quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Nee, dat kan niet geloof ik. Ik zie hem er in ieder geval niet bijstaan en ik moest ook apart Telebankieren afsluiten voor de zakelijke rekening.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Verstandige keuze Q
Bamba je zakelijke rekening kun je niet zien bij je gewoon lopende rekeningen?
Hier is de ABN echt aan het blunderen. Mijn ouders hebben voor sac ook een rekening geopend wij moeten daar als ouders voor tekenen. Krijg ik gisteren de papieren staat er sac van en dan voornaam i.p.v. Achternaam. Bij mij stond mijn oude adres nog erop van vriend wel het goede.
Dus ik heb alles met pen zitten verbeteren en nu hopen dat het goed gaat.
Hier vanmorgen regen maar nu zonzo sac een voeding geven en dan lekker naar buiten. Hopelijk maakt dat mijn gedachtes wat zonniger.
Ik vind dat al 2 weken zo. Ik doe R. iedere dag een shirt met lange mouwen aan of een trui omdat het 's ochtends echt koud is. Hij blijft op maandag en dinsdag over en als ik hem dan van school haal komt 'ie standaard zonder jas naar buiten omdat het zo warm isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:38 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen vroeg de hond uitgelaten met jas aan.
Dus net ging ik voor een grote ronde, jas aan... die ging snel weer uit, het is gewoon warm![]()
Longsleeve aan vandaag, foute keuze, voelt echt klammig aan, alsof ik net uit de douche komquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:38 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen vroeg de hond uitgelaten met jas aan.
Dus net ging ik voor een grote ronde, jas aan... die ging snel weer uit, het is gewoon warm![]()
Moet je doen; wij zijn keigezelligquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Kom hier ook maar meelullen, aangezien ik hier ook veel dezelfde zie als in het donatie topic
[..]
Longsleeve aan vandaag, foute keuze, voelt echt klammig aan, alsof ik net uit de douche kom
Alleen als je veel foto's van Sjors en Sjimmie post!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Kom hier ook maar meelullen, aangezien ik hier ook veel dezelfde zie als in het donatie topic
Die broek is toch zeker geen maat 38?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MikeyMo kwam een oude broek van me tegen op zolder..... maat 38
[ afbeelding ]
Scheelt 10 maten
Ja echt, maat 38quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die broek is toch zeker geen maat 38?
O wacht jeansmaat 38quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:54 schreef Qwea het volgende:
Ja echt, maat 38Staat er met koeienletters in. Heb nu maat 28
Nee jeans maat. Dus maat 46/48 damesmaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O wacht jeansmaat 38Ik dacht aan damesmaat 38
Dan was er nu niks meer van je over!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alleen als je veel foto's van Sjors en Sjimmie post!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alleen als je veel foto's van Sjors en Sjimmie post!
Daar zeg ik geen nee tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |