quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef DO2 het volgende:
Ik realiseer me trouwens nu pas dat Darkside niet de titel van het album is, maar Nicolas Jaar zelf.
ja ik zeg net in het zangeressen topic dat ik die op Best kept Secret heb laten schietenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:57 schreef Moody het volgende:
Mag het ook een keer wat anders zijn dan Nicolas Jaar ja!
Hoppa! Lekkerrrrrr!!
Ja ik zag je quote, daarom kwam ik er opeens weer opquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef ranja het volgende:
[..]
ja ik zeg net in het zangeressen topic dat ik die op Best kept Secret heb laten schieten
Maar Nicolas Jaar is niet de titel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:54 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht dat Nicolas Jaar 'n nieuw album had uitgebracht met de titel Darkside.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar Nicolas Jaar is niet de titel?
Dus, Darkside is niet de titel. Maar Nicolas Jaar is wel de titel. Zo lees ik ditquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef DO2 het volgende:
Ik realiseer me trouwens nu pas dat Darkside niet de titel van het album is, maar Nicolas Jaar zelf.
En Dave dan?quote:
ja eerst moet Pitchfork er over schrijven anders is het niet indie genoegquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:59 schreef Moody het volgende:
Al eerder gepost. Lijkt wel alsof iedereen oogkleppen op heeft voor echte indie muziek
Lijkt het opquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:10 schreef ranja het volgende:
[..]
ja eerst moet Pitchfork er over schrijven anders is het geen indie
Tja, roependen in de woestijnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:12 schreef Moody het volgende:
Lijkt het op
Juist als Pitchfork erover schrijft lezen miljoenen mensen het en is het een stukje minder indie hipster dan daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |