Ik vraag wie het is. En suggereer dat het beter is om te plassen na de seks. Was het CB?quote:
Ze deed het op het treintoiletquote:
hoe duidelijk moet ik zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nog nooit wat met een fokker gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik vraag wie het is. En suggereer dat het beter is om te plassen na de seks. Was het CB?
Ah, wat een bummer wel. Ik geloof je.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe duidelijk moet ik zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nog nooit wat met een fokker gedaan.
Jij was toch zgn Turks?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe duidelijk moet ik zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nog nooit wat met een fokker gedaan.
Oh daar was ze de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij werkt SG bij de marine
Marineslet heeft groepseks op fregat
Wie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:20 schreef oLexie het volgende:
Lekker boeiend wat ze is, zijn moderne mensen man.
Turken.quote:
Och, alsof jullie niet gegangbanged willen worden door een hele zooi (goed uitziende) marinesletjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij werkt SG bij de marine
Marineslet heeft groepseks op fregat
Turken modern? Maar die doen toch aan eerwraak enzo? Vind 't wat apart volk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:24 schreef oLexie het volgende:
[..]
Turken.
[..]
Och, alsof jullie niet gegangbanged willen worden door een hele zooi (goed uitziende) marinesletjes.
obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken modern? Maar die doen toch aan eerwraak enzo? Vind 't wat apart volk.
Geen mens die het weetquote:
Mensen uit Vaalsquote:
Ben Chineesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che_ is Turks toch? Let's ask him.
Yeah.quote:
Ja.quote:
Ik associeer jou idd net zo snel met aids.quote:
Hahahahaquote:Onder de soorten zijn onder andere een zogenoemde 'chocokikker' en een van de kleinste mestkevers van Zuid-Amerika.
Hoiquote:
Serieusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoi,
KLB / Nederlandse meiden in Afrika..
Ik las in dit topic dat veel Nederlandse meisjes naar Afrika gaan om zich vol te laden met negerpiemels.
Hoe zit dit met de lesbische vrouwmensch?
Gaan zij naar Afrika voor negerkutjes?
Of gaan zij naar andere landen?
Geen idee, Dima.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoi,
Ik las in dit topic dat veel Nederlandse meisjes naar Afrika gaan om zich vol te laden met negerpiemels.
Mooi die interesses van jouquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoi,
Ja, wel handigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We denken het allemaal en Dima vraagt het gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |