Ik vraag wie het is. En suggereer dat het beter is om te plassen na de seks. Was het CB?quote:
Ze deed het op het treintoiletquote:
hoe duidelijk moet ik zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nog nooit wat met een fokker gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik vraag wie het is. En suggereer dat het beter is om te plassen na de seks. Was het CB?
Ah, wat een bummer wel. Ik geloof je.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe duidelijk moet ik zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nog nooit wat met een fokker gedaan.
Jij was toch zgn Turks?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe duidelijk moet ik zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb nog nooit wat met een fokker gedaan.
Oh daar was ze de laatste tijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij werkt SG bij de marine
Marineslet heeft groepseks op fregat
Wie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:20 schreef oLexie het volgende:
Lekker boeiend wat ze is, zijn moderne mensen man.
Turken.quote:
Och, alsof jullie niet gegangbanged willen worden door een hele zooi (goed uitziende) marinesletjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:21 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij werkt SG bij de marine
Marineslet heeft groepseks op fregat
Turken modern? Maar die doen toch aan eerwraak enzo? Vind 't wat apart volk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:24 schreef oLexie het volgende:
[..]
Turken.
[..]
Och, alsof jullie niet gegangbanged willen worden door een hele zooi (goed uitziende) marinesletjes.
obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken modern? Maar die doen toch aan eerwraak enzo? Vind 't wat apart volk.
Geen mens die het weetquote:
Mensen uit Vaalsquote:
Ben Chineesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che_ is Turks toch? Let's ask him.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |