abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132280190
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Bijna doel: 94. Fotolijstjes ophangen behaald.
Heb voor de meeste fotolijstjes een plek gevonden (staand, niet opgehangen) maar moet er nog een ophangen maar heb geen spijkers.....nog even wachten dus.

Werd wel tijd, woon nu al een jaar in ons nieuwe huis en nog steeds hadden niet alle fotolijstjes een plekje.
Herkenbaar! Heb lijstjes hangen ook als doel en had 'm in principe afgelopen maandag af kunnen strepen (na 2 jaar in dit huis), maar ik vond het nodig om nieuwe lijstjes bij te kopen :') De foto's liggen inmiddels in de winkel op me te wachten.

WeirdlyWired, welkom terug! En leuk lijstje :)
pi_132319864
Leuke prijsvraag: Win de Buckettrip
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132360143
Dit weekend ben ik weg met de vrouw. Omdat we toch niet het hele weekend vol gepland hadden heb ik doel 33 bereikt samen met haar. We hebben samen in 2 dagen alle 4 de Bourne films gekeken. Briljante films met een briljant verhaal en de titelsong... Briljant!
En als klap op de vuurpijl, er achter gekomen dat er een 5e deel in de pijplijn zit voor 2015.

Ik was volledig in de veronderstelling dat ik ook iets in de lijst had staan over ontbijt buiten de deur maar kan het niet ui vinden doordat ik nu alleen mobiel internet heb. Mocht dat erin staan dan hebben we dat zaterdagochtend dus ook gedaan bij ikea.

Morgen ook een begin maken met 5x maar de bioscoop. We gaan naar Gravity.
pi_132360984
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef Freddeh het volgende:
Dit weekend ben ik weg met de vrouw. Omdat we toch niet het hele weekend vol gepland hadden heb ik doel 33 bereikt samen met haar. We hebben samen in 2 dagen alle 4 de Bourne films gekeken. Briljante films met een briljant verhaal en de titelsong... Briljant!
En als klap op de vuurpijl, er achter gekomen dat er een 5e deel in de pijplijn zit voor 2015.

Ik was volledig in de veronderstelling dat ik ook iets in de lijst had staan over ontbijt buiten de deur maar kan het niet ui vinden doordat ik nu alleen mobiel internet heb. Mocht dat erin staan dan hebben we dat zaterdagochtend dus ook gedaan bij ikea.

Morgen ook een begin maken met 5x maar de bioscoop. We gaan naar Gravity.
Misschien kan je het zien als Scandinavisch eten ;)
Hij staat er volgens mij niet bij
pi_132386135
Haha nee. Scandinavisch was het zeker niet, dat ontbijt. Maar dat maakt niet uit want ik moet niet al te veel in 1x weg strepen.
pi_132410142
Nog eentje om bij te schrijven voor mijn lijst met nieuwe dingen eten... Gepofte tamme kastanje. 1x, nooit weer. Was echt niet te eten, het doet me denken aan iets dat ik ooit gegeten heb, maar kan niet plaatsen wat :) Nevermind ook, geprobeerd heb ik het wel!
Wat ik overigens níet ga proberen, en daar mogen jullie me aan houden, zijn de volgende 2 dingen: calamaris en varkensanus.
pi_132410553
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef Freddeh het volgende:
Haha nee. Scandinavisch was het zeker niet, dat ontbijt. Maar dat maakt niet uit want ik moet niet al te veel in 1x weg strepen.
Hij staat hier voor deze week nog wel in de planning (het ontbijtje) en vanmiddag waren het bijna de ballen (maar werd het toch een croissanterie -O- )
pi_132411342
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Hij staat hier voor deze week nog wel in de planning (het ontbijtje) en vanmiddag waren het bijna de ballen (maar werd het toch een croissanterie -O- )
Echt ongelovelijk hoe druk het was bij Ikea Delft zaterdagochtend. En hoewel ik niets tegen andere etnische groepen heb, voelde ik me niet op mijn gemak tussen alle Turken en Marokkanen daar. Zo ontzettend massaal, wachtrijen van ruim een half uur voor een ontbijtje, sorry hoor.
pi_132411833
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:44 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Echt ongelovelijk hoe druk het was bij Ikea Delft zaterdagochtend. En hoewel ik niets tegen andere etnische groepen heb, voelde ik me niet op mijn gemak tussen alle Turken en Marokkanen daar. Zo ontzettend massaal, wachtrijen van ruim een half uur voor een ontbijtje, sorry hoor.
Hier staan ze voor de opening van het restaurantgedeelte ook al in de rij (alle etnische groepen, voornamelijk veel duitsters en friezen). Kom daar natuurlijk alleen maar achter door er zelf ook te vroeg te staan hahaha
En je zou het eens op een koopzondag moeten zien...
pi_132412857
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Hier staan ze voor de opening van het restaurantgedeelte ook al in de rij (alle etnische groepen, voornamelijk veel duitsters en friezen). Kom daar natuurlijk alleen maar achter door er zelf ook te vroeg te staan hahaha
En je zou het eens op een koopzondag moeten zien...
Echt erg, vooral die Friezen ;)
pi_132413138
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Echt erg, vooral die Friezen ;)
He...als ze een eigen taal hebben/willen hebben ipv dialect en plaatsnaambordjes in het fries, dan wordt het ook een etnische groep ;)
pi_132413188
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef kvd het volgende:

[..]

He...als ze een eigen taal hebben/willen hebben ipv dialect en plaatsnaambordjes in het fries, dan wordt het ook een etnische groep ;)
Mag dan wel in Friesland wonen, ben een echte Groninger ;)
pi_132413323
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Mag dan wel in Friesland wonen, ben een echte Groninger ;)
Ik ben een import-groningse, maar de strijd met de friezen zit er hier goed in :D

tot op zekere hoogte natuurlijk, net zoals de strijd met de Drenten er lekker in zit, maar dat komt door een drentse zwager
pi_132416945
Ik heb eindelijk tijd gevonden om mijn lijst even netjes uit te werken.

www.dayzeroproject.org
pi_132515451
Goed, na vandaag eens rustig te hebben zitten luisteren naar (schaamteloze reclame!!) AccuRadio kwam ik een nieuwe artiest (voor mij) tegen. Het gaat om de band Metric. Tof album van ze gedownload: Synthetica.
Dit geldt weer mooi als een stukje van doel 49: Ontdek 3 nieuwe artiesten/bands.
Eerste ontdekking was The Rides, zéker niet de moeite waard. Maar dit is best tof :) Als je van indie houdt
pi_132548404
Blijft leuk om jullie vorderingen te lezen !

Ik heb m'n blog ook weer bijgewerkt, de vliegende start die ik de meesten heb zien maken is bij mij helemaal niet gebeurd, maar ik modder rustig door.

Ik heb #14 - doe een Art Nouveau tour in Brussel - voltooid, we hebben zo genoten dat mijn moeder al begon over een volgende keer.
Omdat we er toch waren heb ik de kans waar genomen om de Grote Markt en het Stoclet paleis te bezoeken, in het kader van #12; bezoek 6 UNESCO world heritage sites.

Toen ik begon met #84; organiseer je bookmarks ben ik alle leuke plaatjes, producten die ik wilde kopen, ideeën voor het huis, knutselen etc gaan overzetten naar Pinterest. Eerst had ik een brij van nietszeggende linkjes en nu een per bord geordende visuele representatie. Er is nog wel werk aan maar ik vind het erg leuk. Zo leuk dat # 34; pin elke week 7 dingen - echt geen probleem meer gaat zijn.

Voor doel #50 ; eet tien dingen die je nog niet hebt gegeten heb ik cherimoya gegeten, erg lekker fruit, als ik het nog eens tegenkom zal ik het zeker kopen.

Met het kijken van Good Will Hunting en The Bourne Ultimatum heb ik weer twee films toegevoegd aan m'n imdb top 250 lijstje, dus meer kans #83 af te krijgen.

Van de week zag ik "vers-tip Bianca" op 24kitchen in de weer met "crazy pea", erwtenscheutjes. Ik kende die dingen van het eten in fancy restaurants en vind ze erg lekker. 24Kitchen heeft een soort campagne lopen om de "crazy pea" ( :') ) te promoten, maar ik dacht bij mezelf dat het vast makkelijker én goedkoper zou zijn om ze zelf te kweken. Ik heb een doos gedroogde erwten aangeschaft bij de AH en een handje erwten anderhalve dag geweekt tot ze begonnen te ontkiemen. Ik moet ze vandaag in de grond doen en hopelijk hebben we dan binnenkort een lekkere portie erwtenscheuten.
Makkelijke oplossing om in dit jaargetijde te starten met #53; kweek zelf groente.
Ik heb absoluut geen groene vingers maar hopelijk is dit een beetje idiotproof.
pi_132548446
Wat een leuke update, pumpkin Ruby! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132568888
Leuke update Ruby! :) En Pinterest O+ En Bourne O+

Doel #35 aangevuld. Om tien keer te koken voor het gezinnetje heb ik vandaag pannekoeken gebakken. Was erg lekker :)
pi_132569078
Slim van die gekker erwten :P ik vroeg me ook al af of dat kon. Ga ik denk ik ook proberen.
pi_132575884
Ik moet er nog over bloggen, maar wij hebben gisteren het doel 'probeer drie nieuwe groentes uit' afgesloten. Het was niet echt een succes :P.

We hebben Kikkererwten geprobeerd (ik heb er hummus van gemaakt, vonden we niets aan), Cassave (als chips uit de oven, vond ik wel lekker maar vriendlief niet) en gisteren Knolselderij. Los van dat het een enorm gedoe is om zo'n ding netjes te snijden, vonden we er ook weinig smaak aan zitten. (We hebben het als stamppotje gegeten met aardappelpuree en wat truffelolie).

Wel het doel behaald, maar helaas niet wat extra groenten gevonden om mee te variëren, en dat was toch eigenlijk de insteek. Helaas!
pi_132577084
Het was een paar weken stil maar vandaag behaal ik weer een doel:
27. Laat een professionele fotoshoot maken *O*

Het gaat niet snel maar ik blijf in ieder geval bezig :D
pi_132585815
Doel 100 behaald nadat mijn vrouw een aantal dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. Ik heb m'n dochters haar leren vlechten :)
  Moderator zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:27:37 #123
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_132586156
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:15 schreef Freddeh het volgende:
Doel 100 behaald nadat mijn vrouw een aantal dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. Ik heb m'n dochters haar leren vlechten :)
Hè bah! Aan de zin te lezen is ze nu weer uit het ziekenhuis? Alles oké? :*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_132587968
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Hè bah! Aan de zin te lezen is ze nu weer uit het ziekenhuis? Alles oké? :*
Ja hoor, was een kijkoperatie dus was met 3 dagen weer thuis. Alleen even de vraag wat haar ziekte voor impact heeft voor de toekomst. Zal wel goedkomen :)
pi_132589233
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:33 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Ja hoor, was een kijkoperatie dus was met 3 dagen weer thuis. Alleen even de vraag wat haar ziekte voor impact heeft voor de toekomst. Zal wel goedkomen :)
Ik hoop dat het niet te veel negatieve impact zal hebben! Sterkte iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')