quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Nee, dat kan niet geloof ik. Ik zie hem er in ieder geval niet bijstaan en ik moest ook apart Telebankieren afsluiten voor de zakelijke rekening.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Verstandige keuze Q
Bamba je zakelijke rekening kun je niet zien bij je gewoon lopende rekeningen?
Hier is de ABN echt aan het blunderen. Mijn ouders hebben voor sac ook een rekening geopend wij moeten daar als ouders voor tekenen. Krijg ik gisteren de papieren staat er sac van en dan voornaam i.p.v. Achternaam. Bij mij stond mijn oude adres nog erop van vriend wel het goede.
Dus ik heb alles met pen zitten verbeteren en nu hopen dat het goed gaat.
Hier vanmorgen regen maar nu zonzo sac een voeding geven en dan lekker naar buiten. Hopelijk maakt dat mijn gedachtes wat zonniger.
Ik vind dat al 2 weken zo. Ik doe R. iedere dag een shirt met lange mouwen aan of een trui omdat het 's ochtends echt koud is. Hij blijft op maandag en dinsdag over en als ik hem dan van school haal komt 'ie standaard zonder jas naar buiten omdat het zo warm isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:38 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen vroeg de hond uitgelaten met jas aan.
Dus net ging ik voor een grote ronde, jas aan... die ging snel weer uit, het is gewoon warm![]()
Longsleeve aan vandaag, foute keuze, voelt echt klammig aan, alsof ik net uit de douche komquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:38 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen vroeg de hond uitgelaten met jas aan.
Dus net ging ik voor een grote ronde, jas aan... die ging snel weer uit, het is gewoon warm![]()
Moet je doen; wij zijn keigezelligquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Kom hier ook maar meelullen, aangezien ik hier ook veel dezelfde zie als in het donatie topic
[..]
Longsleeve aan vandaag, foute keuze, voelt echt klammig aan, alsof ik net uit de douche kom
Alleen als je veel foto's van Sjors en Sjimmie post!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Kom hier ook maar meelullen, aangezien ik hier ook veel dezelfde zie als in het donatie topic
Die broek is toch zeker geen maat 38?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MikeyMo kwam een oude broek van me tegen op zolder..... maat 38
[ afbeelding ]
Scheelt 10 maten
Ja echt, maat 38quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die broek is toch zeker geen maat 38?
O wacht jeansmaat 38quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:54 schreef Qwea het volgende:
Ja echt, maat 38Staat er met koeienletters in. Heb nu maat 28
Nee jeans maat. Dus maat 46/48 damesmaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O wacht jeansmaat 38Ik dacht aan damesmaat 38
Dan was er nu niks meer van je over!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alleen als je veel foto's van Sjors en Sjimmie post!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alleen als je veel foto's van Sjors en Sjimmie post!
Daar zeg ik geen nee tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen
Wil je er over praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, best hoor, maar doen is nog beter
daar kan Mo misschien nog mee inquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MikeyMo kwam een oude broek van me tegen op zolder..... maat 38
[ afbeelding ]
Scheelt 10 maten
oh poezelsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg wat een bloedmooie beestenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je wat het is, als je er over gaat praten krijg je er zin in en als je dan niemand in de buurt hebt om hetgeen wat besproken is in de praktijk te brengen, dan kan dat nogal frustrerend zijnquote:
Dank jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omg wat een bloedmooie beesten![]()
dan ga je toch bij Oognip langsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als je er over gaat praten krijg je er zin in en als je dan niemand in de buurt hebt om hetgeen wat besproken is in de praktijk te brengen, dan kan dat nogal frustrerend zijn
[..]
Dank je
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, want Oognip is er om gaatjes te vullen.
k geloof dat ik nog bezig ben met projectjesquote:Volgens mij woon jij een stuk dichterbij Yns!
Sukkel dekt de lading niet echtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef Queller het volgende:
Ik moet zó lachen om Henk Krol. Wat een sukkel
Je bent toevallig geen tandartsassistente hè?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, want Oognip is er om gaatjes te vullen.
En vergeet de kanker-kaart niet... ook zo walgelijk, 'ik heb kanker overwonnen en nu dit...'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:41 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan het legendarische 'ik ben door al mijn krachten heen....'![]()
![]()
En: Ik ben een strijder, geen boekhouder!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
En vergeet de kanker-kaart niet... ook zo walgelijk, 'ik heb kanker overwonnen en nu dit...'
En alsof je werknemer de bevoegdheid heeft te beslissen dat het ene deel wel en het andere deel niet wordt betaald, ook al zo geloofwaardigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef Queller het volgende:
[..]
En: Ik ben een strijder, geen boekhouder!
Alsof je boekhouder moet zijn om te weten dat je pensioenpremie moet afdragen
Primaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef Ynske het volgende:
Bij de weg, hoe is t eigenlijk met jouw avonturen? Nip
Henk Krol, de strijder van 50+ - Nederland, heeft zelf jarenlang geen pensioenpremie afgedragen voor zijn personeel en die mensen nog een afstand- en geheimhoudingsverklaring laten tekenen ook. Je bent een strijder graaier of je bent het nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Henk Krol??? volgens mij mis ik weer iets.
Kper ben je ap onderweg naar oognip? Laat sjors en sjimmie maar wel thuis anders komt het er nog niet van.
Cockblockers hoor, die Sjors & Sjimmiequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Kper ben je ap onderweg naar oognip? Laat sjors en sjimmie maar wel thuis anders komt het er nog niet van.
Jup, mt 28. Heb 4 weken geleden 29 gekocht, die is nu te grootquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
Q, heb je echt jeans maat 28 nu? WTF
Ik heb 32 en jij bent groter dan ik.
Skinny bitch![]()
(Wel toffe foto though!)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
Zo, dierendag. De vogel at ineens appel terwijl hij los was, Boor heeft een snorhaar geknakt in de slagroom (echt, wtf, er zit een hele knik in![]()
) en Biet is moe van het kluiven.
Ik heb appelkruimelvlaai met slagroom, want ik ben ook een lekker dier
Aaaaahw! Nu moet boor iets extra's want zielig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
Zo, dierendag. De vogel at ineens appel terwijl hij los was, Boor heeft een snorhaar geknakt in de slagroom (echt, wtf, er zit een hele knik in![]()
) en Biet is moe van het kluiven.
Ik denk kippetje, mossel en poes... Raar hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
Wauw dan ben je echt superdun!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, mt 28. Heb 4 weken geleden 29 gekocht, die is nu te grootdus heb nieuwe gepast, maat 28. Alleen lengte 34 was ietwat lang
Dus ze komen in lengte 32 binnenkort binnen.
Heb nu van ellende 33 aan, want ik heb maar 1 broek mt 29 en geen mt 28en die zakt van mijn reet
Ja toch? Jij bent ook een lekker dier, dus hop, aan de tompoesseeeeeeeeeeeesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Goede reden, ik ga ook wat lekkers halen voor vanavond
Dat vindt ie zelf ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaahw! Nu moet boor iets extra's want zielig.
Hahaha alsjeblieft baaaaaaaaaaaaasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij mij had 1 van de 2 speciaal voor dierendag weer een mooi kadootje op de mat voor de kattenbak gelegd, stelletje graafmachines
"wat ben je toch een lekkere mossel!"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk kippetje, mossel en poes... Raar hoor
Bovenkant eraf halen, room eronder vandaan schrapen, neerleggen. Room eten, onderkantje eten, goddelijke bovenkant als laatste eten, klaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe moet je eigenlijk tompoezen eten, want ik zit altijd helemaal onder
+1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bovenkant eraf halen, room eronder vandaan schrapen, neerleggen. Room eten, onderkantje eten, goddelijke bovenkant als laatste eten, klaar
Zo'n Suzuki? Dat is een Jimnyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader heeft ook een sjimmie maar dat is een auto.
Ah, je moet hem demonteren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bovenkant eraf halen, room eronder vandaan schrapen, neerleggen. Room eten, onderkantje eten, goddelijke bovenkant als laatste eten, klaar
nee een knalgele p1800 die liefkozend sjimmie genoemd wordt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo'n Suzuki? Dat is een Jimny
[..]
Ah, je moet hem demonteren.
Fixedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vindt ie zelf ook
"wat ben heb je toch een lekkere mossel!"![]()
![]()
Wait, whut, wat??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu even de nieuwste Grey's Anatomy kijken, yayyyyyy!
Met een regenpakje en een onderbroekje met lange pijpjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe moet je eigenlijk tompoezen eten, want ik zit altijd helemaal onder
Nou, rommelig sinds ik ben begonnen met sporten vijf weken geleden. Als in: vier kilo eraf, drie kilo erbij, twee kilo eraf, kilo erbij, etcetera. Ook als ik netjes eet kan ik ineens twee kilo zwaarder zijn.... Maar de lijn gaat wel naar beneden, steady -22,5 inmiddels.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
+1
en bossche bollen eet ik met mes en vork.
Hoe gaat het met afvallen m_d?
Ik was al een poosje gestoptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wauw dan ben je echt superdun!![]()
Ga je nu stoppen met afvallen dan, ja toch neem ik aan?
Echt superknap!
Netjes!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was al een poosje gestoptBen wel lekker aan het trainen. Dus alles word wat strakker enzo.
F*ck! Volgens mij waren wij maar tot 8 gekomen....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
Dit is de derde aflevering van seizoen 10, vorige week waren aflevering 1+2 samen
Neeee!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik eet ze altijd met m'n handen en dan gewoon bijten, kauwen, slikken met als gevolg dat de helft van de room er uit valt. Scheelt weer in de calorienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
een dalende lijn is super. beter ga je rustig naar beneden. minder kans op jojoën toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, rommelig sinds ik ben begonnen met sporten vijf weken geleden. Als in: vier kilo eraf, drie kilo erbij, twee kilo eraf, kilo erbij, etcetera. Ook als ik netjes eet kan ik ineens twee kilo zwaarder zijn.... Maar de lijn gaat wel naar beneden, steady -22,5 inmiddels.
Er is eindelijk functioneringsruimte gekomen voor Q heur hersenen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Netjes!
En zo verstandig ook dat je gestopt bent met afvallen.
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
Ja mooi hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Netjes!
En zo verstandig ook dat je gestopt bent met afvallen.
Ik weet niet wat ik meemaak!![]()
En dan al die tijd met die omgekeerde tompoes in je hand zitten? Want die leg je toch zeker niet neer? Dan loop je het risico om het heerlijke roze aan je bordje te plakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeee!
Onderkant eraf halen, room op de bovenkant laten zitten, onderkant eten, en dan de bovenkant met room in je mik douwen
Iemand die flurry bounty al gehad?
Hersenen? Welke hersenen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Er is eindelijk functioneringsruimte gekomen voor Q heur hersenen.
Ik schrik er een beetje van. Eiks
Beter, zo'n Volvo die op een oude Ferrari lijktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nee een knalgele p1800 die liefkozend sjimmie genoemd wordt.
pijpjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef Queller het volgende:
Met een regenpakje en een onderbroekje met lange pijpjes
Dit dusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik eet ze altijd met m'n handen en dan gewoon bijten, kauwen, slikken met als gevolg dat de helft van de room er uit valt. Scheelt weer in de calorien
Ja. Zo doe ik het altijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan al die tijd met die omgekeerde tompoes in je hand zitten? Want die leg je toch zeker niet neer? Dan loop je het risico om het heerlijke roze aan je bordje te plakken
Ah, gelukkig! Doe nog eens schelden en tieren en onredelijk zijn en dan onverstandig als een olifant door de porseleinkastquote:
Da's spiesjaal voor Greys: die kan niet tegen verkleinwoorden in een zin waar 'onderbroek' in staatquote:
Nice!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, rommelig sinds ik ben begonnen met sporten vijf weken geleden. Als in: vier kilo eraf, drie kilo erbij, twee kilo eraf, kilo erbij, etcetera. Ook als ik netjes eet kan ik ineens twee kilo zwaarder zijn.... Maar de lijn gaat wel naar beneden, steady -22,5 inmiddels.
Nou, iets sneller zou wel mogen hoor.... maar ja, ik doe m'n best en meer kan ik ook niet doen. Opbouwen van conditie en sporten is ook belangrijk en dat zorgt ervoor dat het allemaal wat hobbeliger gaat, ik moet me er maar mee verzoenenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
een dalende lijn is super. beter ga je rustig naar beneden. minder kans op jojoën toch?
Nah, hoelang ben je nu bezig? Ik heb ook een jaar erover gedaan hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, iets sneller zou wel mogen hoor.... maar ja, ik doe m'n best en meer kan ik ook niet doen. Opbouwen van conditie en sporten is ook belangrijk en dat zorgt ervoor dat het allemaal wat hobbeliger gaat, ik moet me er maar mee verzoenen
Niet naar de hema gaan, daar hebben ze ze met banaan. De huftersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Zo doe ik het altijdTompoes in links houden, onderkant eten met rechts en dan als die op is links overgeven aan rechts en opeten.
Fuck you trouwens, nu heb ik zin in tompoes
Drie keer per week.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice!
Niet teveel waarde hechten aan die weegschaal. Meten is slimmer![]()
Hoe vaak sport je per week? -22,5![]()
Vergeet niet dat je ook spieren aan het opbouwen bent he... en dat spiermassa ook weegt. Eet je voldoende met 3x per week sporten? Als je te weinig eet val je namelijk ook niet af.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet naar de hema gaan, daar hebben ze ze met banaan. De hufters
[..]
Drie keer per week.
Ik merk wel dat ik eh, anders/strakker gevormd raak zeg maar en ik raak ook wel centimeters kwijt, maar toch, weegschaal naar beneden zou ook wel leuk zijn
Ja, maar 't is niet alsof je even vier kilo spier opbouwt of zo, dus op zich...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook spieren aan het opbouwen bent he... en dat spiermassa ook weegt. Eet je voldoende met 3x per week sporten? Als je te weinig eet val je namelijk ook niet af.
Ik vind het tof en knap
Bakker bij ons in het dorp doet ieder jaar met Prinsjesdag zwarte tompoezen bakken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:17 schreef Qwea het volgende:
Fuck you trouwens, nu heb ik zin in tompoes
Jaaaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:20 schreef Qwea het volgende:
Kijkt er hier iemand the big bang theory? Mijn god, wat een bazen serie.
Misschien is het spiermassa?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:25 schreef Greys het volgende:
En even puur qua logica MD, niet stom bedoeld of wat dan ook maar ik probeer het te snappen... als je nu beter op je eten let EN drie keer per week sport, kan je toch nooit 2 kilo aankomen?
Jawelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:25 schreef Greys het volgende:
En even puur qua logica MD, niet stom bedoeld of wat dan ook maar ik probeer het te snappen... als je nu beter op je eten let EN drie keer per week sport, kan je toch nooit 2 kilo aankomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |