Herkenbaar! Heb lijstjes hangen ook als doel en had 'm in principe afgelopen maandag af kunnen strepen (na 2 jaar in dit huis), maar ik vond het nodig om nieuwe lijstjes bij te kopenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Bijna doel: 94. Fotolijstjes ophangen behaald.
Heb voor de meeste fotolijstjes een plek gevonden (staand, niet opgehangen) maar moet er nog een ophangen maar heb geen spijkers.....nog even wachten dus.
Werd wel tijd, woon nu al een jaar in ons nieuwe huis en nog steeds hadden niet alle fotolijstjes een plekje.
Misschien kan je het zien als Scandinavisch etenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef Freddeh het volgende:
Dit weekend ben ik weg met de vrouw. Omdat we toch niet het hele weekend vol gepland hadden heb ik doel 33 bereikt samen met haar. We hebben samen in 2 dagen alle 4 de Bourne films gekeken. Briljante films met een briljant verhaal en de titelsong... Briljant!
En als klap op de vuurpijl, er achter gekomen dat er een 5e deel in de pijplijn zit voor 2015.
Ik was volledig in de veronderstelling dat ik ook iets in de lijst had staan over ontbijt buiten de deur maar kan het niet ui vinden doordat ik nu alleen mobiel internet heb. Mocht dat erin staan dan hebben we dat zaterdagochtend dus ook gedaan bij ikea.
Morgen ook een begin maken met 5x maar de bioscoop. We gaan naar Gravity.
Hij staat hier voor deze week nog wel in de planning (het ontbijtje) en vanmiddag waren het bijna de ballen (maar werd het toch een croissanteriequote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef Freddeh het volgende:
Haha nee. Scandinavisch was het zeker niet, dat ontbijt. Maar dat maakt niet uit want ik moet niet al te veel in 1x weg strepen.
Echt ongelovelijk hoe druk het was bij Ikea Delft zaterdagochtend. En hoewel ik niets tegen andere etnische groepen heb, voelde ik me niet op mijn gemak tussen alle Turken en Marokkanen daar. Zo ontzettend massaal, wachtrijen van ruim een half uur voor een ontbijtje, sorry hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij staat hier voor deze week nog wel in de planning (het ontbijtje) en vanmiddag waren het bijna de ballen (maar werd het toch een croissanterie)
Hier staan ze voor de opening van het restaurantgedeelte ook al in de rij (alle etnische groepen, voornamelijk veel duitsters en friezen). Kom daar natuurlijk alleen maar achter door er zelf ook te vroeg te staan hahahaquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk hoe druk het was bij Ikea Delft zaterdagochtend. En hoewel ik niets tegen andere etnische groepen heb, voelde ik me niet op mijn gemak tussen alle Turken en Marokkanen daar. Zo ontzettend massaal, wachtrijen van ruim een half uur voor een ontbijtje, sorry hoor.
Echt erg, vooral die Friezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier staan ze voor de opening van het restaurantgedeelte ook al in de rij (alle etnische groepen, voornamelijk veel duitsters en friezen). Kom daar natuurlijk alleen maar achter door er zelf ook te vroeg te staan hahaha
En je zou het eens op een koopzondag moeten zien...
He...als ze een eigen taal hebben/willen hebben ipv dialect en plaatsnaambordjes in het fries, dan wordt het ook een etnische groepquote:
Mag dan wel in Friesland wonen, ben een echte Groningerquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef kvd het volgende:
[..]
He...als ze een eigen taal hebben/willen hebben ipv dialect en plaatsnaambordjes in het fries, dan wordt het ook een etnische groep
Ik ben een import-groningse, maar de strijd met de friezen zit er hier goed inquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Mag dan wel in Friesland wonen, ben een echte Groninger
Hè bah! Aan de zin te lezen is ze nu weer uit het ziekenhuis? Alles oké?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:15 schreef Freddeh het volgende:
Doel 100 behaald nadat mijn vrouw een aantal dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. Ik heb m'n dochters haar leren vlechten
Ja hoor, was een kijkoperatie dus was met 3 dagen weer thuis. Alleen even de vraag wat haar ziekte voor impact heeft voor de toekomst. Zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Hè bah! Aan de zin te lezen is ze nu weer uit het ziekenhuis? Alles oké?
Ik hoop dat het niet te veel negatieve impact zal hebben! Sterkte iig!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:33 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ja hoor, was een kijkoperatie dus was met 3 dagen weer thuis. Alleen even de vraag wat haar ziekte voor impact heeft voor de toekomst. Zal wel goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |