We gaan het wel merkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te veel negatieve impact zal hebben! Sterkte iig!
Geen pogingen. Je gaat het doen. Puntquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vroeger heb ik hier ook een poging tot gedaan en wil het nu weer graag doenik ga maar eens doelen verzinnen!
Inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geen pogingen. Je gaat het doen. Punt
Succes!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vroeger heb ik hier ook een poging tot gedaan en wil het nu weer graag doenik ga maar eens doelen verzinnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:02 schreef kvd het volgende:
Ik denk dat ik ook een nieuwe kan maken...repareer de schutting
Ik zag net ook een andere schutting van een fokker die was omgewaaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vreesde hier al wat toen ik een boom zag liggen vlak bij mijn huis...denk dat er nog wel meer mensen zullen zijn met platte schuttingen (het wordt hier alleen erger....quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag net ook een andere schutting van een fokker die was omgewaaid!
Maar is je schutting nu omgewaaid of geplet door een omvallende boom?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vreesde hier al wat toen ik een boom zag liggen vlak bij mijn huis...denk dat er nog wel meer mensen zullen zijn met platte schuttingen (het wordt hier alleen erger....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zonde, want kikkerewten kan je zoveel meer mee dan alleen humus maken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik moet er nog over bloggen, maar wij hebben gisteren het doel 'probeer drie nieuwe groentes uit' afgesloten. Het was niet echt een succes.
We hebben Kikkererwten geprobeerd (ik heb er hummus van gemaakt, vonden we niets aan), Cassave (als chips uit de oven, vond ik wel lekker maar vriendlief niet) en gisteren Knolselderij. Los van dat het een enorm gedoe is om zo'n ding netjes te snijden, vonden we er ook weinig smaak aan zitten. (We hebben het als stamppotje gegeten met aardappelpuree en wat truffelolie).
Wel het doel behaald, maar helaas niet wat extra groenten gevonden om mee te variëren, en dat was toch eigenlijk de insteek. Helaas!
quote:Uitje, rode paprika in grote stukken en wat gehakte knoflook bakken tot een beetje zacht, twee eetlepels currypasta (Patak's) en 2 1/2 dl bouillon erbij, 10 minuutjes laten pruttelen. Onderwijl eitjes koken en pellen. dan blikje kikkererwten toevoegen (uitgelekt en schoongespoeld), een zak verse panklare spinazie en een flinke eetlepel creme fraiche. De eieren erbij, doorwarmen, klaar.
Daar heb ik ook al een tijdje last van jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja die wil ik ook nog wel eens zien, maar dan gewoon, niet op mn lijstje.
Net 2 updates geplaatst maar ik kan ze niet aanpassen / afstrepen in die rechterbalk.
Iemand daar ook problemen mee? Met Blogspot?
www.frausingalong.blogspot.de
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Devv het volgende:
[..]
Maar is je schutting nu omgewaaid of geplet door een omvallende boom?Omgewaaid....op 50 meter van het huis is wel een boom omgegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want? Wat was er toen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:40 schreef sararaats het volgende:
ondertussen toch weer wat doelen behaald. moet de blog eens bijwerken met foto's enz..
als ik ergens boos om word is het toch wel de trein die niet reed op 25 oktober
Vorige week lukte het ineens weer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al een tijdje last van ja
defect motorstel in station Noorderkempen, treinen afgelast en met de bus naar huis. echt een haringen-in-een-tonnetje-express.quote:
Daar maak ik me na al die jaren echt niet boos meer om, zonde van mijn tijd. Balen...dat wel, maar het is echt niet zo dat ze het expres doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
defect motorstel in station Noorderkempen, treinen afgelast en met de bus naar huis. echt een haringen-in-een-tonnetje-express.
Ik denk dat de meerderheid van mijn doelen voor de lange termijn zijn. De sportieve doelen zijn alleen te realiseren met langdurige training. De reisdoelen kan ik ook niet in één seizoen voltooien. En voor de resterende doelen moet ik de boeken induiken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Wel heb ik het idee dat het erg langzaam gaat en dat ik misschien toch wel veel doelen heb die langere tijd in beslag gaan nemen (of veel geld kosten).. Hebben meer mensen daar last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |