ja dat 'hoer' geroep van jou is inderdaad ook erg origineelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?wat heeft dat met mij te maken?
en ja, 'maagd'.. wow, net zo pijnlijk en hard als je 'je vader' opmerking hoor.. jeetje
Vind het mooi hoe het steekt bij je, die opmerkingen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast DM haar nou maar gewoon met wat je wilt, ze weigert hoogstwaarschijnlijk toch nietJe pogingen zijn een beetje plaatsvervangende schaamte :s
quote:
Nee niet origineel maar gewoon de waarheid. Kan je niet handelen? zit je er echt zo mee dat ik dat over je roep?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dat 'hoer' geroep van jou is inderdaad ook erg origineel
Ik snap alleen niet zo waar het vandaan komt, dat is allesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet origineel maar gewoon de waarheid. Kan je niet handelen? zit je er echt zo mee dat ik dat over je roep?of omdat anderen het ook doen?
Snap jij dat echt niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo waar het vandaan komt, dat is alles
Verder is het dan ook niet waar en om die reden doet het me vrij weinig.
Dat jij een bavianenhol als hoofd hebt en daarom 24/7 zuur bent stoort me meer.
Dat snap ik niet neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap jij dat echt niet?je bent nog dommer dan je eruit ziet... shitttt
![]()
Maar het zit je niet dwars dus...maar wel aldoor jankenok
En wow, pijnlijk hoor die opmerking. Goeie
Ik denk dat je wel weet waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo waar het vandaan komt, dat is alles
Verder is het dan ook niet waar en om die reden doet het me vrij weinig.
Dat jij een bavianenhol als hoofd hebt en daarom 24/7 zuur bent stoort me meer.
Nee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet waar het vandaan komt.
-Met FOK!kers uitgaan en 1 jongen die je dan net hebt leren kennen neuken terwijl de andere FOK!kers beneden zitten te wachten. -Schimmel opgelopen door onveilige seks -Naaktfoto's rondsturen en maar onschuldig doen, i can'tquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee.Echt werkelijk geen idee. Van de een op de andere dag ben je zomaar een hoer hier. Bijzonder!
iew schimmelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:45 schreef ntm het volgende:
[..]
-Met FOK!kers uitgaan en 1 jongen die je dan net hebt leren kennen neuken terwijl de andere FOK!kers beneden zitten te wachten. -Schimmel opgelopen door onveilige seks -Naaktfoto's rondsturen en maar onschuldig doen, i can't
Wat een voorbarige conclusiesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:45 schreef ntm het volgende:
[..]
-Met FOK!kers uitgaan en 1 jongen die je dan net hebt leren kennen neuken terwijl de andere FOK!kers beneden zitten te wachten. -Schimmel opgelopen door onveilige seks -Naaktfoto's rondsturen en maar onschuldig doen, i can't
Ja meid, want iedereen die niet zulke vrije seksuele moralen heeft als jij is natuurlijk preuts of maagdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat een voorbarige conclusiesIk had gewoon een onschuldige blaasontsteking. die kan iedere random vrouw oplopen.
en ik heb nooit van mijn leven naaktfoto's gemaakt of gestuurd raar wijf.
en wauw een ONS. wat een schande!?>!?!!?!
preutse allochtoon
zit ie te smakken? Want dan zou het 4ebe kunnen zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
tevens: bejaarde collega eet fruit en dat klinkt echt kksmerig
Want iedereen die dat wel heeft is een hoer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja meid, want iedereen die niet zulke vrije seksuele moralen heeft als jij is natuurlijk preuts of maagd
nou, gelukkig zit die achter me dus ik zie het niet, maar het klinkt alsof die een sinaasappel leeg aan het slurpen isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zit ie te smakken? Want dan zou het 4ebe kunnen zijn?
krijg je er geld voor?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Want iedereen die dat wel heeft is een hoer.
Waarvoor? Voor die eenmalige ONS die ik maanden geleden had? Waarom lijkt heel fok dat zo interessant te vinden. Het wordt steeds weer terug gehaaldquote:
daarvoor ja. is het verschil tussen hoer en slet danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Waarvoor? Voor die eenmalige ONS die ik maanden geleden had? Waarom lijkt heel fok dat zo interessant te vinden. Het wordt steeds weer terug gehaald
Ik heb tegenwoordig gewoon een vriend hoor..
ja want als een vrouw geslachtsgemeenschap heeft dan is het een slet en als een man dat heeft dan is het een held.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarvoor ja. is het verschil tussen hoer en slet dan
Ik heb jou nooit een hoer genoemd, de vraag was of je wist waarom mensen je zo noemde. Het moet ergens vandaan komen toch, en ik denk dat je dan zelf ook wel kan bedenken hoe of wat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Want iedereen die dat wel heeft is een hoer.
inb4: masterkey & shitty lockquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja want als een vrouw geslachtsgemeenschap heeft dan is het een slet en als een man dat heeft dan is het een held.
groetjes een feminist_
sleutel die alle sloten opent: master keyquote:
aha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sleutel die alle sloten opent: master key
slot dat door alle sleutels open gemaakt kan worden: kut slot
tot zover de les van vandaag
klinkt het zoals een bejaarde zonder gebit die aan het pijpen is¿quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:46 schreef gianni61 het volgende:
tevens: bejaarde collega eet fruit en dat klinkt echt kksmerig
opnaaien hihaho goeie woordgrapquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:03 schreef Stimorol- het volgende:
SG met wie heb jij sex gehad? En laat je eens niet opnaaien.
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Not worth it, sletjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat snap ik niet neelicht me in
quote:
ja maagdjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Maar goed ik ben de enige idd he, die jou een sletje vind
dat ik echt wat was?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ja maar SG welke fokker heb je gedaan dan? Heb geen zin te zoeken. Had srs niet gedacht dat jij echt was
Dacht dat je een 33 jarige fokker zou zijn zonder leven? Oh en qua blaasontsteking: altijd erna plassen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat ik echt wat was?
en ik doe geen fokkers![]()
![]()
weet ik maar dat ging niet want ik moest de trein halenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht dat je een 33 jarige fokker zou zijn zonder leven? Oh en qua blaasontsteking: altijd erna plassen.
Dit ja, ik heb ook een blaasontsteking opgelopen door een Fokker. De hoer. Kende hem alleen eeen ieeeeetsie pietsie langer wel. Maar wie was het? Was het dezelfde? Dan is hij best een held.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dacht dat je een 33 jarige fokker zou zijn zonder leven? Oh en qua blaasontsteking: altijd erna plassen.
duidelijk sletjequote:
Uuuuuuh...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet ik maar dat ging niet want ik moest de trein halen
wat? wat suggereer je nouquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb ook een blaasontsteking opgelopen door een Fokker. De hoer. Kende hem alleen eeen ieeeeetsie pietsie langer wel. Maar wie was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |