Vervolgens kreeg ik een schema en had ik nog meer vragen:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met het risico uitgelachen te worden: ik zie door de bomen het bos ff niet meer..
Kan iemand met uitleggen waar dit nu precies over gaat (behalve verschillende stromingen binnen de islam obviously)? Misschien met een leuk schematje of wat
Toppiequote:
Jou wel, maar die vervelende türk niet. Voor je het weet hebben ze je topic gekaapt en moeten we allemaal Turks praten en Turkse kleding aan.quote:
Wat is Turkse kleding?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Toppie
[..]
Jou wel, maar die vervelende türk niet. Voor je het weet hebben ze je topic gekaapt en moeten we allemaal Turks praten en Turkse kleding aan.
Ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Welke vakjes kunnen we in dit topic eigenlijk afstrepen? Ben wel benieuwd.
Salvarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is Turkse kleding?
Omdat ik op een school zat met bijna allemaal katholieken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waarom zat De_Ilias nu in de kerk met kerst?
Waarschijnlijk met school? Net zoals ik, en met mij duizenden andere moslimkindjes, op de basisschool.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar waarom zat De_Ilias nu in de kerk met kerst?
Ach, ik beheers noch Turks, noch Arabisch, nog Berbers of weet ik wat voor moslimlandtaal nog meer, dus bij mij gaat ze dat niet lukkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Toppie
[..]
Jou wel, maar die vervelende türk niet. Voor je het weet hebben ze je topic gekaapt en moeten we allemaal Turks praten en Turkse kleding aan.
Ze wilt die achterlijke Moslims eindelijk een keer begrijpenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vanwaar eik de interesse in islam?
Van dat lelijke.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is Turkse kleding?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik beheers noch Turks, noch Arabisch, nog Berbers of weet ik wat voor moslimlandtaal nog meer, dus bij mij gaat ze dat niet lukken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar zelfs god kon de titanic niet doen zinken, althans dat zeiden zequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze wilt die achterlijke Moslims eindelijk een keer begrijpen![]()
Ik zeg: niet aan beginnen, zinkend schip
moderne varianten best modieus idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Maar salvars zitten fijn.
Je heet toch geen Samir he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat ik op een school zat met bijna allemaal katholieken?
Maar Leonardo Di Caprio wel !quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar zelfs god kon de titanic niet doen zinken, althans dat zeiden ze
Je weet hoe dit topic ontstaan is?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ze wilt die achterlijke Moslims eindelijk een keer begrijpen![]()
Ik zeg: niet aan beginnen, zinkend schip
je schreef wat en klikte op invoeren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet hoe dit topic ontstaan is?
Samir A? Nee zo heet ik niet weest gerust u heeft niet met een terrorist te maken!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je heet toch geen Samir he?
En wij gingen met het gezin naar de nachtmis op kerstavond, niet met de school..
Al hadden we vast een schoolkerstmis-mis vóór kerstmis (weet ik eigenlijk niet eens meer, ik wordt oud![]()
![]()
)
Die wist ik alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Laat ik aftrappen dan, Alawi kan afgestreept worden.
Lijstje hoeft niet, hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wist ik al![]()
Maar kan geen lijstje maken (althans niet in de OP), want ik heb deel III niet geopend
Leo is sowieso een baas idd, daar is ijma3 (consensus) over onder de oemmah (moslimgemeenschap).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch was hij een baas in catch me if you can
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je schreef wat en klikte op invoeren?
Nee, Samir het *****-ventje bij mij op schoolquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Samir A? Nee zo heet ik niet weest gerust u heeft niet met een terrorist te maken!
Wij gingen de ochtendmis met school, daarna gingen we lekker eten!
Mij hebben ze niks gevraagd hoor, of val ik nu buiten de oemmah?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Leo is sowieso een baas idd, daar is ijma3 (consensus) over onder de oemmah (moslimgemeenschap).
Kan je dit onderbouwen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Leo is sowieso een baas idd, daar is ijma3 (consensus) over onder de oemmah (moslimgemeenschap).
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ijma sukuti (stilzwijgende consensus), wie niet tegen stemt stem inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mij hebben ze niks gevraagd hoor, of val ik nu buiten de oemmah?
Issie getrouwd dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:06 schreef Peunage het volgende:
Hij heeft trouwens wel een mooie vrouw.
Geen idee, ik moet hem nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
catch me if you can is dat die film waar hij zich voordoet als een piloot?
Ok hij is wel een baas. Beetje gare films, maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ijma sukuti (stilzwijgende consensus), wie niet tegen stemt stem in![]()
Moet je weten Peunah, Triggah wist gelijk wat bedoelde die carnale ()
Wij weten broerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ijma sukuti (stilzwijgende consensus), wie niet tegen stemt stem in![]()
Moet je weten Peunah, Triggah wist gelijk wat bedoelde die carnale ()
Sorry, maar ik reageerde op Triggershot, toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag wat meer uitleg. In het Nederlands. Dank alvast!
Ja wat wil je nou weer wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maarre, waar blijft de rest ivm het inkleuren afdtrepen van de vakjes?
Sorry, maar IK opende dit topic om wat meer op te steken over de islam he? Als jullie dan geheimtaal gaan praten steek ik niks op..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, maar ik reageerde op Triggershot, toch?
Maar goed, het betreft dus een hadith waarin wordt gezegd dat men na de dood nog profijt kan hebben van slechts drie dingen: een goede daad waarvan de mensen na jouw dood nog de vruchten van kunnen plukken (zoals het laten bouwen van een school, een moskee of het planten van een [vruchtgevende] boom), kennis waar komende generaties nog gebruik van kunnen maken en, tot slot, een godvruchtige zoon of dochter die voor je ziel kan bidden tot God.
Van jou weet ik het alquote:
Yo Ilyah, de couscousie bij jullie mgharba (marokkanen) met veel of weinig saus? Droog of juist niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
catch me if you can is dat die film waar hij zich voordoet als een piloot?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Yo Ilyah, de couscousie bij jullie mgharba (marokkanen) met veel of weinig saus? Droog of juist niet?
Vandaag nog couscous gegeten van mijn moeder, en hij was niet echt droog. Ik heb hem liever "vochtig" dan droog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Yo Ilyah, de couscousie bij jullie mgharba (marokkanen) met veel of weinig saus? Droog of juist niet?
Aloulou, een geleerde die ik ken die meende dat Soerat Tien een verwijzing is naar Boeddha, Isa, Musa en RasoelAllah, wat denk je?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij kunnen praten vriendquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef De_Ilias het volgende:
Vandaag nog couscous gegeten van mijn moeder, en hij was niet echt droog. Ik heb hem liever "vochtig" dan droog.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Peunage het volgende:
Irritante Turken altijd. Met hun broodjes en zo.
Ok, dus er bestaan Turkse AleWieten? Richting grens met Syrië dan neem ik aan?quote:
Haha groene peper met couscous? Nee aub niet!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij kunnen praten vriend![]()
En zonder groene pepers hoeven ze niets een die schaal te brengen toch?
Afblijven van die blow en een draai om zijn oren geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef Triggershot het volgende:
Aloulou, een geleerde die ik ken die meende dat Soerat Tien een verwijzing is naar Boeddha, Isa, Musa en RasoelAllah, wat denk je?
hij heeft naar mijn mening serieus wel een punt en niet eens zo ver gezocht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Afblijven van die blow en een draai om zijn oren geven.
Nee. Ik ben dan ook Syrisch.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus er bestaan Turkse AleWieten? Richting grens met Syrië dan neem ik aan?
Hihi ik moest denken aan:quote:
Neeee! Serieus? In Tunesie zonder pepertje of 2 erbij wordt niet geaccepteerd man, te flauw dan!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha groene peper met couscous? Nee aub niet!
LOL!!! zeggen jullie ook ma3aaaalam??????quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Neeee! Serieus? In Tunesie zonder pepertje of 2 erbij wordt niet geaccepteerd man, te flauw dan!
En peper wordt natuurlijk vers in de olijfolie gebakken, warm, vers en dan couscousie eten met vork en hapje van de peper afentoe! mmaaaa33aaaaaaaaaaalem! (baas!)![]()
![]()
![]()
Ook jij Triggah, kappen met die shit en laat die djonko nou eens liggen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij heeft naar mijn mening serieus wel een punt en niet eens zo ver gezocht.
en met geleerde bedoelde ik dus eigen huis en tuin hobbyist
Ok, dat verklaart hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dan ook Syrisch.
Snap je het gewoon niet of ben je serieusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ook jij Triggah, kappen met die shit en laat die djonko nou eens liggen!
quote:1. Bij de vijg en de olijf,
2. Bij de berg Sinaï,
3. En bij deze stad van Vrede (Makka),
Zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
LOL!!! zeggen jullie ook ma3aaaalam??????
Bulgur beats couscous. Ha!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vandaag nog couscous gegeten van mijn moeder, en hij was niet echt droog. Ik heb hem liever "vochtig" dan droog.
Dat je dat nog durft te vragen, Marokkaanse muntthee gaat boven elke thee soort die er maar bestaat! Lekker op een zonnige Marokkaanse terras een muntthee met je broeders benuttigen! Heerlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zeker
Tweede persoonlijke vraag dan maar, dan kap ik ermee. Marokkaanse muntthee of "rode thee" (kleine kop en heel sterk, oftewel chay a7mar)????!!!????
Nee, is gewoon een naam voor dat spul (ik bedoel niet het gerecht)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Peunage het volgende:
Couscous, moet raar klinken voor iemand die de taal niet spreekt.
Waar komt dat vandaan? Ziet er wel lekker uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bulgur beats couscous. Ha!
[ afbeelding ]
Kısır.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bulgur beats couscous. Ha!
[ afbeelding ]
Ben niet scherp man, ben ook ff bezig met Ilyas over belangrijke zaken pratenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef Triggershot het volgende:
Snap je het gewoon niet of ben je serieus?
Gelijk heb jequote:Op [quote]
[b]Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef IPA35 het volgende:
Hallo mensen, hierheen:
Culinesse à gogo
Oh ik weet het wel. Maar sommige mensen lezen er misschien iets anders in of zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een naam voor dat spul (ik bedoel niet het gerecht)
Bedoelde datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ben niet scherp man, ben ook ff bezig met Ilyas over belangrijke zaken praten![]()
Heb zelf al zeker 6 jaar geen jointje meer aangeraakt. Clean bro, je weet
En Buddha?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoelde dat
1. Bij de vijg en de olijf,
2. Bij de berg Sinaï,
over de profeten gaat
Ik wist het antwoord al maar dacht ff testen deze moker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:25 schreef De_Ilias het volgende:
Dat je dat nog durft te vragen, Marokkaanse muntthee gaat boven elke thee soort die er maar bestaat! Lekker op een zonnige Marokkaanse terras een muntthee met je broeders benuttigen! Heerlijk.
En waar stond dat in ook alweer, en wie waren die 5 (?)?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoelde dat
2. Bij de berg Sinaï,
over de profeten gaat
Gedroogde muntthee is beter dan versequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord al maar dacht ff testen deze moker.
Jullie thee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben die Turkse thee overgenomen maar dan op zo'n manier dat die helemaal verneukt is.
Vertel ze altijd hier; die marokkanen hebben pas thee. Zodra ik weer in NL ben vaste cafetje in Den Haag, thee & shisha voor 5 euroFf chillen. Cafe al-Asil, mocht je mee willen. Thee krijg je van mij (shisha doe je niet maar geen probleem bro!). Marhaba bik (welkom)!
Dan was het niet aan mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik vroeg het aan iemand met kennis.
Ik sniper hem inderdaad, kan je ik het antwoord ook mailen bro?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedoelde dat
2. Bij de berg Sinaï,
over de profeten gaat
Hij heeft het over couscousquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik vroeg het aan iemand met kennis.
Kısır, een koude salade uit Turkije, wat wordt gemaakt van bulgur.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Ziet er wel lekker uit.
surequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik sniper hem inderdaad, kan je ik het antwoord ook mailen bro?
Ow, die ken ik niet denk ik. Nieuwe dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gedroogde muntthee is beter dan verse
Loopt mijn topic een beetje te vervuilen idd met zijn culinaire gedoequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft het over couscousMaar oke
Helemaal niet.. Wij (ik) wil(len) het ook weten..quote:
Nee oude.. Mij oma deed dat: munt kweken in de tuin, drogen en er thee van zetten..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ow, die ken ik niet denk ik. Nieuwe dat?
Ik over boeddha braquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft het over couscousMaar oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |