Cockblockers hoor, die Sjors & Sjimmiequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Kper ben je ap onderweg naar oognip? Laat sjors en sjimmie maar wel thuis anders komt het er nog niet van.
Jup, mt 28. Heb 4 weken geleden 29 gekocht, die is nu te grootquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
Q, heb je echt jeans maat 28 nu? WTF
Ik heb 32 en jij bent groter dan ik.
Skinny bitch![]()
(Wel toffe foto though!)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
Zo, dierendag. De vogel at ineens appel terwijl hij los was, Boor heeft een snorhaar geknakt in de slagroom (echt, wtf, er zit een hele knik in![]()
) en Biet is moe van het kluiven.
Ik heb appelkruimelvlaai met slagroom, want ik ben ook een lekker dier
Aaaaahw! Nu moet boor iets extra's want zielig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
Zo, dierendag. De vogel at ineens appel terwijl hij los was, Boor heeft een snorhaar geknakt in de slagroom (echt, wtf, er zit een hele knik in![]()
) en Biet is moe van het kluiven.
Ik denk kippetje, mossel en poes... Raar hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
Wauw dan ben je echt superdun!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, mt 28. Heb 4 weken geleden 29 gekocht, die is nu te grootdus heb nieuwe gepast, maat 28. Alleen lengte 34 was ietwat lang
Dus ze komen in lengte 32 binnenkort binnen.
Heb nu van ellende 33 aan, want ik heb maar 1 broek mt 29 en geen mt 28en die zakt van mijn reet
Ja toch? Jij bent ook een lekker dier, dus hop, aan de tompoesseeeeeeeeeeeesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Goede reden, ik ga ook wat lekkers halen voor vanavond
Dat vindt ie zelf ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaahw! Nu moet boor iets extra's want zielig.
Hahaha alsjeblieft baaaaaaaaaaaaasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij mij had 1 van de 2 speciaal voor dierendag weer een mooi kadootje op de mat voor de kattenbak gelegd, stelletje graafmachines
"wat ben je toch een lekkere mossel!"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:05 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik denk kippetje, mossel en poes... Raar hoor
Bovenkant eraf halen, room eronder vandaan schrapen, neerleggen. Room eten, onderkantje eten, goddelijke bovenkant als laatste eten, klaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe moet je eigenlijk tompoezen eten, want ik zit altijd helemaal onder
+1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bovenkant eraf halen, room eronder vandaan schrapen, neerleggen. Room eten, onderkantje eten, goddelijke bovenkant als laatste eten, klaar
Zo'n Suzuki? Dat is een Jimnyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader heeft ook een sjimmie maar dat is een auto.
Ah, je moet hem demonteren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bovenkant eraf halen, room eronder vandaan schrapen, neerleggen. Room eten, onderkantje eten, goddelijke bovenkant als laatste eten, klaar
nee een knalgele p1800 die liefkozend sjimmie genoemd wordt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zo'n Suzuki? Dat is een Jimny
[..]
Ah, je moet hem demonteren.
Fixedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vindt ie zelf ook
"wat ben heb je toch een lekkere mossel!"![]()
![]()
Wait, whut, wat??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu even de nieuwste Grey's Anatomy kijken, yayyyyyy!
Met een regenpakje en een onderbroekje met lange pijpjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe moet je eigenlijk tompoezen eten, want ik zit altijd helemaal onder
Nou, rommelig sinds ik ben begonnen met sporten vijf weken geleden. Als in: vier kilo eraf, drie kilo erbij, twee kilo eraf, kilo erbij, etcetera. Ook als ik netjes eet kan ik ineens twee kilo zwaarder zijn.... Maar de lijn gaat wel naar beneden, steady -22,5 inmiddels.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
+1
en bossche bollen eet ik met mes en vork.
Hoe gaat het met afvallen m_d?
Ik was al een poosje gestoptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wauw dan ben je echt superdun!![]()
Ga je nu stoppen met afvallen dan, ja toch neem ik aan?
Echt superknap!
Netjes!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was al een poosje gestoptBen wel lekker aan het trainen. Dus alles word wat strakker enzo.
F*ck! Volgens mij waren wij maar tot 8 gekomen....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
Dit is de derde aflevering van seizoen 10, vorige week waren aflevering 1+2 samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |