Wat is het niveau van die cursus, als je het vergelijkt met Latijn op het gymnasium (1e/2e/3e/4e/5e/6e klas)?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Deze was van Laudius (net zoiets als LOI). Moet wel zeggen dat het niveau vrij snel omhoog gaat bij deze cursus. Ik heb zelf gymnasium gedaan en met die achtergrond is het een fijne cursus, maar ik denk dat het vrij snel erg moeilijk wordt voor iemand die helemaal op 0 begint. Het LOI heeft er ook één, die leek mij wat makkelijker.
De cursus was verder prima, alleen de administratie van Laudius is een ramp. Dus ook daarom zou ik een andere aanraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen 1e t/m 5e klas (in 30 lessen). Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school nog wel verder ging qua grammatica, dingen als het gerundium/gerundivum worden hier niet in behandeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is het niveau van die cursus, als je het vergelijkt met Latijn op het gymnasium (1e/2e/3e/4e/5e/6e klas)?
Hmm, dan is het een cursus op vrij hoog niveau. Latijn vond ik in de 1e klas geweldig, maar in de 2e klas weer niks (vaak niet aanwezig geweest wegens familie-omstandigheden). Door de enorme achterstand heb ik het in de 3e klas met een zesje kunnen afsluiten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 1e t/m 5e klas (in 30 lessen). Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school nog wel verder ging qua grammatica, dingen als het gerundium/gerundivum worden hier niet in behandeld.
De teksten om te vertalen zijn erg leuk en heel afwisselend: van tekstjes over slaven in Rome tot teksten over de jeugd van Caesar, maar ook drie keer een oude fabel van La Fontaine in het Latijn (waaronder die van De Vos en de Raaf). Dat is heel leuk.
Dat klinkt goed! Ik heb ook gymnasium gedaan en gewoon t/m het eindexamen Latijn gehad, dus ik vind het juist wel lekker als het niet te makkelijk is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 1e t/m 5e klas (in 30 lessen). Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school nog wel verder ging qua grammatica, dingen als het gerundium/gerundivum worden hier niet in behandeld.
De teksten om te vertalen zijn erg leuk en heel afwisselend: van tekstjes over slaven in Rome tot teksten over de jeugd van Caesar, maar ook drie keer een oude fabel van La Fontaine in het Latijn (waaronder die van De Vos en de Raaf). Dat is heel leuk.
Nou, het begon ermee dat ik eerst de helft van de cursus kreeg en toen de hele cursus, waardoor ik een halve papierwinkel dubbel had en kon weggooienquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Ik heb ook gymnasium gedaan en gewoon t/m het eindexamen Latijn gehad, dus ik vind het juist wel lekker als het niet te makkelijk is.
Hoe erg is het precies met die administratie?
Ik wil volgende week het doel een week geen suiker uitvoeren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgende week dinsdag ga ik een doel doorstrepen: Ooglaserbehandeling
De volgende doelen vind ik nog best lastig zeg, stomme vreetbuien!
• Eén maand lang geen chips eten
• Eén week lang geen kant-en-klare maaltijden
• Koop een maand lang geen snacks op het station
Ik heb een keer een colasalade gemaaktquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:31 schreef hexje het volgende:
Van de week weer cola kip gemaakt. Dit keer met Ketjap Manis ipv bruine basterd suiker. Nu heb ik cola karbonade in de oven staan.
vertel!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een keer een colasalade gemaakt
Leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik ook weer trek in colakip
Ik ben uit mijn Day Zero Dipje
http://mirandadayzero.blo(...)-dan-juist-niet.html
En nog wat updates in één post gerommeld zodat ik weer bij ben
http://mirandadayzero.blo(...)-bor-of-lowieke.html
1. Cute.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Geweldig leuke update en ik ben heel erg benieuwd hoe het oven-verhaal af gaat lopenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Hij sprong zo ver en hoog en met een serieus hoofd, ik was retetrotsquote:Op maandag 11 november 2013 12:20 schreef CarOnline het volgende:
Haha leuk, de hond zag er wel flitsend uit!
Heerlijk he? Gewoon zes afbakstokbroden tegelijk en idd meerdere pizza's. Ik wil nooit meer een kleine ovenquote:En wat een gezeik met die oven
En het is zo fijn, wij hebben ook zo'n bakbeest. 5 pizza's kunnen er in, niemand hoeft te wachten op zaterdagavond rond 6 uur
Ik hoop dat dat gesprek ter steekproef is opgenomen!quote:Op maandag 11 november 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
En ik hoop stiekem dat de IKEA telefoonmevroi echt met een enorme jeukende uitslag rondloopt. Het klantonvriendelijk kreng.
Dat hoop ik ook, heb het nog tegen de webcare mevrouw gezegd, tijdstip van gesprek genoemd en al, of ze het even terug wilden gaan luisterenquote:Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gesprek ter steekproef is opgenomen!
De webcare dame heeft wel zes keer benadrukt in het gesprek (dat was dus een andere vrouw, die ik via Facebook heb gestrikt om me te bellen) dat het niet meer in de garantie valt. En die adviseerde me een plaatselijke witgoedmeneer te bellenquote:Op maandag 11 november 2013 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk vind ik, als de monteur er niets mee kan, dat IKEA je een nieuw gasfornuis moet aanbieden
Nog langzamer typen dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:39 schreef Meke het volgende:
Tijdens het luisteren van Justin Bieber heb ik ook even een nieuwe update geschreven!
Aiquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:58 schreef DeLuna het volgende:
Doel 34 onbedoeld al voor 2/3 klaar. Zou de komende 2,7 jaar minstens 3 keer naar de tandarts gaan en zit inmiddels al op 2 keer. Bij controle bleek dat ik 4 verstandskiezen moest laten trekken![]()
Dus gisteren geweest en in 2014 weer en dan is dat doel ook weer klaar
Ik voel me verder prima alleen het is zo raar die twee gatenquote:
Nou primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voel me verder prima alleen het is zo raar die twee gatenEn het is nog best pijnlijk maar met paracetamol wel te doen.
Leuk! Moest even googlen wat fan veils waren, maar geeft vast een tof effect!quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef Sarabi het volgende:
http://taluma101.blogspot(...)n-professionele.html
Ja, maar wel lastig om mooi op de foto te krijgenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk! Moest even googlen wat fan veils waren, maar geeft vast een tof effect!
Mijn tandarts heeft mij in een grijs verleden verwezen naar de kaakchirurg. Volgens mij heb ik de verwijsbrief na een week maar weggegooid, ik durfde gewoon niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef sararaats het volgende:
mijn verstandskiezen zijn in het ziekenhuis getrokken onder algehele narcose.
Alle gesprekken bij IKEA worden opgenomen weet ik dan weerquote:Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gesprek ter steekproef is opgenomen!
Ik eet nu ook nog steeds niks waarbij je echt moet kauwen. Het lukt soms wel met alleen links maar op den duur gaat het toch ook pijn doen aan de kant waar ze getrokken zijn. En ik merk gelijk wanneer de paracetamol is uitgewerktquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oef, wat een geluk hebben jullie dan met die verstandskiezen!![]()
Bij de eerste twee had ik drie dagen 40 graden koorts, was er echt enorm ziek van. Die waren wel ook echt ontstoken dus dat zal wel deels daarvan zijn gekomen. Bij de andere twee heb ik vooral heel erg veel pijn gehad - heb een week op soep en vla geleefd. Kan ik je niet echt aanraden.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:30 schreef Greys het volgende:
Het is een heuglijke dag
http://mirandadayzero.blogspot.nl/2013/11/omgwtfbbq.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |