quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen
Wil je er over praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, best hoor, maar doen is nog beter
daar kan Mo misschien nog mee inquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MikeyMo kwam een oude broek van me tegen op zolder..... maat 38
[ afbeelding ]
Scheelt 10 maten
oh poezelsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg wat een bloedmooie beestenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je wat het is, als je er over gaat praten krijg je er zin in en als je dan niemand in de buurt hebt om hetgeen wat besproken is in de praktijk te brengen, dan kan dat nogal frustrerend zijnquote:
Dank jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omg wat een bloedmooie beesten![]()
dan ga je toch bij Oognip langsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als je er over gaat praten krijg je er zin in en als je dan niemand in de buurt hebt om hetgeen wat besproken is in de praktijk te brengen, dan kan dat nogal frustrerend zijn
[..]
Dank je
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, want Oognip is er om gaatjes te vullen.
k geloof dat ik nog bezig ben met projectjesquote:Volgens mij woon jij een stuk dichterbij Yns!
Sukkel dekt de lading niet echtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef Queller het volgende:
Ik moet zó lachen om Henk Krol. Wat een sukkel
Je bent toevallig geen tandartsassistente hè?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, want Oognip is er om gaatjes te vullen.
En vergeet de kanker-kaart niet... ook zo walgelijk, 'ik heb kanker overwonnen en nu dit...'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:41 schreef Queller het volgende:
[..]
En dan het legendarische 'ik ben door al mijn krachten heen....'![]()
![]()
En: Ik ben een strijder, geen boekhouder!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
En vergeet de kanker-kaart niet... ook zo walgelijk, 'ik heb kanker overwonnen en nu dit...'
En alsof je werknemer de bevoegdheid heeft te beslissen dat het ene deel wel en het andere deel niet wordt betaald, ook al zo geloofwaardigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:42 schreef Queller het volgende:
[..]
En: Ik ben een strijder, geen boekhouder!
Alsof je boekhouder moet zijn om te weten dat je pensioenpremie moet afdragen
Primaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef Ynske het volgende:
Bij de weg, hoe is t eigenlijk met jouw avonturen? Nip
Henk Krol, de strijder van 50+ - Nederland, heeft zelf jarenlang geen pensioenpremie afgedragen voor zijn personeel en die mensen nog een afstand- en geheimhoudingsverklaring laten tekenen ook. Je bent een strijder graaier of je bent het nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Henk Krol??? volgens mij mis ik weer iets.
Kper ben je ap onderweg naar oognip? Laat sjors en sjimmie maar wel thuis anders komt het er nog niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |