Ze weten nu hoe het moetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Ace1 het volgende:
Eten koken kan je ook zonder Robert.. Lijkt me niet zo ingewikkeld met maar 2 ingrediënten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Ace1 het volgende:
Eten koken kan je ook zonder Robert.. Lijkt me niet zo ingewikkeld met maar 2 ingrediënten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Ace1 het volgende:
Daaromquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Ace1 het volgende:
Het is een vrouw..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
O, Valentijn is een man. Wist ik helemaal nog niet!
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Ace1 het volgende:
Dat is niet echt te zien. De operatie is volgens mij misluktquote:
De afvallers duelleren. De winnaar ervan zit op duivelseiland.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht dat de afvallers nu allemaal naar het eiland zouden gaan waar Zimra zit, maar zij is dus de enige die daar de hele tijd moet blijven zitten? Die was dus laatste bij de eerste proef, maar krijgt een free ride naar de samensmelting? (sorry 1 aflevering gemist, moet ze nog wat extra doen?)
De afvaller strijd tegen Zimra in een proef. Degene die wint blijft op het eiland. Tot de samensmelting.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht dat de afvallers nu allemaal naar het eiland zouden gaan waar Zimra zit, maar zij is dus de enige die daar de hele tijd moet blijven zitten? Die was dus laatste bij de eerste proef, maar krijgt een free ride naar de samensmelting? (sorry 1 aflevering gemist, moet ze nog wat extra doen?)
Dus uit t feit dat Zimra er nog zit, kan ik concluderen dat Zimra van zowel Veronica als Bing heeft gewonnen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
De afvallers duelleren. De winnaar ervan zit op duivelseiland.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef HalfGod het volgende:
Ik zou het wel heel vet vinden als Robert, die nu toch weg gaat, dan tegen Valentijn zei 'het gaat je goed knul' ofzo
Dit wel ja, hij kon nog wel voor leuke relletjes zorgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef NotGuilty het volgende:
Arme Robertnu gaat er echt niks meer aan zijn
Moet je tegen haar zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef waxmask het volgende:
Edith daalt ook in mijn achting nu...Judo hoer...
Ik heb de aflevering van Everton gemist; heeft hij dus verloren van Zimra? Want dan gaat Robert het niet halen xDquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
De afvallers duelleren. De winnaar ervan zit op duivelseiland.
Ja precies, tenminste wat anders dan dat labiele gehuilquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit wel ja, hij kon nog wel voor leuke relletjes zorgen
Veronica had vrijwillig opgegeven. Ze heeft al gewonnen van die ene kerel, ben zn naam kwijt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus uit t feit dat Zimra er nog zit, kan ik concluderen dat Zimra van zowel Veronica als Bing heeft gewonnen?
Veronica ging zelf weg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus uit t feit dat Zimra er nog zit, kan ik concluderen dat Zimra van zowel Veronica als Bing heeft gewonnen?
Precies, vet smerig en wat dat betreft ook gewoon een jankerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:42 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ik ook, die diarree en kots verhalen van Zimra ben ik wel zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |