quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:20 schreef laziness het volgende:
Ik ben op zoek naar jongensbroeken maat 104. Dat kind van mij groeit maar door
Die heb ik ook 1, maar dan in maat 50/56, dus voor wie een kleintje verwachtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:08 schreef danic het volgende:
Gezien het koude weer dat er aankomt, gooi ik deze er nog eens in:
[ afbeelding ]
Een heerlijk dik pak voor in de wandelwagen/buggy. Heeft een opening tussen de beentjes waardoor de gordels kunnen. Excl wantjes.
Is ongeveer maat 74.
Door ons bijna niet gebruikt, dus zo goed als nieuw.
Hier mini ook verslaafd aan het boek... Heb er zelfs een uiltje bij laten haken....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:25 schreef moi80 het volgende:
Verkoopt iemand toevallig het prentenboek van de Kinderboekenweek vorig jaar: Mama kwijt van Chris Houghton? Zoon vind het zo'n leuk boek maar we zijn hem kwijt, ws op vakantie ergens vergeten.
Ik heb hem liggen, maar wel de kleine uitvoering met dvdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:25 schreef moi80 het volgende:
Verkoopt iemand toevallig het prentenboek van de Kinderboekenweek vorig jaar: Mama kwijt van Chris Houghton? Zoon vind het zo'n leuk boek maar we zijn hem kwijt, ws op vakantie ergens vergeten.
Wat leuk, wat vraag je ervoor?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:17 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik heb hem liggen, maar wel de kleine uitvoering met dvd
Voor jou! Dm je adres maar!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:18 schreef Cathmar het volgende:
Belle, ik vind die roze heel mooi voor mijn peuter (en daarna voor mijn mini's)
Oké, moet eerst verder lezenquote:
Met jou doe ik toch geen zaken meer. Kwam nlquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:44 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, winterjas! Iemand nog een leuk lentewinterjasje liggen? Maat 110/116?
Die van jou is niet helemaal mijn smaak, Amaranta.
Mijn kind kiest tegenwoordig zelf. Gisteren een knalblauwe jas bij c&a gekocht. Niet mijn smaak, maar ben allang blij dat ze die verkoos boven de goudkleurige Hello Kitty jas.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:44 schreef -Spring het volgende:
Oh ja, winterjas! Iemand nog een leuk lentewinterjasje liggen? Maat 110/116?
Die van jou is niet helemaal mijn smaak, Amaranta.
Ik heb wel een paar spijkerbroeken maat 40quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:17 schreef Bolletje... het volgende:
Heel meiden,
Hebben jullie toevallig ook nog leuke positiekleding liggen maat 42 /xl ?
Ik ben sindskort werkloos en wil daarom niet al te veel geld uitgeven aan kleding voor mezelf maar wil er natuurlijk wel mooi zwanger uitzien
Ik heb nog een positietrui maat L (Ik heb maat L/XL en broekmaat 42, voor het idee. denk dat jij deze wel past) In goede staat, mag voor kleine prijs weg mocht je m leuk vinden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:17 schreef Bolletje... het volgende:
Heel meiden,
Hebben jullie toevallig ook nog leuke positiekleding liggen maat 42 /xl ?
Ik ben sindskort werkloos en wil daarom niet al te veel geld uitgeven aan kleding voor mezelf maar wil er natuurlijk wel mooi zwanger uitzien
Ik heb nog een blauwe tricot slen in de aanbieding. Da's een simpele rekbare.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:33 schreef ikke_84 het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een leuke niet al te dure draagdoek in de aanbieding? Het liefst een neutrale kleur of voor een jongentje.
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb nog een blauwe tricot slen in de aanbieding. Da's een simpele rekbare.
Ik vraag er een tientje voor.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:20 schreef DJMomo het volgende:
Jumpsuit duns maat 62. Nieuw met kaartjes.
[ afbeelding ]
Bij interesse graag pb
As, passen die slaapzakjes door de brievenbus?!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef As1981 het volgende:
[ link | afbeelding ]
slaapzakjes 70 cm, en stoelverkleiner Ikea, mogen weg tegen verzendkosten
[ link | afbeelding ]
Rompers mouwloos, kort en lang. 1 pyjama, schoentjes, zwembroekje en (niet op de foto) heel veel sokjes. Mogen weg tegen verzendkosten
[ link | afbeelding ]
Baby gym, box speeltje (twee kanten te gebruiken) en box spiraal. Mogen weg tegen verzendkosten / ophalen
[ link | afbeelding ]
mag gratis opgehaald worden
zie mij link eerder op de blz.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:53 schreef Burdie het volgende:
Dames, ik zoek herfst/winter positiekleding maat 44/46 of XL/XXL.
Heeft iemand toevallig nog wat in de aanbieding?
Ik zag een blousje in die maat, en gok nav al jouw andere kleding dat ik daar dus sowieso niet in ga passenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zie mij link eerder op de blz.
Daar zit ook wat 44/46 tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |