Van jou weet ik het alquote:
Yo Ilyah, de couscousie bij jullie mgharba (marokkanen) met veel of weinig saus? Droog of juist niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef De_Ilias het volgende:
catch me if you can is dat die film waar hij zich voordoet als een piloot?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Yo Ilyah, de couscousie bij jullie mgharba (marokkanen) met veel of weinig saus? Droog of juist niet?
Vandaag nog couscous gegeten van mijn moeder, en hij was niet echt droog. Ik heb hem liever "vochtig" dan droog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Yo Ilyah, de couscousie bij jullie mgharba (marokkanen) met veel of weinig saus? Droog of juist niet?
Aloulou, een geleerde die ik ken die meende dat Soerat Tien een verwijzing is naar Boeddha, Isa, Musa en RasoelAllah, wat denk je?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij kunnen praten vriendquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef De_Ilias het volgende:
Vandaag nog couscous gegeten van mijn moeder, en hij was niet echt droog. Ik heb hem liever "vochtig" dan droog.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Peunage het volgende:
Irritante Turken altijd. Met hun broodjes en zo.
Ok, dus er bestaan Turkse AleWieten? Richting grens met Syrië dan neem ik aan?quote:
Haha groene peper met couscous? Nee aub niet!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij kunnen praten vriend![]()
En zonder groene pepers hoeven ze niets een die schaal te brengen toch?
Afblijven van die blow en een draai om zijn oren geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:16 schreef Triggershot het volgende:
Aloulou, een geleerde die ik ken die meende dat Soerat Tien een verwijzing is naar Boeddha, Isa, Musa en RasoelAllah, wat denk je?
hij heeft naar mijn mening serieus wel een punt en niet eens zo ver gezocht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Afblijven van die blow en een draai om zijn oren geven.
Nee. Ik ben dan ook Syrisch.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus er bestaan Turkse AleWieten? Richting grens met Syrië dan neem ik aan?
Hihi ik moest denken aan:quote:
Neeee! Serieus? In Tunesie zonder pepertje of 2 erbij wordt niet geaccepteerd man, te flauw dan!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha groene peper met couscous? Nee aub niet!
LOL!!! zeggen jullie ook ma3aaaalam??????quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Neeee! Serieus? In Tunesie zonder pepertje of 2 erbij wordt niet geaccepteerd man, te flauw dan!
En peper wordt natuurlijk vers in de olijfolie gebakken, warm, vers en dan couscousie eten met vork en hapje van de peper afentoe! mmaaaa33aaaaaaaaaaalem! (baas!)![]()
![]()
![]()
Ook jij Triggah, kappen met die shit en laat die djonko nou eens liggen!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij heeft naar mijn mening serieus wel een punt en niet eens zo ver gezocht.
en met geleerde bedoelde ik dus eigen huis en tuin hobbyist
Ok, dat verklaart hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dan ook Syrisch.
Snap je het gewoon niet of ben je serieusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ook jij Triggah, kappen met die shit en laat die djonko nou eens liggen!
quote:1. Bij de vijg en de olijf,
2. Bij de berg Sinaï,
3. En bij deze stad van Vrede (Makka),
Zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
LOL!!! zeggen jullie ook ma3aaaalam??????
Bulgur beats couscous. Ha!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vandaag nog couscous gegeten van mijn moeder, en hij was niet echt droog. Ik heb hem liever "vochtig" dan droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |