Kreeg net een retweetjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij jat hier kwooots en gaat daarmee de blitz op Twitter maken.....
Met mijn quote.quote:
gelukkig is ie zelf uitermate goed in z'n vakquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij zei dat Sanne doet alsof ze al regisseur, actrice en schrijfster is, terwijl ze dat blijkbaar volgens hem niet is. Zij zegt dat ze dat werk al 15 jaar doet en hij zegt (in een biecht) dat sommige mensen er na 15 jaar achterkomen dat ze helemaal niet goed zijn in hun werk.
Geer en Goor omdat RTL 4quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Paul het volgende:
Wie heeft er nou meer kijkcijfers vanavond, ER of Geer en Goor
Ondanks het jankmomentje nam ze het ook sportief opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind Geraldine nog steeds leuk hoor.
Ook compleet uit het niets gewoon.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij zei dat Sanne doet alsof ze al regisseur, actrice en schrijfster is, terwijl ze dat blijkbaar volgens hem niet is. Zij zegt dat ze dat werk al 15 jaar doet en hij zegt (in een biecht) dat sommige mensen er na 15 jaar achterkomen dat ze helemaal niet goed zijn in hun werk.
Lekker subtielquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nou indd wat een fop marokkaan of turkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:30 schreef NotGuilty het volgende:
Jammer, ik had Geza er graag uit gewild
Het is een Jood.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nou indd wat een fop marokkaan of turk
gewoon een joodse amsterdammerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nou indd wat een fop marokkaan of turk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |