cathmar het volgende:
Belle, ik vind die roze heel mooi voor mijn peuter (en daarna voor mijn mini's)
Oké, moet eerst verder lezenquote:
Met jou doe ik toch geen zaken meer. Kwam nlquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:44 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, winterjas! Iemand nog een leuk lentewinterjasje liggen? Maat 110/116?
Die van jou is niet helemaal mijn smaak, Amaranta.
Mijn kind kiest tegenwoordig zelf. Gisteren een knalblauwe jas bij c&a gekocht. Niet mijn smaak, maar ben allang blij dat ze die verkoos boven de goudkleurige Hello Kitty jas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:44 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, winterjas! Iemand nog een leuk lentewinterjasje liggen? Maat 110/116?
Die van jou is niet helemaal mijn smaak, Amaranta.
Ik heb wel een paar spijkerbroeken maat 40quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:17 schreef Bolletje... het volgende:
Heel meiden,
Hebben jullie toevallig ook nog leuke positiekleding liggen maat 42 /xl ?
Ik ben sindskort werkloos en wil daarom niet al te veel geld uitgeven aan kleding voor mezelf maar wil er natuurlijk wel mooi zwanger uitzien
Ik heb nog een positietrui maat L (Ik heb maat L/XL en broekmaat 42, voor het idee. denk dat jij deze wel past) In goede staat, mag voor kleine prijs weg mocht je m leuk vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:17 schreef Bolletje... het volgende:
Heel meiden,
Hebben jullie toevallig ook nog leuke positiekleding liggen maat 42 /xl ?
Ik ben sindskort werkloos en wil daarom niet al te veel geld uitgeven aan kleding voor mezelf maar wil er natuurlijk wel mooi zwanger uitzien
Ik heb nog een blauwe tricot slen in de aanbieding. Da's een simpele rekbare.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:33 schreef ikke_84 het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een leuke niet al te dure draagdoek in de aanbieding? Het liefst een neutrale kleur of voor een jongentje.
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb nog een blauwe tricot slen in de aanbieding. Da's een simpele rekbare.
Ik vraag er een tientje voor.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:20 schreef DJMomo het volgende:
Jumpsuit duns maat 62. Nieuw met kaartjes.
[ afbeelding ]
Bij interesse graag pb
As, passen die slaapzakjes door de brievenbus?!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef As1981 het volgende:
[ link | afbeelding ]
slaapzakjes 70 cm, en stoelverkleiner Ikea, mogen weg tegen verzendkosten
[ link | afbeelding ]
Rompers mouwloos, kort en lang. 1 pyjama, schoentjes, zwembroekje en (niet op de foto) heel veel sokjes. Mogen weg tegen verzendkosten
[ link | afbeelding ]
Baby gym, box speeltje (twee kanten te gebruiken) en box spiraal. Mogen weg tegen verzendkosten / ophalen
[ link | afbeelding ]
mag gratis opgehaald worden
zie mij link eerder op de blz.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Burdie het volgende:
Dames, ik zoek herfst/winter positiekleding maat 44/46 of XL/XXL.
Heeft iemand toevallig nog wat in de aanbieding?
Ik zag een blousje in die maat, en gok nav al jouw andere kleding dat ik daar dus sowieso niet in ga passenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zie mij link eerder op de blz.
Daar zit ook wat 44/46 tussen.
Die blouse valt groot. Ik vind sowieso positiekleding vrij ruim vallen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zag een blousje in die maat, en gok nav al jouw andere kleding dat ik daar dus sowieso niet in ga passen.
Het model had er zin inquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:03 schreef bellelena het volgende:
[..]
Voor jou! Dm je adres maar!
Bovenste mutsje is ook vergeven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Cathmar op 08-10-2013 14:43:25 ]Met een meidenkwartet
Mooi spul zeg! Jammer dat we gelijk op gaan qua maatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:31 schreef milka82 het volgende:
daar gaat weer een stapel jumpsuits.... tot mijn grote verdriet....
[ afbeelding ]
van links naar rechts... ej sikke lej, mt 74 (15 euro) maar valt kleiner,tutta mt 68 maar valt groter ( 12,50)en katvig mt 74 maar valt kleiner (15 euro)
[ afbeelding ]
danefae mt 74 maar vallen kleiner, echt amper aangehad (17,50 per stuk)
[ afbeelding ]
melton jumpsuit mt 74 (3 euro), hier overgenomen van KZ en Kidscase pakje mt 74 maar valt kleiner (12,50)
[ afbeelding ]
drie kwijlbandana's en een Koeka dingetje (5 euro)
en dan voor de grotere dametjes...
[ afbeelding ]
z8 pakje mt 104 (12,50)
[ afbeelding ]
salty dog mt 98(7,50), H&M mt 98 (5 euro)
[ afbeelding ]
beide vallend als 104 (5 euro per stuk)
Bedankt! Het is ook superspul, alleen daarom al zou ik nog een klein mannetje willen, maar drie kinderen is echt genoeg!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mooi spul zeg! Jammer dat we gelijk op gaan qua maat
Ik weet het niet, I. Was de laatste keer 73 cm, gok dat hij nu weer wat groter is, we zijn een maand verder, hahah.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef mousemicky het volgende:
Milka, jammer. Die van mij zit net in maat 74, maar als jij zegt dat alles kleiner valt, dan past t J. ook allemaal net niet
De mijnese past 74 prima, maar wanneer het in zijn kruis begint te trekken vind ik het te kleinquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef Mineola het volgende:
Ligt wel een beetje aan je kind en aan jezelf hoor, mijne past 74 nog prima en is dacht ik 76 cm.
Hahaha, toen ik het getikt had bedacht ik dat mijne jumpsuits in maat 80 draagt ja...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
De mijnese past 74 prima, maar wanneer het in zijn kruis begint te trekken vind ik het te klein
Jij bent Fries toch? Welke regio woon je? Ik heb interesse in de kwijldoekjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
drie kwijlbandana's en een Koeka dingetje (5 euro)
Ikke-84 was je voor, die twee zijn net verkocht!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef mousemicky het volgende:
Milka, dat next pakje, zou je dat eens kunnen opmeten misschien (hals-kruis). Ik heb er hier 1 liggen in maat 9-12, en die is nog te ruim, maar weet niet of de newborn lijn hetzelfde valt als de young boys... En de melton jumpsuit met cirkels?
Aaaah jammer..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:51 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ikke-84 was je voor, die twee zijn net verkocht!
Poesopstokje, ik ben idd Fries, drachten! Maar ook de kwijlslabbetje heeft Ikke gekocht.....
Dat was ook niet serieus bedoeld hoor... Maar ik dacht al dat ik erg snel was...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:17 schreef laziness het volgende:
Niks vals spelen aan lijkt me? Vrije normale gang van zaken hier
Ik heb een kik*kid fleecevest (nog in gebruik, sorry). Die zijn lekker warm, maar niet zo stug en dik. Misschien eens op marktplaats kijken. Het merk valt best klein, dus als je 62/68 zoekt zou ik voor 68 gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar 'makkelijk' aan te trekken, winterjas voor een baby jongen in maat 62/68.
Ik heb er nu 1 vestje met teddy voering, die redelijk aan te doen is, maar de meeste vesten zijn zo stug dat ik de armen er niet door krijg. En nu het kouder wordt, is het voor een baby wel fijn om ook een warme jas te hebben voor buiten.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:19 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb een kik*kid fleecevest (nog in gebruik, sorry). Die zijn lekker warm, maar niet zo stug en dik. Misschien eens op marktplaats kijken. Het merk valt best klein, dus als je 62/68 zoekt zou ik voor 68 gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door amaranta op 11-10-2013 12:24:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 meisjessetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirts diversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dora is stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door amaranta op 11-10-2013 12:26:55 ]![]()
ooooh die dora's zijn juist tof! maarja maat 116, dan heeft ze ook wel de leeftijd dat het stom gaat worden ja haha. Helaas hier pas maat 80 dus kan je dr niet vanaf helpen ^^![]()
Sneeuwpak H&M - maat 104 te koop;
Capuchon is los te halen, heerlijk sneeuwpak, wind- en waterdicht.
Afgelopen maand een grotere maat bij de H&M gehaald, zo fijn is het pak bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak was nieuw 50,- euro. Voor meer info of het opmeten van de pijpen/mouwen graag een pm
Pakketkosten 6,75.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik ben op zoek naar een donkerpaarse romper met lange mouwen.
Liefst stretch van hema in mt 62/68.
Andere merken in maat 68 (wooden butten 74/80 zelfs, valt klein).![]()
Heb ik. Of, heb ik net niet meer want in de container.... ik zoek even voor je vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef danic het volgende:
Andere merken in maat 68 (wooden butten 74/80 zelfs, valt klein).Met een meidenkwartet![]()
Ik wil ook wel even voor je kijken. Ik heb er namelijk best wel veel....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef danic het volgende:
Andere merken in maat 68 (wooden butten 74/80 zelfs, valt klein).
(vandaag gaat niet meer lukken, help me even herinneren als niet meer reageer)![]()
Donkerpaars heb ik niet in die maatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef danic het volgende:
Andere merken in maat 68 (wooden butten 74/80 zelfs, valt klein).
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Als ze al in de container liggen hoef je ze er niet uit te halen hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Heb ik. Of, heb ik net niet meer want in de container.... ik zoek even voor je vanavond.![]()
En vlindur, gelukkig maar. Zou ik toch een beetje zonde vinden als je ze wel had en het bij die groene romper had gegaan.
Kyara, hoe vaak heb je een herinnering nodig?![]()
![]()
Ik heb er een, van de Hema 62/68 stretch, maar J. past m nog net. Heb je m nu meteen nodig, of is over een paar weekjes ook goed?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef danic het volgende:
Andere merken in maat 68 (wooden butten 74/80 zelfs, valt klein).![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:37 schreef amaranta het volgende:
spijkerjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 meisjessetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirts diversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dora is stomWhoops. Er gaat ineens weer een belletje rinkelen idd. Die twee truitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: