quote:
quote:Met een slijmbeursontsteking gaan verschillende symptomen gepaard. Het belangrijkste symptoom is pijn. Deze pijn is constant aanwezig. In rust is deze meestal het minst, bij beweging wordt de pijn meer. Dit is te verklaren doordat de spieren dit over de slijmbeurs heen lopen zich aanspannen en in volume toenemen. Daardoor komt er wat meer druk op de slijmbeurs. Een goede slaaphouding vinden is lastig, het op de schouder liggen geeft veel pijn; de schouder kop en -kom worden dan tegen elkaar gedrukt waardoor compressie op de ontstoken slijmbeurs komt.
Ze hebben daar geen dokterquote:Op maandag 7 oktober 2013 07:16 schreef June. het volgende:
Een beetje dokter had haar een kenacort injectie gegeven, maar misschien wilde ze dat niet.. Was de pijn in elk geval minder.
Dat laatste is gewoon gelul van je. Met name die in de schouder staat erom bekend behoorlijk pijnlijk te kunnen zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
Waarom zou je opgeven als je slechts een simpele ontsteking hebt? Het is niet iets waar je voor behandelt dient te worden en je gaat er ook niet dood van. Een slijmbeursontsteking stelt echt geen fuck voor.
Werkt niet bij iedereen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:16 schreef June. het volgende:
Een beetje dokter had haar een kenacort injectie gegeven, maar misschien wilde ze dat niet.. Was de pijn in elk geval minder.
Nja dat wist ik niet, maar ik zie die kok niet echt als ''sterke'' kandidaat..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had een slijmbeursontsteking. Lijkt mij anders een goede reden om te stoppen met de expeditie.
Misschien had ze er wel gewoon genoeg van en was dit een mooie uitweg om weg te gaan zonder aangezien te woden als quitterquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:51 schreef Mariposas het volgende:
Er is een medisch team aanwezig, met name Europese artsen, en er is ook meer dan genoeg medicatie en materieel. Ik denk dat ze idd of geen injectie wilde of dat de artsen niet met zekerheid konden vaststellen dat er sprake was van een slijmbeursontsteking. Veronica zei zelf wel dat ze at had, maar artsen maken niet daarop hun diagnose. En volgens mij had ze zelf al helemaal in haar hoofd dat ze weg wilde, waardoor ze verder ook geen behandeling meer wilde.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien had ze er wel gewoon genoeg van en was dit een mooie uitweg om weg te gaan zonder aangezien te woden als quitter
Volgens mij is er zelden zo weinig opgegeven als in de BN-versies.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Dat is gewoon wel het nadeel met die zogenaamde bn-ers. Die willen het vaak niet graag genoeg.
Ze zijn allemaal hard gemaakt door de straat, maar buiten in de natuur worden ze snel gekquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef Mariposas het volgende:
In elk geval moeten ze voor een volgende keer geen rappers meer vragen. Drie maal is scheepsrecht.
Hey Willie was mijn favoriet ja?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:58 schreef Mariposas het volgende:
In elk geval moeten ze voor een volgende keer geen rappers meer vragen. Drie maal is scheepsrecht.
Sommige patiënten hebben er meer baat bij dan anderen, maar heb eigenlijk nog nooit gezien dat het helemaal niet werkte. Of de diagnose is verkeerd, dat kan ook natuurlijk. Maar goed beetje offtopic.quote:
Ja, nou is het ineens offtopic.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:58 schreef June. het volgende:
[..]
Sommige patiënten hebben er meer baat bij dan anderen, maar heb eigenlijk nog nooit gezien dat het helemaal niet werkte. Of de diagnose is verkeerd, dat kan ook natuurlijk. Maar goed beetje offtopic.
Ja wat dat betreft is die robbert wel een goede hoor, hij kan volgens mij prima met kritiek omgaan, mjah andere hebben daar veel moeite mee(sanne bijv)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan moeilijk naar Valentijn kijken. Een breekbare verschijning.
En ik dacht dat ik Sanne leuk vond, maar ze komt niet zo sympathiek over.
Toen Robert het commentaar kreeg bij de eilandraad vond ik dat hij goed reageerde door zich niet te verdedigen en te zeggen dat het voor hem een leerdingetje was (ik weet niet meer hoe hij het precies zei). Als iemand hem direct had aangesproken had hij misschien ook wel zo gereageerd.
Wat ik overigens echt totáál niet verwacht had.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Toen Robert het commentaar kreeg bij de eilandraad vond ik dat hij goed reageerde door zich niet te verdedigen en te zeggen dat het voor hem een leerdingetje was
rot op met je jankerige antwoorden!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zo, wat een geweldige post van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |